die mag wegblijven...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ullie trouwens ook al fuckin' lang niet meer gezien.
quote:
Mijn eerste gedachte bij het zien van dit topic.quote:
Juist.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:21 schreef veldmuis het volgende:
Of was dat uiriuru?
U vraagt, wij draaien.quote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/821228/1/301#35271621]zondag 19 februari 2006 22:url] schreef veldmuis het volgende:
Tessje
Ja, daar dacht ik gisteren nog aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Helga.
Dude...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, daar dacht ik gisteren nog aan.
Nou ja, daarvoor 2 jaar niet of zo hoor. Maar opeens kwam de user Helga weer bij me op.quote:
quote:
Cora is hier soms te vinden nog hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 00:51 schreef Jerruh het volgende:
U-lerzZz
cora
cosmashiva
barb (ook al was je er pas weer ff)
jerney en jerome
woutF
gellarboy en PDD (campy!)
ja, moet ze maar in mijn blikveld komenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Cora is hier soms te vinden nog hoor...
Cora is tof.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, moet ze maar in mijn blikveld komen.
cora
.
Volgens mij heeft die nu gewoon een andere account.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Mother-mother
Yvonne ?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe heette dat kleine kind met die lelijke naam ook al weer? Ik hoop dat die terugkomt om te laten zien dat ze inmiddels volwaardig functioneert.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meneer_aart dook deze week na jaren afwezigheid weer op
Mensen met een opel bedoel je.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:38 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
spastanova
X-Rayquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef schatje het volgende:
[..]
X-Rayheeft nog niet zo lang geleden gepost om foto's van zijn kleine dochter te laten zien.
Ja, hij is een papa tegenwoordig.
Dat weet ik zo gauw niet. Het heeft in Ovjl! gestaan. Foto's zijn later op verzoek van Raymond door Yvonne geloof ik verwijderd.quote:
Ja, waarom is die weg, was altijd okquote:Op maandag 20 februari 2006 00:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Chirma
Mien Dobbelsteen?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe heette dat kleine kind met die lelijke naam ook al weer? Ik hoop dat die terugkomt om te laten zien dat ze inmiddels volwaardig functioneert.
semtex..quote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie SEMTEX en Jerney nooit meer,terwijl dat dat toch erg leuke en de meest drukke posters waren tot voor kort? Wie weet hoe het met deze users staat? Hier kun je vragen naar andere oldbies en hoe het daar staat, of eventueel beantwoorden van vragen over oldbies van users!
Welke van de 20?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heette dat labiele wijf ook weer die met iedereen ruzie maakte?
Ja, daar kom ik zelden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Kom jij maar tot 20???
Kom eens wat vaker in oud kijken...![]()
Jouqw biologische klok tikt ook door. Je bent dan wel mank, maar een kind baren kan je vast welquote:
EmmYKuHh?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die komt hier nog geregeld hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Bahar het volgende:
Ringo
Zie Semtex nog regelmatig posten andersquote:
ow, uhm, Aernout dan...of is hij er ook nog?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Die komt hier nog geregeld hoor.
Maar waar was jij al die tijd?
Otaku san? hagelslag?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:18 schreef PLAE@ het volgende:
Lotte
en die echte dooie. kan ff niet op z'n naam komen![]()
Prupke? Dat bleek na telefonisch onderzoek een omgebouwde man te zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heette dat labiele wijf ook weer die met iedereen ruzie maakte?
KoudeVrouw post nog regelmatig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:01 schreef Bosbeetle het volgende:
verder de bier users
superuli
bioslock
Velvetacidchrist
flyingfox
ze mogen wel eens wat meer komen
ja maar dat is niet echt !quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
KoudeVrouw post nog regelmatig.
Ik zeg toch ook niet dat ze er niet zijn ik vind alleen dat ze vaker mogen postenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
FF heeft nog het laatste GPD geopend.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:07 schreef Bahar het volgende:
[..]
ow, uhm, Aernout dan...of is hij er ook nog?
Die sjouwt toch nog regelmatig rond hoor...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
jogy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |