KLB > GC reqquote:Op maandag 20 februari 2006 00:14 schreef Godlike02 het volgende:
GC > KLB
Pas maar op dat er niks ontploft door die sigaret van je en die bleekmiddelgassen.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Net me aanrecht en daarna wc schoongemaakt met bleek, volgens mij teveel gebruikt ogen gingen irriteren dat is wel weer over me sigaret smaakt alleen alsof ik net 2 uur in het zwebbad heb gezeten :S Smerig !
en.
Wat is dat? Kun je daar in zwebben ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Net me aanrecht en daarna wc schoongemaakt met bleek, volgens mij teveel gebruikt ogen gingen irriteren dat is wel weer over me sigaret smaakt alleen alsof ik net 2 uur in het zwebbad heb gezeten :S Smerig !
Nee anders smaakt zo'n kankerstokje lekker....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
me sigaret smaakt alleen alsof ik net 2 uur in het zwebbad heb gezeten :S Smerig !
ja mooi wel ja! dat ie lekker smaakt!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:16 schreef en_agua het volgende:
[..]
Nee anders smaakt zo'n kankerstokje lekker....
[gratisvertalingnaarhetnederlands]
(Het is trouwens mijn i.p.v. me.)
[/gratisvertalingnaarhetnederlands]
ja idd, heerlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 01:16 schreef en_agua het volgende:
[..]
Nee anders smaakt zo'n kankerstokje lekker....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |