Ik kan het nog steeds niet hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had jullie gewoon niks moeten vertellen![]()
.
Deze bedoel je:quote:Op maandag 20 februari 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor Raffaela had je er nog één gemaakt, die is niet echt aangevraagd, maar er werd gevraagd of diegene die tweede mocht (welke ik niet koos).
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had jullie gewoon niks moeten vertellen![]()
.
Ja die bedoelde ik, maar die je nu hebt is ook erg leukquote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Deze bedoel je: [afbeelding]
Ik vond mezelf wel erg veel op jou lijken, dus heeft lynx mijn huidige gemaakt.
![]()
Ach ja, lynx heeft hem gemaakt, dan krijg je dat.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(...)maar die je nu hebt is ook erg leuk.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
Ik weet wel welke m'n eigen favoriet is.![]()
Ik ben verliefd op mijn ava. Zelfs al probeer ik een mooiere te maken dadelijk, hij zal deze nooit verbannen!quote:
Mijn favorietenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
Tussenstand:
4 aanvragen voor een Floortje avatar:
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Raffaela avatar[afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Angelique avatar[afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Ellen avatar[afbeelding] [afbeelding]
Als je 'm ooit verbant, dan neem ik 'm over. Zelfs ver ná Idolsquote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op mijn ava. Zelfs al probeer ik een mooiere te maken dadelijk, hij zal deze nooit verbannen!
(Misschien omdat mijn kunsten daar niet goed genoeg voor zijn maar dat is niet het punt)
Wie behalve ik heeft er nog meer een Idols ava die niet door Lynx gamaakt is?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat de top 10 van animatie's allemaal gemaakt zijn door Lynx dus een competitie heeft weinig nut
ikquote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie behalve ik heeft er nog meer een Idols ava die niet door Lynx gamaakt is?
Ik vind het al knap dat jij het kunt, ik snap er geen bal vanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
Die nog gemaakt.. waarom kan ik t nou niet zo mooi als Lynx![]()
![]()
Ik vind m nog best goed hoor!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
Die nog gemaakt.. waarom kan ik t nou niet zo mooi als Lynx![]()
![]()
Dat is waar jaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jij betn vandaag volgens mij pas echt serieus begonnen met maken, en lynx al wat langer, dus dat komt wel goed.
En zo slecht zien ze er niet uit, helemaal niet slecht zelfs.
Ook erg mooiquote:
Bij mij haperen ze af en toe. Maar verder doet alles het primaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn browser blijft gewoon af en toe hangen door al die animaties
Heb ook een erg trage verbinding nu
Misschien moet ik ook maar een Raffafilmpje nemen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dankje. Nu iedereen is geweest verveel ik me weer
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |