Aangezien ik de pc nog niet zo lang in bezit heb kan ik er niet zo heel veel over vertellen, maar voordat ik hem kreeg (2e hands ja) deed ie t nog gewoon (uitvoerig getest). .. Thuis aangekomen alles netjes ingeplugd (scherm/muis/tb/voeding) maar hij doet t niet, hij start niet door..
![]()
Voordat ik 'm naar de pc-shop ga brengen wil ik eerst weten of er iemand is die weet wat er aan het handje is..
Het is het volgende systeem:Abit NF-7 moederbord
5.1 geluid onboard
netwerk onboard
AMD Barton xp processor 2600+
768MB ddr ram 400mhz
waarvan 2x256 kingston hyperX ocz geheugen (400mhz pc3700) in dual channel modus en nog een 256mb kingston 400mhz module ernaast.
130gb hardeschijf ruimte onderverdeeld in 1x80 1x30 en 1x 20
videokaart ati radeon 9600pro 128mb
zwarte 48speed dvdspeler
zwarte dual-layer 16speed dvd brander
extra intern:
*een promise ultra xt133 ide controller
*3com netwerkkaart 100mbit
floppy drive
Het volgende is al ondernomen:
Andere monitor
Andere videokaart
Stekkertjes gecontroleerd
Processor gecontroleerd
Resetten (op verschillende manieren)
Koelblok gecontroleerd
Maar nog steeds geen werkende pc, het volgende doet de pc wanneer je 'm aanzet (ja dat kan nog).. Je drukt op het knopje 'aan' en dan gaat het koelblok draaien en hoor je de pc opstarten. Dan na 3 sec scheidt ie er mee uit en hoor je een "ta tu ta tu " geluid.. Waar dit voor staat weet ik niet..Waar ligt het nu aan? Wat is er kapot? En hoe kan dit verholpen worden?
In ieder geval alvast bedankt voor jullie moeite..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(