Ik vind die beat echt lekker met die lage bass-lijn erdoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:02 schreef ScottH het volgende:
Ja, maar hij is minder vet als zijn andere beats. Beetje verkeerde formulering van me.
hehe dat werd tijdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef rotskibo het volgende:
13 Mei Opgezwolle eindelijk eens in Rotterdam.
die stikstof is al 2 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
maar hij is wel goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die stikstof is al 2 jaar oud ofzo![]()
Vet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:07 schreef MMaRsu het volgende:
In juni staan ze weer in Groningen in de Vera las ik in de wc van de Vera ( op een poster dan he )
( dat jiggy dje ding was kk vet )
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:22 schreef Devlinsect het volgende:
Nwe tracks te downloaden van kubus op z'n site met een colab met BangBang (English dude). En Stickstof met Steez. Koele nieuwe shirt trouwens 14.gif
Nee Opgezwolle + Typhoonquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vet.Opgezwolle neem ik aan? (Niet Kubus & Sticks bijvoorbeeld)
[..]
Hm stickstof kende ik al. En k vind die met Bang Bang niet zo eigenlijk.. beatje is ook niet echt geweldig.
Klopt, ik zag de posters ook. 16 juni als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb gisteren toch maar eens naar dat nieuwe album geluisterd. Normaal gesproken ben ik niet weg van Nederlandstalige hiphop maar dit keer ben ik zeer aangenaam verrast. Vooral de beats van Delic doen het 'm. Favoriete track tot nu toe: Regendans![]()
Ja en jaquote:Op zondag 5 maart 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]Delic is goed he?
heb je die ouwe albums van ze weleens gehoord?
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja en jaZowel van Spuugdingen als Vloeistof heb ik wel eens het een en ander beluisterd. Maar dat deed me niet zo veel.
Goeie combiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Opgezwolle + Typhoon![]()
Kan niet wachten
Me 2. Voorverkoop is dacht ik halverwege mei ofso.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga wel kaartjes kopen in de voorverkoop want ik ben bang dat het anders snel is uitverkocht
quote:JAWAT & KUBUS & STICKS
vrijdag 19 mei 21:00 - 02:00
waar: Grote Zaal
prijs: ¤?
Ik heb ze vorig jaar al in Bibelot gezien en daar zal het ook wel bij blijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee een dordtenaar! 8 april bibelot!
Je moet ze niet 'wel eens' beluisteren. Je moet ze uitgebreid beluisteren en ieder nummer een paar keer horen voordat je het album snapt. Die albums zijn namelijk echt geniaal. Veel meer old school voor zover dat toepasbaar is op deze albums...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |