quote:Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Kankertieftstraalt eens op met je scriptjes.
tnxz moemoe ik ga hem zo inkleurenquote:
zal ik die lekkere blonde mop nog effe posten swoosh?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
tnxz moemoe ik ga hem zo inkleuren
rest ook bedankt natuurlijk
haha als je wilt dat ik nachtmerrie's krijg vanacht dan mag je het doenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
zal ik die lekkere blonde mop nog effe posten swoosh?
ze was mijn cadeautje voor jou!
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
haha als je wilt dat ik nachtmerrie's krijg vanacht dan mag je het doen
quote:Op maandag 20 februari 2006 04:53 schreef Catch22- het volgende:
jij bent een loser en derhalve feliciteer ik je niet
gelukkig ken je me ook zo goedquote:Op maandag 20 februari 2006 04:53 schreef Catch22- het volgende:
jij bent een loser en derhalve feliciteer ik je niet
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:59 schreef Dribbel_ het volgende:
gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef BrauN het volgende:
Ik vind je eigenlijk maar een sneue eikel
dankje braun, mijn leeftijd blijft geheim uiteraard anders kan ik hier geen minderjarige breezermeisjes meer versierenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef BrauN het volgende:
Gefeliciteerd knaap.
Ik vond je eerst eigenlijk maar een sneue eikel, maar je bent eigenlijk toch best wel een schatje. Geniet er van knaap!
Hoe oud ben je eigenlijk geworden? Dat heb ik niet uit het topic kunnen halen omdat ik het niet gelezen heb.
Truequote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef BrauN het volgende:
Gefeliciteerd knaap.
Ik vond je eerst eigenlijk maar een sneue eikel, maar je bent eigenlijk toch best wel een sneue eikel
Ik ken je niet, maar ik had zin om ff rebels te postenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
gelukkig ken je me ook zo goed![]()
![]()
en waar moet ik jou trouwens van kennen?![]()
owja en iedereen bedankt
Nu is me dag goed, NJ heeft me gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef NJ het volgende:
Van harte enzo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef moemoe het volgende:
Swooshje! Swooshje! Swooshje! Swooshje! Swooshje! Swooshje! Swooshje!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pissen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Seempie zegt:
ik weet alleen dat paul goed kan .... in bed![]()
Ze bedoeld toch nie, pijpen hequote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Seempie zegt:
ik weet alleen dat paul goed kan .... in bed![]()
weet ik veel moet je bij het koetje wezen....quote:
Kweet nietquote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
dat kan toch gewoon op het toilet in de kroeg?
Ja duhquote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Seempie zegt:
ik weet alleen dat paul goed kan nuecken in bed![]()
mag ik die webcam foto's van jouwe posten?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef moemoe het volgende:
Jouw verjaardag swooshje, zoek jij maar iets.![]()
deze? [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [12]quote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
juist waar blijven die tieten?
nu jij der post wel jaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef t0y het volgende:
Wat een kuttopic trouwens.
Nee, jij opent toffe topicsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef t0y het volgende:
Doe eens lief tegen de jarige!!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef t0y het volgende:
74quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef skiczukie het volgende:
En hoe oud ben je geworden?
Een naamtopic heeft ie gekregen, meer nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:56 schreef Adelante het volgende:
Vraag me af wat ie gekregen heeft? soa/hiv/h5n1?
de eerste twee stond skiczukie mee voor de deur maar die kwam er niet in en die laatste heb ik aan paultjuhhh gegevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:56 schreef Adelante het volgende:
Vraag me af wat ie gekregen heeft? soa/hiv/h5n1?
krijg ik zometeen me cadeautje van jou?quote:
je moet in jaren denken skic, niet in centimetersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef skiczukie het volgende:
Wat, ben je soms 13 geworden ofzo.
Nee, je wilt een harem. Ik val alleen voor mannen die monogaam zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
krijg ik zometeen me cadeautje van jou?![]()
![]()
ik ben ook monogaam voor iederee in me haremquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:00 schreef Avani het volgende:
[..]
Nee, je wilt een harem. Ik val alleen voor mannen die monogaam zijn.![]()
Ik weet het enzo.. maar kan vertellen dat je gaat schrikken hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef skiczukie het volgende:
En hoe oud ben je geworden?
Dat denk ik niet, maar ik wil het wel weten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik weet het enzo.. maar kan vertellen dat je gaat schrikken hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |