quote:
Moet je maar vaker op het forum komenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef PeRi het volgende:
-2 Superhero, ja hoe weet ik nou dat je even weg bent man!.
001. 814 Tha_Erikquote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
-2 PeRi, omdat ik heulemaal niet de heule dag aan de computer zit te FOK!ken, ik doe ook andere dingen.
Erik eerstquote:
Je gaat tóch voor de 1000?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eerst. En ja, ik ben vaak aanwezig, deze week nog meer, omdat ik testweek heb en dus maar één of twee uurtjes op school zit
.
quote:**nieuwe regel**
Er was bepaald dat er een regelverandering zou komen op het moment dat er nog maar 20 deelnemers over waren. Dat moment is aangebroken. Dus vanaf NU ben je verplicht om één persoon -2 te geven, de rest staat vrij.
**nieuwe regel**quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
WithMe: ++, vanwege de pluspunten die je me gister gaf
Lynx666: ++, dank je voor de avatar
Chansadres: ++, omdat ie meemag naar Idols
WithMe 33
Andiyan 32
Lynx666 32
chansadres 28
-Vaduz- 27
Californian_dreamer 24
charmed_angel 18
superhero87 18
Woelli 18
sbientje 15
Tha_Erik 8
PeRi 4
Uhuh. Minimaal 1, mag ook meer. En wees maar niet bang hoor, je wordt niet opgegeten als je iemand minpunten geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow, dus ik moet een iemand minpunten geven?![]()
nah, maar ben vaak te positief over anderen...in tegenstelling tot mezelf, maar goed....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh. Minimaal 1, mag ook meer. En wees maar niet bang hoor, je wordt niet opgegeten als je iemand minpunten geeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |