quote:Op maandag 20 februari 2006 00:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als je dan toch 2 euro hebt kan je er net zo goed 50 cent bij leggen en een gram hasj halen.
Bankschroef, hoe klein je ook bentquote:Op maandag 20 februari 2006 00:04 schreef FoN het volgende:
Hmmm, ik ben maar ene heel klein meisje en het klem zetten lukt neit zo... Zou het gemakkelijker zijn als ik hem verwarm..?
Juist niet. Dan zet het uit en zit het nog vaster.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:04 schreef FoN het volgende:
Hmmm, ik ben maar ene heel klein meisje en het klem zetten lukt neit zo... Zou het gemakkelijker zijn als ik hem verwarm..?
Heb ik geprobeerd maar hij schiet steeds los... En een banklschroef heb ik niet in huisquote:Op maandag 20 februari 2006 00:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Juist niet. Dan zet het uit en zit het nog vaster.
Probeer het zo ergens op te leggen, dat de rand ondersteund is maar het binnenste niet. En dan geef je een tik met iets op dat binnenste stuk.
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:07 schreef Pony-Lover het volgende:
gewoon hard slaan met een hamer
en het is verboden
in de garage of schuur misschien?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef FoN het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd maar hij schiet steeds los... En een banklschroef heb ik niet in huis
Oh vrees, de Fok!-Gest#poquote:Op maandag 20 februari 2006 00:07 schreef Pony-Lover het volgende:
en het is verboden
Inderdaad, je mag geen staats eigendommen slopenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:07 schreef Pony-Lover het volgende:
gewoon hard slaan met een hamer
en het is verboden
waar haal je voor 2.50 1 gram?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als je dan toch 2 euro hebt kan je er net zo goed 50 cent bij leggen en een gram hasj halen.
Mijn oma woont in maastricht en het is me een keer overkomen dat ik bij haar op visite zou gaan, dus ik rij naar maastricht, parkeer de auto, stap uit en kijk eens goed waar ik nu eik sta.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Missisippi en Wallstreet in Maastricht.
En je hebt het er eens flink van genomen?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn oma woont in maastricht en het is me een keer overkomen dat ik bij haar op visite zou gaan, dus ik rij naar maastricht, parkeer de auto, stap uit en kijk eens goed waar ik nu eik sta.
Stond ik pal voor de mississipi geparkeerd ipv bij mn oma voor de deur aan de andere kant van de stad
Macht der gewoonte ofzo; ik weet het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |