Lezen is niet je beste kant he?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en een relatie dan? vraag je dat niet, of dender je in 1 keer een huwelijk in?
ik vind relatie en verkering hetzelfde, maar ja... blijkbaar mag dat niet, van de grotere jongens hier....
Ik zal zo mannelijk mogelijk doenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kan vrijdag. Ben blijkbaar die dag ingedeeld met werk. Ga het wel proberen te ruilen.
Ja ik zou afgelopen weekend iets zoeken maar toen was ik ziek en zat ik in quarantaine.quote:p.s. Ik ben heel slecht met kado's verzinnen. Ik ben daar veels te makkelijk in met enveloppen en zo. Alleen bij Joost bedenk ik ongeveer 6 maanden van te voren wat ik voor hem ga kopen of doen![]()
dus dan maar niet trouwen, niet geloven in liefde en maar zelfmoord plegen vind jij?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Zekerheid heb je dus nooit..
Die heb je zelfs niet als je getrouwd bent!
quote:
Oe yeah..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat je dan centjes voor de huwelijksreis verdient per seconde dat je op z'n rug kan blijven zitten.
Yiiiieeeehaawww!![]()
In jouw geval zeg ik: JA!quote:
Misschien moet je briefjes doorgeven zodat hij het weet, en dan kunnen jullie tongen bij het fietsenhok. :xquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
been there, done that, kvind het meer jou leeftijd, om jezelf van kant te makenquote:
He gezellig, bij Bush op de ranchquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe yeah..
En dan naar zo'n rodeoranch toe in Amerika als huwelijksreis![]()
Elke gelegenheid voor een jurk sla ik niet af natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zou jij het type daar voor zijn dan?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dus dan maar niet trouwen, niet geloven in liefde en maar zelfmoord plegen vind jij?
*LOL*quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien moet je briefjes doorgeven zodat hij het weet, en dan kunnen jullie tongen bij het fietsenhok. :x
Ik heb hoogtevrees dus springen van t Hilton Hotel is geen optie.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
been there, done that, kvind het meer jou leeftijd, om jezelf van kant te makensucces ermee, of lukt je dat ook niet?
Vrijgezel en rondneuken is zeker niet meer hip DM..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
Is het niet meer hip om vrijgezel te zijn?.
Fuck.. snel... geef me een relatie!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef DennisMoore het volgende:
Is het niet meer hip om vrijgezel te zijn?.
Sarcastische kuthoer!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrijgezel en rondneuken is zeker niet meer hip DM..
Ik zou maar verkering vragen aan iemand die je 2 maanden kent!
Dan heb je zekerheid!
Ik wil je wel duwen als je even niet opletquote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees dus springen van t Hilton Hotel is geen optie.
Ik heb nog geen baard, dus scheermesjes heb k ook niet.
Ja ik stat ook elke dag erg onoplettend op het dak van't Hiltonquote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil je wel duwen als je even niet oplet
CAZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HIJ NOEMDE JE TOEKOMSTIGE VROUW EEN HOER!!!!quote:
Burnerbashen is lief.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iemand verkering vragen = voor kids.
Dat staat er al 20x. Maar aan je begrijpend lezen te zien , ben je dat nog.
Schat, een vleugje wind is al genoegquote:Op maandag 20 februari 2006 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil je wel duwen als je even niet oplet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |