Dat jij suggereert dat ik ongewenst aangeraakt word zegt meer over jou dan over mij. Pervert.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef Breukink het volgende:
[..]
tja als ik vergelijk, gemiddelde 11 posts per dag voor jou, en 1 per dag voor mij weet ik wel wie er geen leven heeft.....
tja ik kan het ook niet helpen dat je rat en fokken het enige is wat je opvrolijkt
maar goed ga jij maar les geven,
trouwens hoe vaak ben je al ongewenst aangeraakt tijdens het (bij)les geven?![]()
Dat is ongetwijfeld een keiharde comeback waar je vandaan komt, echter hier ziet het er gewoon zielig uit. Helemaal als ik al het zogenaamde verhullende effect van de smileys had uitgelegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:46 schreef Breukink het volgende:
[..]
ik heb tenminste een sociaal leven, dat kan in ieder geval niet gezegd worden van ondergod !
have a nice life !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze associatie met bijles is inderdaad ietwat ongewoon lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat jij suggereert dat ik ongewenst aangeraakt word zegt meer over jou dan over mij. Pervert.
hoeveel ben je bereid te betalen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef Breukink het volgende:
[..]
heerlijk ! Als je daarna ook nog de zon laat schijnen via je buik, dan weet ik zeker dat je een troetelbeertje bent.
1 euro, meer ben je niet waard.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef MariekeP het volgende:
[..]
hoeveel ben je bereid te betalen?
Inderdaad! Viel mij ookal op! Hangt er maar net vanaf wat ze meerekenen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:40 schreef Duracell het volgende:
Het valt me op dat veel mensen weinig geld uitgeven aan eten? Hoe kan dat
Ik zie bedragen van 70/80 euro? Is dat per maand?
918 p/m aan school? wat is dat voor opleiding die 12000 euro per jaar kost?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef innepin het volgende:
Ik kom niet rond![]()
Grootste lening + stufi is zo'n 730 euro...
Plus een ge-wel-dig ruime 70 euro ouderlijke bijdrage..
Plus wat werk, vorig semester zo'n 350 euro p/m, momenteel zo'n 100 () p/m..
maar ik moet 918 euro p/m betalen aan school. Ugh.
geen gas water en licht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:33 schreef danos het volgende:
Eens even kijken:
Inkomen = 1450 netto
Uitgaven = 200 (huur), 200 (boodschappen), 15 (internet), 35 (telefoon), 100 (verzekeringen)
Hopelijk vanaf vanavond autootje, dan komt er nog eens 53 pm (verz) , 22 pm (wegenbelasting), 10pm (parkeervergunning), 200 pm (benzine).
Waar kom ik dan op uit, ¤285.
daarnaast nog 200 euro 'zakgeld' voor uitgaan etc.
1450 - 550-285-200 = 415 over om te sparen voor vakantie, autoreparatie etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |