Sja meneer de inbreker, had een ander beroep gekozenquote:Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners
ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.
Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
ze worden gewoon voor doodslag vervolgd ... dat is het nl. ook, doodslag, daarop staat een paar jaar gevangenisstraf hoogstens ... hooguit dat de verdediger het kan gooien op 'dood door schuld', maar dan moet men een flink noodweer-exces kunnen pleiten.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:37 schreef ioor het volgende:
Zul je zien dat die mannen weer zwaar gestraft worden.
- edit -quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ze worden gewoon voor doodslag vervolgd ... dat is het nl. ook, doodslag, daarop staat een paar jaar gevangenisstraf hoogstens ... hooguit dat de verdediger het kan gooien op 'dood door schuld', maar dan moet men een flink noodweer-exces kunnen pleiten.
Ik dacht dat men altijd beweerden dat de straffen te laag waren
Ja joh, ga jij maar weer op de bres springen voor de inbreker, niet te geloven zeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ze worden gewoon voor doodslag vervolgd ... dat is het nl. ook, doodslag, daarop staat een paar jaar gevangenisstraf hoogstens ... hooguit dat de verdediger het kan gooien op 'dood door schuld', maar dan moet men een flink noodweer-exces kunnen pleiten.
Ik dacht dat men altijd beweerden dat de straffen te laag waren
Daar is toch het Prins Bernhard fonds voor opgericht?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Prins Bernhard zal die boete wel weer betalen.
Oh nee, jammer...
Ja valt idd nogal veel te voorspellen en die post van jou hebben we ook veel aan!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:45 schreef Overlast het volgende:
Lekker voorbarig en voorspelbaar weer al die reacties.
tuurlijk, de dood is een goede straf voor een inbraak...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef Darth.Vader het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij maar weer op de bres springen voor de inbreker, niet te geloven zeg.
Die gasten verdienen een lintje, weer een crimineel individu minder hier, hulde!![]()
wat is dan een gepaste straf voor inbraak? 2 maandjes brommen?? en het vervolgens nog een keer doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
tuurlijk, de dood is een goede straf voor een inbraak...
eigen rechter spelen
Dus jij bent voor de doodstraf zonder enige vorm van rechtszaak?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef Darth.Vader het volgende:
Die gasten verdienen een lintje, weer een crimineel individu minder hier, hulde!![]()
Heb ik in dit geval geen enkel probleem mee, wat moet je anders doen? De inbreker helpen met de spulletjes in zijn auto laden? Misschien een kopje koffie aanbieden aan de beste man?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
eigen rechter spelen
hiermee wil je zeggen dat je het normaal vindt om vermoord te worden omdat je een inbraak hebt gepleegd?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:48 schreef PostSven het volgende:
[..]
wat is dan een gepaste straf voor inbraak? 2 maandjes brommen?? en het vervolgens nog een keer doen.![]()
Je hebt toch politie/justitie om die man te straffen, dat doe je niet zelf.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:49 schreef Darth.Vader het volgende:
[..]
Heb ik in dit geval geen enkel probleem mee, wat moet je anders doen? De inbreker helpen met de spulletjes in zijn auto laden? Misschien een kopje koffie aanbieden aan de beste man?![]()
Laat ik het zo stellen: ik kan geen traantje laten om een inbreker die omkomt tijdens het beoefenen van zijn beroep.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:48 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus jij bent voor de doodstraf zonder enige vorm van rechtszaak?
Het risico nemen om doodgestoken of geschoten te worden.... dat is slimquote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
eigen rechter spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |