Ik was al wat regelmatiger aan het posten hier, was net crew-af dus veel meer tijd om wat actiever te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wil ik het echte verhaal, kan ik wellicht rectificeren.
Amenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
Tis te verrekte gezellig hier om t niet te doen
Klopt jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
Ik heb Lynx hier zelfs nog zien posten toen hij mod was hoor.
Kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis te verrekte gezellig hier om t niet te doen
Nou ja, ik moet echt alles lezenquote:
Dat niet zozeer, maar in combinatie met het designen wat ik voor FOK! deed wel. En zeker die periode moest er veel gedaan worden (ivm de lancering van de OS site). Had er wel een volle agenda aan.quote:
Heb ik daar een goeie kans voor als iedereen het steeds op mijn gemund heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Andiyan het volgende:
Woelli --, durf je ook een keer géén minpunten terug te geven aan de mensen die ze aan jou geven.![]()
Niet iedereen heeft het op jou gemunt hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb ik daar een goeie kans voor als iedereen het steeds op mijn gemund heeft![]()
Volgens mij heb ik ze van jou omdat ik op je vrienden heb gestemd![]()
Durf jij de volgende keer 3 mensen -punten te geven?
Een 3de keer maakt nooit uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het op jou gemunt hoor, maar er moet iemand uit.
![]()
En ik gaf wel een goede redenering vond ik. 3x minpunten heb ik al 2x gegeven ofzo hoor.![]()
Jamaar op een gegeven moment teken ik mn doodvonnis dan.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar je bent evengoed wel leuk hoor Woelli.![]()
Ellen
![]()
Je weet toch wel dat ik geen WithMe benquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
-2 Woelli en toch geef ik je minpunten
Oh ja? Dat initiatief komt geheel van jouw kant.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
-2 WithMe we zouden elkaar minpunten blijven geven
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef WithMe het volgende:
[..]
Oh ja? Dat initiatief komt geheel van jouw kant.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
Ik wilde precies hetzelfde doen!
++ Moeilijk, Moeilijk.... wie zal ik kiezen.... ik ga toch voor charmed_angel: die verdient het nog niet om eruit te worden gestemd
-- Woelli: Dat gestem heen en weer met Vaduz kan echt niet meer
-- Vaduz: idem
Sta je iig op 1 punt gelijk met je idoolquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus hypervrolijk, de hele tijd, lelijk kapsel, en ook nog eens zwanger ook..
Het zijn 3 puntenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sta je iig op 1 punt gelijk met je idool
Raffa is wel hypervrolijk, maar ze heeft indd geen maf kapselquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja maar Raffa is niet altijd hypervrolijk en ook geen maf kapsel.
Maar niet altijd! Potdimme, we worden niet vals he!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Raffa is wel hypervrolijk, maar ze heeft indd geen maf kapsel2 punten dus
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Raffa is wel hypervrolijk, maar ze heeft indd geen maf kapsel2 punten dus
![]()
Lol, okquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Raffa is niet altijd hypervrolijk
1 punt dus!
Je bent vergeten de punten eraf te halen voor Andiyan in het lijstjequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef PeRi het volgende:
-2 Vaduz, ik moet steeds om je lachen, das positief, maar ik doe niet aan pluspunten sorry..
-2 Andiyan, te hoog, hoe vaak moet ik het je nog zeggen..
-2 Woelli, heeft nog geen minpunten gehad van me deze ronde volgens mij.
Thanksquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent vergeten de punten eraf te halen voor Andiyan in het lijstje.
Nu issie primaquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks. Ik controleer drie keer en ik zie het gewoon echt niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |