abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35276326
Als ik MSN messenger open, dan staat er een lijst met de laatst gebruikte email-adressen, hoe kan ik deze lijst wissen?
  maandag 20 februari 2006 @ 01:03:55 #2
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_35276403
welke versie gebruik je? in 7.5 kun je dat al in de lijst doen.
ondertiteling is te vinden op NOS teletekst pagina 888.
fouten zijn met opzet gemaakt ter uwer vermaak.
pi_35276738
7.0
  maandag 20 februari 2006 @ 01:24:25 #4
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_35276796
This can be very simply achieved by doing the following:

(1) In Start —> Run, enter:

control userpasswords2
(2) In the “Advanced Tab” look for “Manage Passwords”, which takes care of all the .Net passport passwords on your machine. You can also change the setting to not save any from this point on. Read this useful comment below (August 2005) for a solution that also works.

bron : sniptools
  maandag 20 februari 2006 @ 01:47:47 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_35277177
Als je wil dat ze niet meer worden opgeslagen kan je dit doen, je moet dan ook telkens zelf opnieuw je adres intypen dus.
quote:
Start --> Uitvoeren --> regedit
Zoek HKEY_LOCAL_MACHINE --> SYSTEM --> CurrentControlSet --> Control --> Lsa. Daar staat een regel met disabledomaincreds. Rechtsklikken --> wijzigen en de waarde van 0 in 1 veranderen. PC opnieuw opstarten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_35277396
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef vosje505 het volgende:
This can be very simply achieved by doing the following:

(1) In Start —> Run, enter:

control userpasswords2
(2) In the “Advanced Tab” look for “Manage Passwords”, which takes care of all the .Net passport passwords on your machine. You can also change the setting to not save any from this point on. Read this useful comment below (August 2005) for a solution that also works.

bron : sniptools
die had ik al gevonden, maar als ik een adres aanklik en vervolgens op verwijderen klik, dan gebeurt er niets.
pi_35277421
http://www.helpd.nl/documentatie/msn.php

En let niet op de taalfouten
HendrikJan de Tuinman, die schoffelt wat an!
  maandag 20 februari 2006 @ 02:07:46 #8
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_35277457
ook niet na rebooten?
pi_35277580
dat is hier ook op 1 vd laptops, een hele waslijst van mn zusje die niet te verwijderen is....zegt ie dat je ze eerst moet identificeren met Passport blaat ofzo

op mn eigen pc kan ik ze wel verwijderen op de bovengenoemde manier...in de opties van MSN dus
Nobody fucks with The Jesus
pi_35321526
Ik heb de nieuwe versie geïnstalleerd, maar nu blijft m'n status niet standaard Offline wanneer ik inlog.
Bij de vorige versie kon je aangeven "sign in as", als je dat eenmaal had aangeklikt dan bleef 'ie daar ook altijd op staan, totdat je het zelf veranderde.
deze nieuwe versie zet je status standaard altijd op online (onthoud de laatst gebruikte instelling niet) is er ook een manier om "Appear offline" als standaard in te stellen? via het register ofzo?
pi_35321820
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef Ehric het volgende:

[..]

die had ik al gevonden, maar als ik een adres aanklik en vervolgens op verwijderen klik, dan gebeurt er niets.
Klopt dit is een bug in Windows zou opgelost moeten zijn na SP1 over het algemeen is dat nog niet zo, versie 7.5 en Windows Live Messenger kun je gewoon bij dat adres klikken op "mij vergeten" waarna het adres verwijderd zal worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')