Lezen is niet je beste kant he?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en een relatie dan? vraag je dat niet, of dender je in 1 keer een huwelijk in?
ik vind relatie en verkering hetzelfde, maar ja... blijkbaar mag dat niet, van de grotere jongens hier....
Ik zal zo mannelijk mogelijk doenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kan vrijdag. Ben blijkbaar die dag ingedeeld met werk. Ga het wel proberen te ruilen.
Ja ik zou afgelopen weekend iets zoeken maar toen was ik ziek en zat ik in quarantaine.quote:p.s. Ik ben heel slecht met kado's verzinnen. Ik ben daar veels te makkelijk in met enveloppen en zo. Alleen bij Joost bedenk ik ongeveer 6 maanden van te voren wat ik voor hem ga kopen of doen![]()
dus dan maar niet trouwen, niet geloven in liefde en maar zelfmoord plegen vind jij?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Zekerheid heb je dus nooit..
Die heb je zelfs niet als je getrouwd bent!
quote:
Oe yeah..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat je dan centjes voor de huwelijksreis verdient per seconde dat je op z'n rug kan blijven zitten.
Yiiiieeeehaawww!![]()
In jouw geval zeg ik: JA!quote:
Misschien moet je briefjes doorgeven zodat hij het weet, en dan kunnen jullie tongen bij het fietsenhok. :xquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
been there, done that, kvind het meer jou leeftijd, om jezelf van kant te makenquote:
He gezellig, bij Bush op de ranchquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe yeah..
En dan naar zo'n rodeoranch toe in Amerika als huwelijksreis![]()
Elke gelegenheid voor een jurk sla ik niet af natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zou jij het type daar voor zijn dan?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus dan maar niet trouwen, niet geloven in liefde en maar zelfmoord plegen vind jij?
*LOL*quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien moet je briefjes doorgeven zodat hij het weet, en dan kunnen jullie tongen bij het fietsenhok. :x
Ik heb hoogtevrees dus springen van t Hilton Hotel is geen optie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
been there, done that, kvind het meer jou leeftijd, om jezelf van kant te makensucces ermee, of lukt je dat ook niet?
Vrijgezel en rondneuken is zeker niet meer hip DM..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
Is het niet meer hip om vrijgezel te zijn?.
Fuck.. snel... geef me een relatie!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
Is het niet meer hip om vrijgezel te zijn?.
Sarcastische kuthoer!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijgezel en rondneuken is zeker niet meer hip DM..
Ik zou maar verkering vragen aan iemand die je 2 maanden kent!
Dan heb je zekerheid!
Ik wil je wel duwen als je even niet opletquote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees dus springen van t Hilton Hotel is geen optie.
Ik heb nog geen baard, dus scheermesjes heb k ook niet.
Ja ik stat ook elke dag erg onoplettend op het dak van't Hiltonquote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil je wel duwen als je even niet oplet
CAZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HIJ NOEMDE JE TOEKOMSTIGE VROUW EEN HOER!!!!quote:
Burnerbashen is lief.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iemand verkering vragen = voor kids.
Dat staat er al 20x. Maar aan je begrijpend lezen te zien , ben je dat nog.
Schat, een vleugje wind is al genoegquote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil je wel duwen als je even niet oplet
Zullen wij anders gewoon uit hipheid een relatie beginnen ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Fuck.. snel... geef me een relatie!
Ik denk ik ben ineens een haske hippe single met een appartement in hartje eindhoven, maar dat valt dan weer vet tegen
Dan heb je het ook niet door natuurlijk..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schat, een vleugje wind is al genoeg
Maar je hebt vast wel zo'n plastic boodschappentas. Gewoon over je hoofd doen, je stikt gewoon van de co/co2 in je adem, geheel pijnloos dusquote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees dus springen van t Hilton Hotel is geen optie.
Ik heb nog geen baard, dus scheermesjes heb k ook niet.
In Utreg is het op maandagochtend gratisquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zullen wij anders gewoon uit hipheid een relatie beginnen ofzo.
Maar ik wil dan wel een schriftelijk bewijsje. Je weet tegenwoordig maar nooit.
Zit je weer te oefenen o veloursgeborste mama?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh gij zoon van apollo, ik bemin u
waren mijn woorden maar als lippen, zodat ik zoals mijn woorden uw oren nu strelen, mijn lippen de uwe konden raken
Dan moet t er wel een van de Wibra zijn hoor!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel zo'n plastic boodschappentas. Gewoon over je hoofd doen, je stikt gewoon van de co2 in je adem, geheel pijnloos dus![]()
Gooi ik hem dan van het Hilton!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel zo'n plastic boodschappentas. Gewoon over je hoofd doen, je stikt gewoon van de co/co2 in je adem, geheel pijnloos dus![]()
Neeee, godskolere, wete je hoe vaak ik in 1 arm van Caz pas?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef Tally het volgende:
[..]
CAZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HIJ NOEMDE JE TOEKOMSTIGE VROUW EEN HOER!!!!
Pakkum!
Nee.. Caz "ken" ik wel... Maar jou nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeee, godskolere, wete je hoe vaak ik in 1 arm van Caz pas?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Elke gelegenheid voor een jurk sla ik niet af natuurlijk
Ik accepteer ook ringenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zullen wij anders gewoon uit hipheid een relatie beginnen ofzo.
Maar ik wil dan wel een schriftelijk bewijsje. Je weet tegenwoordig maar nooit.
Ja, dan moet ik natuurlijk werken he? 't Is wel een kwestie van prioriteiten! Het moet niet te gek worden. Straks moet ik nog de afwas doen ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:45 schreef Tally het volgende:
In Utreg is het op maandagochtend gratis
Niet eentje van de Albewrt Heijn?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan moet t er wel een van de Wibra zijn hoor!
In het weekend kost het 200%..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik natuurlijk werken he? 't Is wel een kwestie van prioriteiten! Het moet niet te gek worden. Straks moet ik nog de afwas doen ofzo..
Hangt echt v/d persoon en de relatie af.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En serieus? Als je vriend dat zal vragen aan je?
Alleen als het aan de homostraat van Eindhoven ligt.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuck.. snel... geef me een relatie!
Ik denk ik ben ineens een haske hippe single met een appartement in hartje eindhoven, maar dat valt dan weer vet tegen
Nee, die zijn zo..basic.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niet eentje van de Albewrt Heijn?
'k Wil helemaal niet trouwen!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Tally het volgende:
In het weekend kost het 200%..
Dus ik zou als ik jou was een uurtje vrij nemen kost het je minder dan geen vrij nemen en in het weekend trouwen..
Ik vind trouwen zo'n heterogebeurtenis.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hangt echt v/d persoon en de relatie af.
Ik zou het aankomende weekend doenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hangt echt v/d persoon en de relatie af.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het aankomende weekend doen
Kijkt niemand er van op
Dan moet je naar de notaris..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Wil helemaal niet trouwen!
Gewoon iets op papier, een relatiebewijsje, als bewijs van hipheid.
Als vrijgezel-zijn niet meer trendy is.
Was jij niet voor hetero-lijken?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vind trouwen zo'n heterogebeurtenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |