T.I.M.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Op de middelbare school stond dat spel op de pc's die in het technieklokaal stonden. Was erg gaaf om dingen te maken
Maar volgens mij heette dat spel anders, de naam bestond uit 2/3 letters ofzo...
quote:
heet het op de pc hetzelfde eindeloze muziekje? Dat maakt het spel zo geweldigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:54 schreef _Flash_ het volgende:
Oh man... The Settlers van Bluebyte..
Gisteravond maar weer eens geinstalleerd. (De pc versie, vroeger speelde ik het altijd op de amiga.) Het blijft zo verslavend! En vanavond is mijn vriendin er niet dus misschien dat ik een spel op zet op de grootste of een na grootste map :-) (Ben ik ws de komende maanden dan wel zoet mee.)
En dan perfecte goederenstromen proberen te maken.. Bij de mijnen en de wapenmakers :-)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef BeejEm het volgende:
[afbeelding]
Bouncing Babies, uit de héle oude doos![]()
![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heet het op de pc hetzelfde eindeloze muziekje? Dat maakt het spel zo geweldig![]()
moet toch mijn Amiga 4000 oplappen (is wat los geraakt) dan kan ik het daar weer dagen lang op spelen![]()
idd op de pspquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:06 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
"Hi, I'm Guybrush Threepwood... I can hold my breath for ten minutes."
Zonde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd op de psp
had hem voorheen nooooooit gezien of aangeraakt, dat spelletje
1942?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Het lijkt er wat op, maar ik bedoel iets anders.
Ik kan me ook nog voorbrengen dat je start op zo een vliegdekschip dat al scheef in het water ligt, dan vlieg je eerst een stuk op high altitude, en na een tijd daal je om schepen kapot te schieten.
Voor de liefhebbers van T.I.M.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef peristilius het volgende:
Wat ziet mijn oog, een nieuwe versie van The Incredible Machine!
Okee het heet eigenlijk Crazy Machines, maar het lijkt mij gewoon The Incredible Machine in een nieuw jasje. Wat een geweldige game was dat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wacky Wheelsquote:
Manic Mansionquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:09 schreef Gstyles het volgende:
[..]
haha ja een tentacle! hoe heette dat spel ook weer was idd geweldig!
Ik ben 17 en heb het ook te vaak gespeeld vroegâhquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Wacky Wheels
Developer: Beavis-Soft
Publisher: Apogee Software
Year: 1994
Category: Simulation/sport
Version: Shareware
File size: 1.57 MB
Downloads: 70,344 since 02/12/02
Damn, dat spel is dus nog niet eens 12 jaar oud.....wat is er veel veranderd in de tussentijd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle mensen van of jonger 18 jaar hebben zich gewoon zonder dit moeten vermaken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |