Het vijf-voor-half-vier-shownieuws.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef PsyCha het volgende:
WAt komt er voor in de plaats dan?
Ja hequote:Op maandag 20 februari 2006 18:15 schreef PLAE@ het volgende:
En elke aflevering zit je te wachten tot je dat mokkel een keer bloot ziet. Maar het komt er nooit van![]()
zo'n semi-ik-probeer-grappig-over-te-komen-met-20-jaar-oude-homevideo's programmaquote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef PsyCha het volgende:
WAt komt er voor in de plaats dan?
Geef hem verdomme eens ongelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef Evertjan het volgende:
[afbeelding]
zeker de enigste reden waar je voor keek
Alsof daar al niet genoeg programma's van bestaan. Maar JAG heeft zijn tijd gehad. Harm en die nerd sidekick zuigen.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
zo'n semi-ik-probeer-grappig-over-te-komen-met-20-jaar-oude-homevideo's programma![]()
jaaaa die......quote:Op maandag 20 februari 2006 18:17 schreef Orealo het volgende:
[..]
zo'n semi-ik-probeer-grappig-over-te-komen-met-20-jaar-oude-homevideo's programma![]()
geef ik ook niet alleen jammer dat ze nooit dat soort ''uniformen'' draagt in de serie. het zijn trouwens toch herhalingen die ze uitzenden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |