wil je wel even je best blijven doen? Ik vind 10 net zo'n mooie plaatsquote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Remzz het volgende:
Milalaa heeft me vandaag waarschijnelijk ingehaalt
Zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wil je wel even je best blijven doen? Ik vind 10 net zo'n mooie plaats![]()
ik ben er ook niet dit weekend hequote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En ik ben er dit weekend niet, dus dat schept ook nog perspectief.
Vallen we straks nog uit de medailles![]()
zullen we dan zorgen dat we ongeveer evenveel posts hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Gaan we dit weekend gezellig samen zakken![]()
Moet je je wel een beetje inhouden, anders gaat dat niet lukken.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef komrad het volgende:
[..]
zullen we dan zorgen dat we ongeveer evenveel posts hebben
Och ja, door de drukte rond OWS ben ik IDO helemaal vergeten.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bruce, als je nog even tijd hebt, zou je dan die van IDO nog even willen doen?
Zoveel ga ik er nou ook weer niet postenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelukkig ben ik woensdag vrij![]()
n00b!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Och ja, door de drukte rond OWS ben ik IDO helemaal vergeten.
Zal er eens iets aan gaan doen.
De stats #3, met Arcee en Bruce117! We zitten alweer in een nieuw topicquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Och ja, door de drukte rond OWS ben ik IDO helemaal vergeten.
Zal er eens iets aan gaan doen.
Mag je zelf ook doen de volgende keer als het te lang duurt, je hoeft niet per se te wachten tot iemand anders het doet (vaak wel goed gebruik dat degene die het volpost een nieuw topic aanmaakt, en dat dit soort topics door Bruce of Arcee gemaakt worden, maar als die er niet zijn...)quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef maril het volgende:
ha tof een topic aangemaakt
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
De gieren cirkelen al boven mijn hoofd...![]()
![]()
Ik heb er ook zoiets, denk ik. Beetje SC'en, beetje prono, beetje 1500m's; dat was het wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
brahimov, vandaag heb ik er denk ik nog geen 50, maar er is weinig te melden
ik verheug met je meequote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoiets, denk ik. Beetje SC'en, beetje prono, beetje 1500m's; dat was het wel.
Morgenmiddag om 16:00u gaat het weer los!![]()
Wat verheug ik me op die afstand
![]()
Kom ook wel weer over de 100 denk ik. Had uurtje geleden iets van 70.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef komrad het volgende:
ik ga ook wel voor 100 inmiddels denk ik, ben te lui om te kijken
morgen kan het best wel zo zijn dat ik de 1500m mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |