Ontzettend bedankt voor alle felicitaties, ik zal morgen de plaatjes laten zien, vindt ie vast prachtig!
Ik heb nog nooit zo'n drukke verjaardag gehad hier in huis maar jeetjemina wat is het jochie verwend. Hij wist op een gegeven moment niet meer waar hij moest beginnen, zoveel moois gehad.
Na een halve nacht spoken "nu ben ik jarig", nee jongen pas als het licht is hield hij het om kwart voor 7 echt niet meer. Gelukkig konden we hem nog overreden om nog een half uurtje bij ons in bed tv te kijken maar toen was het echt over. Naar beneden waar het helemaal vol hing van slingers, hij was er stil van. Toen zag hij de kado's. Een fiets met vlag en een bob de bouwer puzzel. Hij stapte in het begin erg wankel op de fiets maar na eventjes fietsen was er geen houwen meer aan
![]()
Alsof hij nooit anders gehad had. En hij wou maar naar buiten met die fiets. Dus in bad geweest, aangekleed om even buiten te fietsen en toen stond de eerste visite voor de deur. We vierden het de hele dag maar 's ochtends hadden we 3 mensen en 's middags de hele bubs. Heel gezellig maar ook heel druk voor ons doen.
Om kwart over 7 waren de laatste weg en hebben we snel patatjes gehaald. Hij moest nog even op de wc plassen (jeetje dat hij daar nog aan dacht zeg!) en mocht dus een sticker plakken voor een DVD van Tractor Tom waar hij compleet gek van is maar geen DVD's van had. Hij moest eigenlijk nog 2 stickers maar ach van mij mag je hem nu wel even hebben hoor, even chillen op de bank met een nieuwe DVD. Lekker schapie speen erbij. Nog heel even spelen en toen naar bed. Hij had op de commode een handdoek gepakt en ging van alles inpakken erin. "Bram is jarig, hee een tandenborstel"
Morgen moet hij trakteren op het kdv. Gelukkig blijft Peet wat langer thuis om hem morgenochtend maar even uit te laten slapen en rustig heen te brengen. Met de instructie dat als het enigszins niet gaat we hem accuut komen halen. Het was ook wel erg veel voor zo'n klein jochie. Volgende keer vieren we het maar op een zaterdag denk ik, kan hij nog even een dagje thuis met zijn nieuwe spullen spelen.
Misschien handig voor mensen die nog op kadootjesjacht zijn voor iets, dit heeft hij allemaal gekregen:
- fiets
- bob de bouwer puzzel
- doos "gewone" Duplo
- playmobiel post dingetjes
- Knexx
- treinset van Thomas
- Muck van Duplo
- tractor met aanhanger van Playmobiel
- vriendjes computer van Vtech
- voetbal
- kleispulletjes
Ernstig verwend dus.
Morgen komen de foto's. Peet zit ook even uit te hangen achter zijn computer en daar zit het readertje op dus kan ik er even niet bij.