Waar de hell heb jij het overquote:Op maandag 20 februari 2006 00:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is ajax er ookal mee begonnen ?
Laatst hadden ze bij Heerenveen die Pipi Langkouse tune
Feyenoord tune
En waar precies wordt dat gevraagd?quote:
omdat het doelpuntentunetopic isquote:Op maandag 20 februari 2006 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En waar precies wordt dat gevraagd?
Spuit 11quote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat het doelpuntentunetopic is![]()
Je was hem dit seizoen een btje vergeten ckerquote:Op maandag 20 februari 2006 00:13 schreef Borkydude het volgende:
.........................
........................
Dappre strijders fier en koen
geen club die ons kan evenaren
rood en wit woord kampioen!
Ik heb hem ooit helemaal gekend
Vanwege de Finse speler Nilson of zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laatst hadden ze bij Heerenveen die Pipi Langkouse tune
Hebben jullie nou meer liedje dan ajax amsterdam of niet ?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:20 schreef Borkydude het volgende:
En Utrecht dan![]()
en van je euro euro utrecht komt eraan
met fransie adelaar en harald wapenaar![]()
![]()
Tsss zo'n grote club en geen clubliederenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:42 schreef Borkydude het volgende:
Ja, maar ik kan er ff geen opnoemen
Maar Pippi is toch zweeds?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Vanwege de Finse speler Nilson of zo.
Moet je je oren open zetten.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Tsss zo'n grote club en geen clubliederen
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef hoM3r het volgende:
NEC heeft de Sjonnies, met roos in je blonde haren.
en nu zeg je het weerquote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het is inderdaad Fins, foutje van mij.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=784fd7quote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Maar el_rolando zei fins.
-edit- kan mij het boeien!
Nou je het zegt, ik had die link nog niet gelegd.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef Eilanden het volgende:
De reden dat Pipi Langkous wordt gedraaid is, zoals hierboven al wordt gezegd, dat Mijnheer Nilsson het aapje van Pipi was
Samba de Janeiro zal wel TE voor de hand liggend zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:24 schreef Borkydude het volgende:
Niet echt een doelpunttune, maar zo'n beetje zuid amerikaans samba voetbaldeuntje. Word ook gebruikt in Bacardi reclames. Wie weet hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |