Ja, maar jij kent die uitdrukking vast nietquote:
vergeetquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat een tofheid!
Oktober
Esdoorn
Babette
geef nou maar toe dat je moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar jij kent die uitdrukking vast niet![]()
![]()
Dan mag 'ie dat mooi even in het IDOmeet topic vertellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizzle zei zaterdag dat hij ze gehad had.
Ja, maar soms ben ik weegschaal en soms schorpioen.quote:
NEE!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je moest lachen
ik ben ook 'n beetje van allebei...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar soms ben ik weegschaal en soms schorpioen.
Complex gevalletje, hč?![]()
vertel 'squote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
HAZELAAR (De Buitengewone) -
Charmant, niet veeleisend, erg begripvol, weet hoe een indruk te Maken, actieve strijder voor sociale zaak, populair, stemmig, wispelturige minnaar, eerlijk, tolerante partner, nauwgezet gevoel voor oordeel.
Ah, zo!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben ook 'n beetje van allebei...
ik ben dan wel op de 16de ter wereld gekomen [wat is er nou aan je verjaardag als je er zelf niet bij bent?] maar dat was eigenlijk ietsje te vroeg...... ik lees dan ook altijd beide horoscopen
nou eigenlijk weet ik dat wel zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik de Libelle en de Margriet lees?
Grapjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo! zijn we chagrijnig ofzo?!?!![]()
[
]
* Babette voegt ATB toe aan het lijstje der posentiële toyboysquote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Soms ben ik goed, soms keigoed.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die stom doen tegen babette, hebben gewoon een kleine piemel en plassen zittend!
Ha! Zo!
Ik sta toch nog steeds op nummer 1 mag ik hopen?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette voegt ATB toe aan het lijstje der potentiële toyboys
nee jij staat ergens in de voetnoot.... maar zodra je 20 wordt sta je per direct bovenaanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik sta toch nog steeds op nummer 1 mag ik hopen?
De voetnoot.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee jij staat ergens in de voetnoot.... maar zodra je 20 wordt sta je per direct bovenaan
Giechel!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, blijf jij wel even bij de les?!
je hebt je smileys verwisseld![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |