quote:Start --> Uitvoeren --> regedit
Zoek HKEY_LOCAL_MACHINE --> SYSTEM --> CurrentControlSet --> Control --> Lsa. Daar staat een regel met disabledomaincreds. Rechtsklikken --> wijzigen en de waarde van 0 in 1 veranderen. PC opnieuw opstarten.
die had ik al gevonden, maar als ik een adres aanklik en vervolgens op verwijderen klik, dan gebeurt er niets.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:24 schreef vosje505 het volgende:
This can be very simply achieved by doing the following:
(1) In Start —> Run, enter:
control userpasswords2
(2) In the “Advanced Tab” look for “Manage Passwords”, which takes care of all the .Net passport passwords on your machine. You can also change the setting to not save any from this point on. Read this useful comment below (August 2005) for a solution that also works.
bron : sniptools
Klopt dit is een bug in Windows zou opgelost moeten zijn na SP1 over het algemeen is dat nog niet zo, versie 7.5 en Windows Live Messenger kun je gewoon bij dat adres klikken op "mij vergeten" waarna het adres verwijderd zal worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef Ehric het volgende:
[..]
die had ik al gevonden, maar als ik een adres aanklik en vervolgens op verwijderen klik, dan gebeurt er niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |