1ste les: Engels
We zitten in de klas, we maken opdracht 1,2 en 3 van Unit 5.
We zijn klaar na 15 min. Maikuuul FoK! lopen te checken, opeens staat hairy harry (de leraar) achter hem, en zegt dat hij de klas uit moet. Maikuuul left...
Ik wilde hem vergezellen, dus ging lekker een pot UT spelen en Patience dernaast, Ik wacht geduldig tot ik het lokaal wordt verwijderd, helaas gebeurde pas na 15 minuten en een liedje een zangerbob. Ik ging door het gebouw lopen op zoek naar Maikuuul, ik zie hem buiten staan bij die ijzeren trappetje
![]()
We gaan nu dus naar de AH, want daar gaan we iedere dag mensen lopen checken
We leggen 3 blikjes in de koeling om later in de grote pauze te komen ophalen zodat ze koel zijn.
We lopen rustig terug naar de hood en daarna gingen we terug naar school om les te krijgen van Meneer Kalkoen! What the fuck het was een zeer spannende les, Maikuuul werd gewaarschuwd omdat hij aan het lachen was.
De les was afgelopen de grote pauze begon, kom gek we melden ons ziek om naar de stad te gaan
![]()
want we hadden toch niks meer te doen, behalve 4 lesuren niks doen.
1 | *p.s. we zijn blikjes vergeten op te halen, sorry mensen van de AH. |
We reden naar mijn huis om eerst effe te eten en wat te chilleren en daarna na de stad te gaan, maar het regende goffedomme de hele tijd en ook natte sneeuw.
Dusja nu zitten we nog hier en zijn niet naar de stad kunnen gaan
![]()
Goffedomme, Stervende hoere k#nker regensneeuw.
Zo kunnen wij toch nooit een sociaal leven opbouwen of wel.. ?