gek hèquote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef 303Viper het volgende:
Nou in ieder geval meer reacties als ik verwacht had, helaas niet echt de juiste... jamer hoor.
@ Mr Bean & Deetch thanx voor de serieuze reactie...
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
gek hè
de meeste pubers hier vinden zoiets toch alleen maar grappig,
als je hier echt verder mee wilt dat moet je toch ander plaatsen (online) vinden waar er serieus gereageerd word op dit soort dingen. Er is vast wel zo'n "scene" in nederland te vinden waar je wat mee kan
Sexuele fantasien ontleden is zooo niet geilquote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef MrBean het volgende:
Waar word je zo geil van? De warme vloeistof? De gedachte dat het bah is en vroeger vies werd gevonden door je moeder? Het idee dat het uit haar kutje stroomt? Het masochisme dat je niet meer kan ademhalen terwijl het urine op je gezicht klettert?
Ik zou zoeken in de cat. "tegen betaling".quote:
303viper stelt wel als eis dat jij hem eerst vastbindt en dat hij je dan nog anaal uit mag wonen vóórdat je over hem heen plast...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb niks met plasseks, maar ik zou er weinig bezwaar tegen hebben om over iemand heen te plassen als diegene dat erg graag wil.
Anale seks vind ik lekker. Iemand vastbinden ook niet echt bezwaarlijk, al zou het niet mijn hobby worden denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
303viper stelt wel als eis dat jij hem eerst vastbindt en dat hij je dan nog anaal uit mag wonen vóórdat je over hem heen plast...![]()
Mail me maar als je op knappen staatquote:Op maandag 20 februari 2006 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb niks met plasseks, maar ik zou er weinig bezwaar tegen hebben om over iemand heen te plassen als diegene dat erg graag wil.
Moet je een keer op vrijdagnacht om 4 uur bij het plaatselijke café gaan liggen en dan nog eens vragen of er iemand over je heen wil pissen...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef 303Viper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |