quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:13 schreef Daemon19 het volgende:
Enigste invloed op de vorm van een speler, die je eigenlijk kan hebben, is het laten spelen van wedstrijden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef twi het volgende:
Raar, m'n cache toch al een paar keer geleegd voor zover dat invloed heeft op Hattrick, maar geen resultaat.
quote:Systeeminformatie
Hieronder zie je de lijst met bekende problemen in je land of in heel Hattrick:
20-02-2006 om 20:45 (Nederland)
Op het moment worden de topscorerslijsten niet correct weergegeven. De HT's hebben de zaak in onderzoek. Er hoeft dus niet meer over gemaild te worden.
in mijn comp. is die ook nog niet bijgewerktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:57 schreef twi het volgende:
Raar, m'n cache toch al een paar keer geleegd voor zover dat invloed heeft op Hattrick, maar geen resultaat.
quote:Competitie: # 4 in VI.664
Ranglijst: 293642
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:54 schreef twi het volgende:
Waarom worden de topscorerslijsten niet bijgewerkt? Ik heb afgelopen weekend met een speler 4x en een andere 3x gescoord, maar ze staan nog steeds niet in de topscorerslijst, die nog hetzelfde is als van voor het weekend
quote:20-02-2006 om 20:45 (Nederland)
Op het moment worden de topscorerslijsten niet correct weergegeven. De HT's hebben de zaak in onderzoek. Er hoeft dus niet meer over gemaild te worden.
/ Game Masters
volgens mij is dit een wereldwijde ranking. Kijk maar eens naar de nr1 in de eredivisie en dan de nr1 in Zweden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef The_Hives het volgende:
de ranking klopt trouwens ook niet erg
[..]
kijk eens 3 posts hierbovenquote:
ah, okayquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
volgens mij is dit een wereldwijde ranking. Kijk maar eens naar de nr1 in de eredivisie en dan de nr1 in Zweden.
Volgens mij rekenen ze de ranking van het land dat er het eerst bij was als eerst en dan het land dat als 2de kwam er achteraan, maar dit is slechts gissen
word heel spannend denk ik bij je.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef -J-D- het volgende:
Halverwege het seizoen; een mooi moment om terug te kijken en vooruit te blikken.
Bijvoorbeeld in mijn divisie
Wie wordt er kampioen denk je?
[afbeelding]
ik neem aan dat ze in Vl en hoger ook de bot's eruit halen als die er veel inzitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:17 schreef -J-D- het volgende:
Wat heeft de VI te maken met de herindeling?
Zal dan een enkeling zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze in Vl en hoger ook de bot's eruit halen als die er veel inzitten.![]()
Tuurlijk, zet er maar geld op in, maar of ik het behaal is zeer de vraag. Twee serieuse conculega'squote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD: kunnen we inzetten op de kampioen van VI.629?
ga je van systeem wisselen VK?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
eerste mid binnen, magnificent met weak passing, head, 2.4 mlj. in de euforie toch iets te veel voor betaald
nu nog een WC playmaker met ervaring. ik hou me aanbevolen
Ik heb vorige week nog 1,25 voor briljant met solid xp betaald, dan moet magnificient toch wel voor 1,8 gaan....beetje teveel voor je denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
eerste mid binnen, magnificent met weak passing, head, 2.4 mlj. in de euforie toch iets te veel voor betaald
nu nog een WC playmaker met ervaring. ik hou me aanbevolen
wat is de minimale inzet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tuurlijk, zet er maar geld op in, maar of ik het behaal is zeer de vraag. Twee serieuse conculega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |