Lees eens de tekst van een andere boom, klopt waarscheinlijk ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef NickNEC het volgende:
klopt bizar goed.. waarom onder ONZ?
ONZ is plezierig! Maar welwillendheid vind je hier niet echt...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:00 schreef Quistis het volgende:
[..]
en je bent vaak op fok onz...
dit kan dus niet kloppen..
en die plezierige vorm?? wat bedoelen ze daar dan mee??quote:Op maandag 20 februari 2006 14:08 schreef Cleetje het volgende:
OLM (De Grootmoedigheid) -
Plezierige vorm, .
klopt precies!!hhhahah
OMG!quote:Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen en gereserveerd, ambitieus, trots, zelfverzekerd, hongerig voor nieuwe ervaringen, soms nerveus, heeft veel complexiteiten, goed geheugen, leert makkelijk, gecompliceerd liefdesleven, wil graag indruk maken.
Ik snap het al, het ligt aan mij in de relatie's!quote:TREURWILG (De Melancholie) -
Mooi maar vol met melancholie, aantrekkelijk, erg meevoelend,houdt van alles wat mooi en smaakvol is, houdt van reizen, een dromer, rusteloos, wispelturig, eerlijk, kan beïnvloed worden maar is niet makkelijk om mee te leven, veeleisend, goede intuïtie, lijdt in de liefde maar vindt soms een verankerende partner
Hee, wij matchen!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:18 schreef yosander het volgende:
CEDER (Het Zelfvertrouwen) -
Zeldzame schoonheid, weet zich aan te passen, houdt van luxe,
goede gezondheid, absoluut niet verlegen, heeft de neiging om neer te
kijken op anderen, zelfbewust, vastberaden, ongeduldig, houdt ervan
om indruk te maken op anderen, multi-getalenteerd, vlijtig, bezit een gezond
optimisme, wacht op die ene ware liefde, is in staat om snelle besluiten te
maken
![]()
klopt best welquote:02 December tot 11 December - Haagbeuk
HAAGBEUK (De Goede Smaak) -
Van koele schoonheid, let op zijn uiterlijk en conditie, goede smaak, is niet egoïstisch, maakt het leven zo comfortabel mogelijk, leidt een redelijk en gedisciplineerd leven, zoekt vriendelijkheid en erkenning in een emotionele partner, droomt van ongewone minnaars, is zelden gelukkig met zijn gevoelens, wantrouwt meeste mensen, is nooit zeker van zijn beslissingen, erg nauwgezet.
wheehoe.. pittigquote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
hongerig voor nieuwe ervaringen, leert makkelijk,
OMG!
zeker..quote:
Kom! We gaan verder in het fotoboekquote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef Quistis het volgende:
[..]
zeker..maar ik ben niet zo goed met planten...
planten die ik aanraak zijn binnen een dag zwart..![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
hongerig voor nieuwe ervaringen
Plezierige vorm van grootmoedigheidquote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef Quistis het volgende:
[..]
en die plezierige vorm?? wat bedoelen ze daar dan mee??
- taartvorm
- bruikbaarheidsvorm
- vormsel
- vormeel![]()
neequote:Op maandag 20 februari 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lees eens de tekst van een andere boom, klopt waarscheinlijk ook.
quote:
quote:verlegen en gereserveerd, soms nerveus, heeft veel complexiteiten...
whehe, moment supreme.. ja ik doe het... nee toch niet.. geronimoooo!!... of toch niet...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef Mobster273 het volgende:
HAZELAAR (De Buitengewone) -
wispelturige minnaar, /s].
Je interpreteert het verkeerd. Je gaat van de ene naar de ander.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef Quistis het volgende:
[..]
whehe, moment supreme.. ja ik doe het... nee toch niet.. geronimoooo!!... of toch niet...![]()
ik zie het al weer helemaal voor me..![]()
he... laat me nou nog even in de waan..quote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je interpreteert het verkeerd. Je gaat van de ene naar de ander.
Maar met een overlap ofzo![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef Quistis het volgende:
[..]
he... laat me nou nog even in de waan..![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef Quistis het volgende:
[..]
whehe, moment supreme.. ja ik doe het... nee toch niet.. geronimoooo!!... of toch niet...![]()
ik zie het al weer helemaal voor me..![]()
Wat schuift dat?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Ciscus het volgende:
LINDEBOOM (De Twijfel) -
Accepteert wat het leven geeft in een bedaarde wijze, haat vechten, stress en arbeid, heeft een hekel aan luiheid en ledigheid, zacht en bedaard, maakt offers voor vrienden, veel talenten maar niet vasthoudend genoeg om ze tot ontplooiing te brengen, vaak jengelend en klagerig, erg jaloers maar trouw.
Ooo ik ben hier zooo trots op, echt!! Ik haat arbeid, ik haat vechten (is ook arbeid, vandaar) en ik jengel, klaag en ben jaloers. En ik heb talenten, alleen ik ben niet vasthoudend (terwijl ik juist dacht dat dat mijn talent was; vasthoudendheid)
Wie wil dit op mijn begrafenis komen voorlezen?
: 'Hij was een toffe Lindeboom'
Oké ik zal op mijn Nederlandsch letten maar let jij dan een beetje op je Engelsquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef NickNEC het volgende:
[..]
nee
en "waarscheinlijk" schrijf je met een lange [afbeelding]
Ik wist dat ik die daar niet neer had moeten zetten.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Gezien je onderschrift: een heel scherpe Lindeboomtak?
is waarschijnlijk op dezelfde manier geschreven als jij Nederlandsh sgrijvt.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oké ik zal op mijn nederlandsch letten maar let jij dan een beetje op je Engels
[[ Love is when you don't want to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
en niet
[[ Love is when you don wont to go to sleep because reality is better than a dreaM ]]
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Quistis het volgende:
hey!! lief spelen allemaal.. anders een paar denneappels eikels voor je hoofd..![]()
Ja, verbeter het nou maar Vijgenboom!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef NickNEC het volgende:
[..]
is waarschijnlijk op dezelfde manier geschreven als jij Nederlandsh sgrijvt.![]()
nou ik ga het eerst even aan mijn vriendin vragen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, verbeter het nou maar Vijgenboom!
Groetjes Kastanjeboom![]()
Wat een vijgenboom onwaardige reactiequote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef NickNEC het volgende:
[..]
nou ik ga het eerst even aan mijn vriendin vragen.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat een vijgenboom onwaardige reactie![]()
Bomen spelen niet, bomen zijn relaxt.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Quistis het volgende:
hey!! lief spelen allemaal.. anders een paar denneappels voor je hoofd..![]()
Kijk uit straks sta je op zijn tenen wortelsquote:Op maandag 20 februari 2006 15:52 schreef Quistis het volgende:
[..]
doe je goed mop! speel het met gevoel![]()
Jij neemt ook geen blad voor de mond, ga je wortel eens gauw spoelen!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kijk uit straks sta je op zijn tenen wortels
![]()
Ik kom overigens uit een Pruim... Maar die zullen niet veel mensen snappen![]()
Ik doelde op wat anders... maar die is ook goedquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jij neemt ook geen blad voor de mond, ga je wortel eens gauw spoelen!
Ik weet wat je bedoelde....ik wilde alleen graag een wortelgrap maken...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik doelde op wat anders... maar die is ook goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |