En dat helemaal vanuit Zuid-Afrika?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:15 schreef fs180 het volgende:
hoor net dat mn neef van de teflberg is gevallen..![]()
ligt nu in het ziekenhuis in zuid afrika..allemaal scans enzo..
hij heeft iig mn voeten verbrijzeld.. terwijl ie een surfer is![]()
![]()
rotberg!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft 'jou' voeten verbrijzeldquote:hij heeft iig mn voeten verbrijzeld.. terwijl ie een surfer is
kleine editquote:Op maandag 20 februari 2006 18:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
En dat helemaal vanuit Zuid-Afrika?![]()
Anyways, kut voor je neef. Hopelijk issie snel weer beter.
Kan die mooi uitknippen en mee naar huis nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:20 schreef fs180 het volgende:
hij staat nu wel op de voorpagina daar omdat het een wonder is dat ie nog niet dood is.. lekkere troost :|
Er is maar één Tafelberg.quote:
Tja, alleen jammer dat het niet zo ontspannen zwemmen is daar, met al die haaien.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Er is maar één TAfelberg.
Gelukkig is het water daar deze tijd van het jaar wel lekker warm![]()
Als ik die berg zie denk ik niet dat ie in het water is getieftquote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Er is maar één TAfelberg.
Gelukkig is het water daar deze tijd van het jaar wel lekker warm![]()
Ze hadden altijd stalen haaienetten, zijn die er niet meer ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, alleen jammer dat het niet zo ontspannen zwemmen is daar, met al die haaien.
Dat kan normaal niet dan ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:15 schreef fs180 het volgende:
hij heeft iig zn voeten verbrijzeld.. terwijl ie een surfer is![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat kan normaal niet dan ofzo?
Raar topic
Dan had ie idd beter dood kunnen zijn! Kutberg!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
zucht..
dat betekend dus dat er een grote kans is dat ie nooit meer kan surfen![]()
Hij wás dus een surfer.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
zucht..
dat betekend dus dat er een grote kans is dat ie nooit meer kan surfen![]()
hoop dat jij dr vanaf tieft.. en wanneer je dan hoog in de lucht hangt in je traumahelicopter.. dat je dan nog is naar benenden tieftquote:Op maandag 20 februari 2006 18:48 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Hij wás dus een surfer.
Gestraft voor zijn eigen domheid..
Waren het negers die die helicopter bestuurden?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoop dat jij dr vanaf tieft.. en wanneer je dan hoog in de lucht hangt in je traumahelicopter.. dat je dan nog is naar benenden tieft![]()
Ja, die zijn er nog steeds, maar daar zitten regelmatig grote gaten in.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ze hadden altijd stalen haaienetten, zijn die er niet meer ofzo?
Ooit van de wet van de zwaartekracht gehoord?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef fs180 het volgende:
een stuk rots waar ie op stond was dus afgebroken ofzo.. schuld van de berg!
ooit gedacht aan toeristen die op een berg gaan staan voor uitizhct ofzo
welke krant.. kan niets vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:20 schreef fs180 het volgende:
hij staat nu wel op de voorpagina daar omdat het een wonder is dat ie nog niet dood is.. lekkere troost :|
de zuidafrikaanse spits mag ik dan hopen..quote:
Je naam! Speel jij WoW?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de zuidafrikaanse spits mag ik dan hopen..![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Razor21 het volgende:
DAcht de Tafelberg in Huizen / Blaricum die is ongeveer 15 meter hoog![]()
Nee! Er zitten ook goeie bij.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef Q. het volgende:
Alle bergen terug naar Marokko!
Inderdaad, laten we alleen de hanggroep bergen terug sturen!quote:
Als je maar dom genoeg bent lukt allesquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef lindaatjuh het volgende:
Ja ik ben er ook geweest en volgens mij moet je flink je best doen om van die berg af te kunnen vallen!!
gastquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef lindaatjuh het volgende:
Ja ik ben er ook geweest en volgens mij moet je flink je best doen om van die berg af te kunnen vallen!!
of je kickt een topic van een half jaar oud ofzo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:09 schreef lindaatjuh het volgende:
what the fuck
je eigen opmerking (hoe de neuk val je van de tafelberg) lijkt me ook niet al te aardig.
tuurlijk is het kut voor die jongen, maar ik snap niet hoe dat kan en om die berg nou de schuld te geven...1 van de mooiste bergen die ik ken
na een half jaar (kutkick) zal die wel genezen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:12 schreef michiel_merk het volgende:
hoe is het met zn voet, nog steeds verbrijzeld?
wat weet jij er nou vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
na een half jaar (kutkick) zal die wel genezen zijnDomme vraag
![]()
tegen wie heb je 't nu? mij?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:14 schreef lindaatjuh het volgende:
dus na een half jaar ben je erachter dat je eigen opmerking niet zo netjes was en ga je anderen afkraken?
True, iig verdient ie dat wel.. van de tafelberg tyfenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
wat weet jij er nou vanmisschien zijn er wel infecties bij gekomen etc
![]()
wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef lindaatjuh het volgende:
als die voet echt verbrijzeld was kan ie niet meer helemaal genezen.
Was dat niet duidelijk dan? Ja had het tegen jou jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tegen wie heb je 't nu? mij?
ga eens leren hoe quotes werken![]()
wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:16 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk dan? Ja had het tegen jou ja
o my god.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat heb ik nu weer gedaan?![]()
![]()
damn meid wat lul je allemaal![]()
Nee..quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:20 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
o my god.
m'n zinnetjes zijn zo moeilijk niet toch? kan jij ook nog iets anders dan commentaar geven?
whehequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:21 schreef lindaatjuh het volgende:
dat begrijp je denk ik niet dus laat maar zitten
En waar precies moet ik spijt van hebben?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe de neuk val je van de tafelberg?![]()
Is ie helemaal naar beneden gekaasd?![]()
![]()
serieus: kut voor je![]()
oh nee.. niet weer dát topic hèquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef tonks het volgende:
De gletsjer dat was pas een nachtmerrie
of je legt ff 't verband uit tussen die opmerking en de <wat jij vindt, maar niet is>quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:27 schreef lindaatjuh het volgende:
Nou, van mij hoef je geen spijt te hebben, maar als jij eerst zo'n opmerking plaatst (je bovenste zin meternaast) en mij daarna dood wilt wensen omdat ik een opmerking plaats, dan vind ik dat een beetje scheef van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doodverwensingHuilen dan.
Het lijkt me dat dit toch niet heel erg aardig bedoelt isquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
gast
't is dat ik volgens de policy niet mag hopen dat je doodgaat.. maar anders!
wat een kutkick![]()
![]()
klopt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:31 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dit toch niet heel erg aardig bedoelD is
your point being?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:36 schreef lindaatjuh het volgende:
nou als je je daar al druk over maakt.
denk om je hart zou ik zeggen
jij ging beweren dat dat niet zo is?quote:
Waar denk jij te lezen dat ik me druk maak?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:41 schreef lindaatjuh het volgende:
![]()
Als je je druk maakt gaat je bloeddruk omhoog.
Nee hoor, ik ben te relaxt om me druk te maken over dingen (meestal natuurlijk, iedereen maakt zich ooit wel 's druk)quote:Als je je om kleine dingen al druk maakt maak je je dus vaak druk lijkt me.
Kan goed zijn.. maar ik maak me er niet druk om (mark the woordspeling).quote:Als je vaak een (te) hoge bloeddruk hebt is dat slecht voor je hart........
die is al maanden beter waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou ik hoop dat je neef snel beter wordt.
Lijkt me behoorlijk kut om in een vreemd land met vreemde mensen die een vreemde taal spreken een vreemd onderzoek te ondergaan!
mooiquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef lindaatjuh het volgende:
nou poe hey gelukkig maar
kan ik weer gerust verder forummen
Gelukkig spreken ze daar afrikaans (niet iedereen, maar dokters e.d. in kaapstad wel)quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou ik hoop dat je neef snel beter wordt.
Lijkt me behoorlijk kut om in een vreemd land met vreemde mensen die een vreemde taal spreken een vreemd onderzoek te ondergaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |