die mag wegblijven...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ullie trouwens ook al fuckin' lang niet meer gezien.
quote:
Mijn eerste gedachte bij het zien van dit topic.quote:
Juist.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Of was dat uiriuru?
U vraagt, wij draaien.quote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/821228/1/301#35271621]zondag 19 februari 2006 22:url] schreef veldmuis het volgende:
Tessje
Ja, daar dacht ik gisteren nog aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Helga.
Dude...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, daar dacht ik gisteren nog aan.
Nou ja, daarvoor 2 jaar niet of zo hoor. Maar opeens kwam de user Helga weer bij me op.quote:
quote:
Cora is hier soms te vinden nog hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
U-lerzZz
cora
cosmashiva
barb (ook al was je er pas weer ff)
jerney en jerome
woutF
gellarboy en PDD (campy!)
ja, moet ze maar in mijn blikveld komenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Cora is hier soms te vinden nog hoor...
Cora is tof.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, moet ze maar in mijn blikveld komen.
cora
.
Volgens mij heeft die nu gewoon een andere account.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Mother-mother
Yvonne ?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe heette dat kleine kind met die lelijke naam ook al weer? Ik hoop dat die terugkomt om te laten zien dat ze inmiddels volwaardig functioneert.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meneer_aart dook deze week na jaren afwezigheid weer op
Mensen met een opel bedoel je.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:38 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
spastanova
X-Rayquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef schatje het volgende:
[..]
X-Rayheeft nog niet zo lang geleden gepost om foto's van zijn kleine dochter te laten zien.
Ja, hij is een papa tegenwoordig.
Dat weet ik zo gauw niet. Het heeft in Ovjl! gestaan. Foto's zijn later op verzoek van Raymond door Yvonne geloof ik verwijderd.quote:
Ja, waarom is die weg, was altijd okquote:Op maandag 20 februari 2006 00:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Chirma
Mien Dobbelsteen?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe heette dat kleine kind met die lelijke naam ook al weer? Ik hoop dat die terugkomt om te laten zien dat ze inmiddels volwaardig functioneert.
semtex..quote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie SEMTEX en Jerney nooit meer,terwijl dat dat toch erg leuke en de meest drukke posters waren tot voor kort? Wie weet hoe het met deze users staat? Hier kun je vragen naar andere oldbies en hoe het daar staat, of eventueel beantwoorden van vragen over oldbies van users!
Welke van de 20?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heette dat labiele wijf ook weer die met iedereen ruzie maakte?
Ja, daar kom ik zelden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Kom jij maar tot 20???
Kom eens wat vaker in oud kijken...![]()
Jouqw biologische klok tikt ook door. Je bent dan wel mank, maar een kind baren kan je vast welquote:
EmmYKuHh?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die komt hier nog geregeld hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Bahar het volgende:
Ringo
Zie Semtex nog regelmatig posten andersquote:
ow, uhm, Aernout dan...of is hij er ook nog?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Die komt hier nog geregeld hoor.
Maar waar was jij al die tijd?
Otaku san? hagelslag?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:18 schreef PLAE@ het volgende:
Lotte
en die echte dooie. kan ff niet op z'n naam komen![]()
Prupke? Dat bleek na telefonisch onderzoek een omgebouwde man te zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
KoudeVrouw post nog regelmatig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Bosbeetle het volgende:
verder de bier users
superuli
bioslock
Velvetacidchrist
flyingfox
ze mogen wel eens wat meer komen
ja maar dat is niet echt !quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
KoudeVrouw post nog regelmatig.
Ik zeg toch ook niet dat ze er niet zijn ik vind alleen dat ze vaker mogen postenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
FF heeft nog het laatste GPD geopend.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:07 schreef Bahar het volgende:
[..]
ow, uhm, Aernout dan...of is hij er ook nog?
Die sjouwt toch nog regelmatig rond hoor...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
jogy
www.forumhoeren.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef ShaoliN het volgende:X-Ray Jarno Lithion Uier Goodlooking Goblin (wat een dwaas was dat) Kreator. (post wel, maar weinig)
dan zie ik m te vaak over het hoofdquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die sjouwt toch nog regelmatig rond hoor...
Die zocht ik inderdaad, kon even niet op de naam komen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Djaser het volgende:
Farzin
die is er toch nog steeds?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef D-MIXXX het volgende:
ik wou hem net noemen, swami_twelvinchalami. Wat een machtig profiel had die gast
quote:
dat mens dat haar borsten wilde laten amputeren opdat ze geen aandacht meer zou krijgen van mannen?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht aan Larissa, maar deze is ook mooi inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:03 schreef milagro het volgende:
dat mens dat haar borsten wilde laten amputeren opdat ze geen aandacht meer zou krijgen van mannen?
Hoogland68594094043737 of zoiets, toch?
Hoogland fokte volgens mij vanuit de recreatieruimte van de gesloten afdeling van Robert Fleury Stichting, plantsoen 7, of zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik dacht aan Larissa, maar deze is ook mooi inderdaad.
Oh ja, dat mens was puur goud voor elke psychotherapeut...quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoogland fokte volgens mij vanuit de recreatieruimte van de gesloten afdeling van Robert Fleury Stichting, plantsoen 7, of zo
Daar hadden ze Mien Dobbelsteen ook moeten bijzetten (in een urn ofzo.)quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoogland fokte volgens mij vanuit de recreatieruimte van de gesloten afdeling van Robert Fleury Stichting, plantsoen 7, of zo
Mien in de Viva, Mien op Netwerk en Mien bij de kinderbeschermingquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar hadden ze Mien Dobbelsteen ook moeten bijzetten (in een urn ofzo.)
Post nog steeds onder een andere nick. En goed dat je het zegt, want ik probeer al jaren te achterhalen wat z'n oorspronkelijke nick ook alweer wasquote:
Zijn getroll is me altijd bijgebleven alsmede zijn goede fotoshop skills. Welke user is het nu eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Post nog steeds onder een andere nick. En goed dat je het zegt, want ik probeer al jaren te achterhalen wat z'n oorspronkelijke nick ook alweer was.
Volgens mij wou hij er niet meer aan herinnerd worden, dus ik denk niet dat ik het mag zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Asielzoekers het volgende:
Zijn getroll is me altijd bijgebleven alsmede zijn goede fotoshop skills. Welke user is het nu eigenlijk
Mail anders even: asielzoekers@home.nl Ben namelijk echt benieuwd wie het nu is alhoewel ik een sterk vermoeden heb. ( ik heb er altijd een schijthekel aan als ik in het ongewisse blijf)quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij wou hij er niet meer aan herinnerd worden, dus ik denk niet dat ik het mag zeggen.
Arma: Waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:04 schreef MarkyB het volgende:
Armageddon
En zoontje Mien later zielsgelukkig als hij leest in wat voor situatie hij had kunnen opgroeien als hij ooit een over het internet gaat dwalenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Mien in de Viva, Mien op Netwerk en Mien bij de kinderbescherming
De kinderen van Erodome daarentegen zullen later wat minder gelukkig zijn om te lezen dat moederlief met XTC op elke seksuele manouvre uitvoert zoals haar mannetje het wilt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En zoontje Mien later zielsgelukkig als hij leest in wat voor situatie hij had kunnen opgroeien als hij ooit een over het internet gaat dwalen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
De kinderen van Erodome daarentegen zullen later wat minder gelukkig zijn om te lezen dat moederlief met XTC op elke seksuele maneouvre uitvoert zoals haar mannetje het wilt.
Nee, ze hebben het kind uit huis gehaald omdat het ernstig verwaarloosd werd. Zoals het Mien betaamt dient er maar een persoon in de spotlights te staan en dat is zijzelf. En als je immers in de spotlights staat dan denk je er toch niet over om je kind eten te geven of het te wassen? Logische keuze toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:27 schreef schatje het volgende:
Oh ja Mien, zij wilde toch haar kind uit huis plaatsen omdat ze zo nodig alle aandacht van een neukertje wilde hebben?
Matthijn99quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Arma: Waarom?
Verplicht leesvoer.
matthijn99 is er nog, hoor, en vaak ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:31 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Matthijn99![]()
En oja, dat draadje weet ik nog wel![]()
![]()
![]()
Ja maar doodgaan doet ze dan weer net niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ze gaf zichzelf ook niet of nauwelijks te eten.
Ja, maar dan kan ze het zelf niet meer meemaken. Ze is trouwens vast nog steeds wel te vinden in één van d'r vele weblogsquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:33 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Ja maar doodgaan doet ze dan weer net niet.Wat eigenlijk wel weer vreemd is aangezien een begravenis toch het toppunt van aandacht is.
Volgens zijn post history was zijn laatste post aanwezigquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:32 schreef milagro het volgende:
[..]
matthijn99 is er nog, hoor, en vaak ook
nèhquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:35 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Volgens zijn post history was zijn laatste post ergens in '02
Ulx was dat toch? Volgens mij zie ik die nog regelmatig.quote:
Die twee samen in een topic.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:47 schreef ShaoliN het volgende:X-Ray Goodlooking Goblin (wat een dwaas was dat)
Over samen in een topic gesproken; Larissa, Lithion en Semtex.quote:
Lezen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:25 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
De kinderen van Erodome daarentegen zullen later wat minder gelukkig zijn om te lezen dat moederlief met XTC op elke seksuele manouvre uitvoert zoals haar mannetje het wilt.
Altijd prettig om je moeder dubbel gepenetreerd te zien worden. Want ze verteld immers altijd zo trots dat ze twee taken tegelijk uit kan voerenquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lezen?
B keus filmpjes zat te vinden op kaazaa hoor
Net voor mijn tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over samen in een topic gesproken; Larissa, Lithion en Semtex.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die twee samen in een topic.
Uit Pim Fortuyn getaartquote:Op donderdag 14 maart 2002 @ 13:17 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
[..]
Prachtige actie, goede zaak. Alleen rechtse populisten krijgen terecht een gezonde hollandse taart in hun gezicht. Toppie prachtig goede zaak mijn mening (nu kan dat nog).
GLG
Oh God, wat een eikel was datquote:
En FB.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:59 schreef speknek het volgende:
Lithion post trouwens ook nog wel eens in POL en NWS.
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2002 14:09 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
dat doet hij ook, bijvoorbeeld door het schrijven van een e-mail met dat mijn moeder een hoer is.
GLG
quote:Op donderdag 14 maart 2002 14:18 schreef X-Ray het volgende:
Eerst had ik dat zogenaamd gedaan en nu Strolie weer? Wie ga je straks weer valselijk beschuldigen die het niet met je eens is?
bijna allemaal familie, en iedereen kreeg mail. vooral de mensen die er niks mee te maken hadden, ik dus. wel veel op FOK, en meteen afgekapt, FOK ook. ten dele.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef popolon het volgende:
[..]
En FB.
Larissa natuurlijk, wat een tijden waren dat.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Baukel
een aan winst. sure.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:36 schreef Skv het volgende:
Ja, allemaal van die kutnewbie-zeikslet-users.
Zoals ik
quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:40 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
een aan winst. sure.
te veel eer aan jezelf.
Vertel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Farzin post onder een andere account.
Pfft, wat flauw.quote:
Kozzmic? Die post gewoon nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Pfft, wat flauw.
Laat me raden.. Kosmo-dinges ofzo. Heeft heel lang NWS of POL gemodereerd?
Oh, die bedoel ik. Als Farzin onder één account is verder gegaan, is het die van Kozzmic wel.quote:
Oh gaaf, welke?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef schatje het volgende:
Farzin post onder een andere account.
Ik ben er nog dagelijks!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
barb (ook al was je er pas weer ff)
ja maar tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ulx was dat toch? Volgens mij zie ik die nog regelmatig.
dat met gellarboy werd des te leuker toen hij en PDD in de kroe kwamen. Hij werd tegen mij es woedend omdat ik de grap had gemaakt dat hij en PDD het vast met elkaar deden. kwam ie op msn: ja en waar slaat het op, en hoe weet jij daaat blabla. wist ik veelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ik heb vaak moeten lachen om Ludo (had hij niet copyricht op ROFLMAO PATATJEMAYO of iets dergelijks?)
Gellarboy vond ik ook erg leuk, vooral als hij weer eens opgenaaid werd (Mooiste: hij werd weer eens woedend, nadat hem gevraagd werd, of hij met zijn handen zat te wapperen na het posten van een of andere roddel)
En een leuke kloon vond ik Harmen Siezen. Leuk begin van de dag ([afbeelding] 4 jaar geleden inmiddels )
== Nieuwsflits, vrijdag 10 augustus 2001 ==
== Nieuwsflits, dinsdag 14 augustus 2001 ==
== Nieuwsflits, woensdag 15 augustus 2001 ==
== Nieuwsflits, zaterdag 8 september 2001 ==
== Nieuwsflits, maandag 10 september 2001 ==
== Nieuwsflits, zondag 16 september 2001 ==
== Nieuwsbericht voor gelovigen ==
== Nieuwsflits, vrijdag 7 december 2001
== Nieuwsflits, woensdag 12 december 2001
=== Nieuwsflits woensdag 9 januari
ouderwetse nieuwsflits
LTS zwakstroom (niet afgemaakt)quote:
Grappig om de reacties te lezen als je weet wat de reacties tegenwoordig zouden zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Arma: Waarom?
Verplicht leesvoer.
zou toch wel heel raar zijn als die ineens zou posten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef Omnifit het volgende:
Otaku..... (posts in my dreams)......![]()
![]()
![]()
Yep....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
zou toch wel heel raar zijn als die ineens zou posten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2001 17:55 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Hoe Zit Het Met De Monkeyheads In Nederland Harmen??
zeker ,quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:09 schreef MrBean het volgende:
Kennen jullie -DailaLama- nog?
Ellen lurkt nogquote:
die is nu doodquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:38 schreef I_m_m_0 het volgende:
Jory..![]()
En hoe heette ook alweer die kneus die toen net deed alsof ie zelfmoord wilde plegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |