Ik merkte zelf ook dat sinds ik melkvrij ging leven ik opeens een veel mooier gezicht kreeg, geen puistjes meer etc, het gekke is dat als ik nu een glas melk drink ik er misselijk van word..quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb het hier vaker gezegd..Ik ben ANTI melk...melk is werkelijk waar nergens goed voor
Melk van een koe, is bedoeld voor kalveren..niet mensen
Je gaat toch niet de moedermelk van een koe drinken?
[afbeelding]
Ik leef al jaren melkvrij...thank god !
dit klopt zoeizo al niet, de meeste acne komt voor op de t-zone, oftewel je kin,neus en voorhoofd. Ik heb nog nooit een pukkel op mijn wang gehad maar op de rest van mijn gezin heb ik er wel eens last van.quote:de slaaphouding.... valt het je niet op dat veel mensen aan de ene wang veel meer last hebben dan op de andere wang en het voorhoofd vaak meevalt? Is de ergste kant toevallig de kant waarop je slaapt?
Verschilt een beetje per persoon. In de pubertijd was het bij mij vooral de T-zone. Daarna is dat naar de wangen gegaan, ondanks dat de T-zone bij mij misschien vettiger is dan de wangen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef Bob. het volgende:
[..]de meeste acne komt voor op de t-zone[..]
nope, geen boter, geen kaas, gee joghurt, geen kwarkquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:10 schreef CarpeNoctem het volgende:
[..]
Ik merkte zelf ook dat sinds ik melkvrij ging leven ik opeens een veel mooier gezicht kreeg, geen puistjes meer etc, het gekke is dat als ik nu een glas melk drink ik er misselijk van word..
Maar in hoeverre leef je melkvrij? Net als ik, geen melk/chocolade maar wel bijvoorbeeld boter?
Calcium van de apotheek als ik weinig water drink, maar ik haal het voornamelijk uit calciumhoudend minderaalwaterquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef MadGuy het volgende:
En welke vervangers gebruik je om toch aan je calcium en andere waardevolle voedingsstoffen te komen?
Oke als het niets te maken heeft met voeding, waarom zit ik dan meteen vol als ik ook maar iets van varkensvlees heb gegeten? Dan mag je me dat eens uitleggen. Sinds ik varkensvlees van mn menu heb gehaald is mn acne geminimaliseerd. Eet ik per ongeluk toch varkensvlees (omdat ik t bijvoorbeeld niet weet) dan weet ik het al na een paar uur wel. En de dag en weken erna ook.quote:
Varkensvlees is bij mij ook echt huidvijand nummer 1. Frituur, chips, chocola en in boter gebakken zooi, zoals pannenkoeken of vlees zijn goede tweede. Eigenlijk alles met een redelijk vetpercentage.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Roeji het volgende:
[..]
Eet ik per ongeluk toch varkensvlees (omdat ik t bijvoorbeeld niet weet) dan weet ik het al na een paar uur wel.
En ik heb het dan niet over een enkel puistje. Ik heb het over complete ontstekingen
En zo zijn er nog andere voedingsmiddelen die bij mij acne verergeren of doen opkomen. Helaas ben ik er nog niet achter wat de rest is.
Er zijn ook mensen die zweren bij de biostabilquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Roeji het volgende:
[..]
Oke als het niets te maken heeft met voeding, waarom zit ik dan meteen vol als ik ook maar iets van varkensvlees heb gegeten?
Als het wetenschappelijk bewezen is, is het dus waar, omdat het bewezen is. Tenzij het bewijs niet erg sterk is, maar dan moet je dat aantonen. Anders kun je alles wel ongeloofwaardig vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:26 schreef Roeji het volgende:
en zo lust ik er nog wel een paar.
Wetenschappelijk is echt niet altijd juist. Mensen kun je namelijk niet allemaal over 1 kam scheren. Iedereen is anders en iedereen heeft een ander genenpatroon en is voor andere dingen gevoelig/vatbaar. En ook is ieder lichaam aan veranderingen onderhevig. Mutaties vinden plaats, neem bijvoorbeeld kanker. Is ook een mutatie. Een lichaam is dynamisch, niet iets statisch.
Dus om gewoon alles maar aan te nemen wat zogenaamd wetenschappelijk is bewezen is bull.
En wederom spreek ik uit eigen ervaring.
Omdat je het ook eens bent dat voedingsstoffen invloed kunnen hebben op acne:quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:26 schreef Roeji het volgende:
[...]
Wetenschappelijk is echt niet altijd juist. [...]
Ik wil wel meedoen met een wetenschappelijk onderzoek en een in boter gebakken varkens-karbonaadje eten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zweren bij de biostabil
je krijgt zat calcium binnen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef MadGuy het volgende:
En welke vervangers gebruik je om toch aan je calcium en andere waardevolle voedingsstoffen te komen?
worked for mequote:
ik ben al wat ouder, maar het heeft me destijds flink wat puisten bespaard.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:23 schreef anno85 het volgende:
ik geloof niet meer in voeding... na 3 jaar dietiste... en velerlei geprobeerd te hebben... maar ben blij voor je!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |