Waarschijnlijk werkt dat ook niet eens aangezien een sheetfeeder bedoeld is voor dunne vellen papier en deze worden meestal net als in een printer over één of meerdere rollen gehaald om ze over het scanoppervlak te halen. Bij dik papier als bij ansichtkaarten is er grote kans dat de kaarten verbogen raken of niet eens door het mechanisme komen omdat ze te stijf zijn. Dit probleem heb je trouwens zover ik weet bij elk type scanner/kopieerapparaat e.d. met sheetfeeder. Deze zijn bedoeld voor losse vellen papier en niet voor dik karton.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:25 schreef Deetch het volgende:
Ik zou ansichtkaarten toch niet door een sheetfeeder willen gooien. Dat lijkt me de kwaliteit van de kaart niet ten goede komen als je de originelen ook wilt bewaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop