abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35278886
quote:
Zaterdagavond kwam een 24-jarige man uit Beilen om het leven. De automobilist reed volgens getuigen met hoge snelheid via de oprit Assen-Noord de weg op. Aan het begin van de invoegstrook haalde hij een voor hem rijdende auto in via het verdrijvingsvlak.

Waarschijnlijk heeft hij daarbij de macht over het stuur verloren en knalde tegen de vangrail in de middenberm. Omdat de bestuurder geen gordel droeg, kwam hij door de klap deels buiten de auto te hangen. Het slachtoffer kwam tussen twee auto's in toen de auto tegen een andere auto botste. Hij overleed aan zijn verwondingen.

nu.nl
Bij dit soort berichten denk ik altijd: Eigen schuld en goed dat hij van de weg af is. Over de doden niets dan goeds, maar denken jullie ook wel eens zo?
  maandag 20 februari 2006 @ 08:39:53 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35278941
met deze constatering kunnen de nabestaanden bitter weinig...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35278945
Wel eens aan gedacht dat de man ook onwel geworden zou kunnen zijn?
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 20 februari 2006 @ 08:41:11 #4
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_35278954
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:39 schreef buzzer het volgende:
Behalve het er helemaal mee eens zijn.
pi_35278988
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:40 schreef minkuukel het volgende:
Wel eens aan gedacht dat de man ook onwel geworden zou kunnen zijn?
Dan reed hij nog zonder gordel.
  maandag 20 februari 2006 @ 08:45:31 #6
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35279007
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:43 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zijn eigen schuld. Maar dan is het nog niet "goed dat hij van de weg is".
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35279165
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:45 schreef Litso het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zijn eigen schuld. Maar dan is het nog niet "goed dat hij van de weg is".
Ik voel me veiliger op de weg zonder dit soort wegpiraten. Een onwel persoon rijdt niet met hoge snelheid over het verdrijvingsvlak om iemand in te halen

En voor de nabestaanden is het natuurlijk erg. Dat doet echter niets af aan de overtredingen die de man beging voor dat hij tegen een boom reed.
pi_35279214
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:58 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik voel me veiliger op de weg zonder dit soort wegpiraten. Een onwel persoon rijdt niet met hoge snelheid over het verdrijvingsvlak om iemand in te halen

En voor de nabestaanden is het natuurlijk erg. Dat doet echter niets af aan de overtredingen die de man beging voor dat hij tegen een boom reed.
Als iedereen die dat doet tegen een boom aan komt is het wel heel erg snel rustig in nederland
Ik zie ze elke dag weer
pi_35279250
quote:

[..]

dat is niet de reden dat hij de macht over het stuur is verloren
pi_35279285
Als dat soort lui mij inhalen hoop ik ook altijd dat ik ze een kilometer verderop om een boom heen gekruld weer tegenkom. Dus ik ben het wel met TS eens.

edit: Tenzij hij buiten bewustzijn was maar dat lijkt me sterk als je nog ff kan inhalen op een vedrijvingsvlak.
0023
pi_35279299
en de darwin award gaat naar.....
Free people own guns! Slaves do not!
pi_35279337
Als je onwel wordt heb je ook geen controle meer over je spieren, of als je een of andere aanval krijgt, het kan dus voorkomen je dat je het gas onbedoeld verder induwt.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_35279400
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:15 schreef stribe het volgende:
Als je onwel wordt heb je ook geen controle meer over je spieren, of als je een of andere aanval krijgt, het kan dus voorkomen je dat je het gas onbedoeld verder induwt.
Getuigen zeiden dat hij met hoge snelheid over het verdrijvingsvlak inhaalde. Als iemand onwel is kun je nog best onbedoeld inhalen, maar kan ik me niet voorstellen dat iemand dat nog zou omschrijven als inhalen. Lijkt me dat getuigen dan wel gesproken hadden over slingerend langs een auto de berm in rijden. Dit was denk ik echt wel inhalen, alleen ging het halverwege mis.
pi_35279656
idd eigen schuld en ook absoluut geen medelijden mee. ik vind het eerder sneu voor de andere slachtoffers die er niks aan konden doen.
pi_35294502
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:07 schreef MLF het volgende:

[..]

dat is niet de reden dat hij de macht over het stuur is verloren
Nee slimpie, maar het is wel de reden waarom hij uit de auto geslingerd werd.

Beetje vaag om ervan uit te gaan dat zo'n jonge kerel een beroerte gehad heeft.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:39:26 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35294618
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:33 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Bij dit soort berichten denk ik altijd: Eigen schuld en goed dat hij van de weg af is. Over de doden niets dan goeds, maar denken jullie ook wel eens zo?
Tsja, ik weet niet hoor. Ik heb ook wel eens gezien dat iemand zich doodreed omdat ie onwel was geworden, hij kreeg een hypo, was diabeet. En dat was niet te zien, hij slingerde niet ofzo, zoals verderop in dit topic wordt genoemd.

Daarbij, mensen maken nu eenmaal fouten. Jij ook, ook al is dat op een ander vlak. (ik neem aan dat je veilig rijdt, anders open je dit topic niet)
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35294716
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:33 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik ben een uur geleden nog bij Assen Noord de snelweg opgekomen en aan de remsporen te zien is hij niet onwel geworden.Dan rem je niet.Hij is gewoon doodordinair (fijne woordspeling) uit de bocht gevlogen.Dus ja,eigen schuld,dikke bult (zand in dit geval)
pi_35294728
quote:
De nabestaanden mogen blij zijn dat er niet 4 doden zijn gevallen, in plaats van een.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:44:07 #19
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35294755
quote:

[..]

Dat kan ook het gevolg zijn van onwel worden.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_35294769
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Dat kan ook het gevolg zijn van onwel worden.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:47:56 #21
47047 Herkauwer
pi_35294904
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik heb meegemaakt dat iemand een zware hartaanval heeft gekregen tijdens het autorijden. In een reflex heeft hij toen zijn lichten uitgedaan. Die hartaanval was zo heftig dat hij zo goed als op slag was overleden, maar toch had hij zijn lichten uitgedaan.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:59:25 #22
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35295347
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:45 schreef Litso het volgende:

[..]

Ik wens de dood niemand toe, maar in zo'n situatie is het echt wel goed dat hij van de weg af is, hij had ook 20 mensen mee kunnen nemen.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35295397
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Ik heb meegemaakt dat iemand een zware hartaanval heeft gekregen tijdens het autorijden. In een reflex heeft hij toen zijn lichten uitgedaan. Die hartaanval was zo heftig dat hij zo goed als op slag was overleden, maar toch had hij zijn lichten uitgedaan.
Het kan ook zijn dat buitenaardse wezens zijn hersenen aan het transplanteren waren en vervingen door die van een roze-gestreepte dwergkonijn. In dit onfortuinlijke geval had dit konijn een afwijking aan zijn gehele rechterkant waardoor deze het gaspedaal intrapte en tegelijkertijd naar rechts stuurde, daarbij de auto inhalend. De man, zich realiserend wat er gebeurde, probeerde te corrigeren, verloor de macht over het stuur en kwam tegen een boom tot stilstand. Alleen die gordel is dan nog onopgehelderd, maar de rest van de oplossing hebben we in ieder geval.
  maandag 20 februari 2006 @ 18:03:32 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35295514
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat buitenaardse wezens zijn hersenen aan het transplanteren waren en vervingen door die van een roze-gestreepte dwergkonijn. In dit onfortuinlijke geval had dit konijn een afwijking aan zijn gehele rechterkant waardoor deze het gaspedaal intrapte en tegelijkertijd naar rechts stuurde, daarbij de auto inhalend. De man, zich realiserend wat er gebeurde, probeerde te corrigeren, verloor de macht over het stuur en kwam tegen een boom tot stilstand. Alleen die gordel is dan nog onopgehelderd, maar de rest van de oplossing hebben we in ieder geval.
sjongejonge
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 20 februari 2006 @ 18:03:54 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_35295526
quote:
Met het feit dat de dooie in kwestie als een paardenlul gereden heeft ook niet.
En niet alleen de nabestaanden maar ook de mensen die erbij betrokken zijn geweest.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_35295633
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

sjongejonge
Ik vond hem best aannemelijk
Bijna zo aannemlijk als een hartstilstand/aanval/beroerte van een 24-jarige die te hard, zonder gordel , rechts inhalend een berm inrijdt.
  maandag 20 februari 2006 @ 18:44:57 #27
47047 Herkauwer
pi_35296928
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik vond hem best aannemelijk
Bijna zo aannemlijk als een hartstilstand/aanval/beroerte van een 24-jarige die te hard, zonder gordel , rechts inhalend een berm inrijdt.
Mwah... ben het er niet mee eens, maar ik zeg ook niet dat dit hier is gebeurd. Maar ik wilde alleen aantonen dat het niet altijd eigen schuld is, alhoewel ik daar ook wel van ui ga hoor.
  maandag 20 februari 2006 @ 18:47:11 #28
141711 krullul
altijd krom...
pi_35297012
quote:
goed dat hij van de weg af is
Dat is op zich wel waar, maar iemand om zoiets doodwensen (als je dat bedoelt) gaat me iets te ver.

Verder moet ik zeggen dat ik dat heel vaak denk, bij allerlei nieuwsberichten.
Stijf is voor mietjes.
pi_35298558
Het blijft natuurlijk jammer dat zo'n jong iemand sterft als straf voor een beetje stoer rijgedrag.
Ja het is onverantwoordelijk en ik ben al blij dat er geen andere mensen bij omgekomen zijn.
Ergens heb je even het gevoel van "eigen schuld lullo" , maar dan denk je verder.

Het zal toch je zoon of vriend maar zijn.
Met een echte crimineel heb ik geen medelijden, maar een keer te hard rijden zonder gordel, Tja welke jonge knul heeft dat nou niet eens gedaan?

Erg jammer toch.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:44:57 #30
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_35299309
Hee ik heb die verwrongen vangrail gezien; werd met pilonnen gemarkeerd... Een beste klap is dat geweest.
How can I make this topic about me?
pi_35302826
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee ik heb die verwrongen vangrail gezien; werd met pilonnen gemarkeerd... Een beste klap is dat geweest.
Ja,die is wel kapot ja.Heb je die remsporen dwars over de weg ook gezien of kwam je vanuit de richting Groningen?

Als ik het zo bekijk heeft hij op de nieuwe weg vanaf Assen naar de snelweg toe gang gemaakt en is hij met 100-en-heel-veel km/h de A28 opgedraaid.Tenminste ,dat was waarschijnlijk de bedoeling.

Zitten hier ook van die triangel-josti's die altijd als een achterlijke de bocht omgaan en kunnen die mij daar de lol van uitleggen?Kijk,als je een Ferrari,Subaru Impreza 555 o.i.d. rijdt kan ik het me wel voorstellen,maar dan haal je die bocht ook gewoon.En dat is ook lachen,maar met je pauper Golf 2 GTI of je Kadett Gsi lijkt me dat geen onverdeeld genoegen.En stoer doen voor de vrouwtjes kan het niet zijn,aangezien de meeste vrouwen al gaan gillen als je een beetje hard de bocht omgaat.(Ik zeg niet alle,ik zeg de meeste)

maandag 20 februari 2006 @ 21:29:44 #32
47047 Herkauwer
pi_35304622
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef Balthar het volgende:
Het blijft natuurlijk jammer dat zo'n jong iemand sterft als straf voor een beetje stoer rijgedrag.
Ja het is onverantwoordelijk en ik ben al blij dat er geen andere mensen bij omgekomen zijn.
Ergens heb je even het gevoel van "eigen schuld lullo" , maar dan denk je verder.

Het zal toch je zoon of vriend maar zijn.
Met een echte crimineel heb ik geen medelijden, maar een keer te hard rijden zonder gordel, Tja welke jonge knul heeft dat nou niet eens gedaan?
In dat eerste stuk heb je helemaal gelijk! Maar Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit een stuk zonder gordel heb gereden en zo ook nog nooit zonder helm op een motor. Ik begrijp het dus ook echt niet dat mensen zonder gordel om rijden... Ik snap het echt niet... Ik voel me zelfs naakt in de auto zonder gordel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')