Iedereen wilt graag zijn favoriet wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef superhero87 het volgende:
Zoals het er nu staat word ik of Christon of MareschaHet liefst wil ik Angelique worden natuurlijk
![]()
Het lijkt er ook niet op dat hij die word, maar jijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef sbientje het volgende:
+2 superhero, hij mag niet de I-jay worden (ofzo)
om eerlijk te zijn heeft ie me gedwongen hem pluspunten te geven omdat ie niet de i-jay wilde wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het lijkt er ook niet op dat hij die word, maar jij
Want jij staat op dit moment op 10
Ik stond toch op de I-Jay plaatsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
pluspunten te geven omdat ie niet de i-jay wilde worden![]()
Nee hoor, sbientjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik stond toch op de I-Jay plaats![]()
Wat ken je mij toch goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik wist al vóór ik dit topic aanklikte dat je dit had gepost.![]()
Dat dacht je helemaal niet. Het enige wat je had kunnen denk is dat ALS dat gepost zou worden ik dat zou posten. Of bedoelde je dat ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef chansadres het volgende:
En waarom dacht ik dat jij dit zou posten
Als mn broekzak.quote:
Als er iets over postaantallen in voorkomt ben je niet echt origineelquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee erik, ik wil je eruit gooien, heb een exit verhaal in gedachten, en van de eerst eig deze survival
#1 zal je toch niet wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er iets over postaantallen in voorkomt ben je niet echt origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |