quote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef Monidique het volgende:
Dat zijn geen mormonen, dat zijn Duiters...
Ze hebben altijd een net pak aan en dragen zwarte naamplaatjes waarop staat "Elder" en dan hun naam.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef FloggingMolly het volgende:
Waaraan herken je een mormoon dan? (behalve de helm)
Zijn dat niet de zendelingen ??? Dat was vroeger tenminste zo.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze hebben altijd een net pak aan en dragen zwarte naamplaatjes waarop staat "Elder" en dan hun naam.
Ja, dat zijn de zendelingen. En die lopen twee-aan-twee met een net pak aan en meestal een jansport rugtas rond, of ze fietsen met een helm op.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zijn dat niet de zendelingen ??? Dat was vroeger tenminste zo.![]()
* in haar tienerjaren kennis heeft gemaakt met mormoonse zendelingen![]()
LOL waar doen ze dat nog tegenwoordig, ik heb in geen jaren nog zendelingen gezien.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de zendelingen. En die lopen twee-aan-twee met een net pak aan en meestal een jansport rugtas rond, of ze fietsen met een helm op.
In Emmen kennelijk (waar Zwansen woont). Maar daar zit het Europese hoofdkantoor van de Mormonen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
LOL waar doen ze dat nog tegenwoordig, ik heb in geen jaren nog zendelingen gezien.
In emmen het europese hoofdkantoor?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
In Emmen kennelijk (waar Zwansen woont). Maar daar zit het Europese hoofdkantoor van de Mormonen.
Hier in Den Haag zie ik ze ook nog wel eens in de tram, maar niet zo vaak meer.
Die is lid van de Mormoonse kerk. Hun geloof schrijft voor dat ze twee jaar van hun leven besteden aan zendingswerk elders in de wereld. Vandaar dat ze ook naar Nederland komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wie/wat/waarom is een mormoon?
Veel geloven hebben een vorm van zendingswerk, de vorm van de mormonen is alleen wat speciaal (ze zijn maar 2 jaar "besmettelijk", in het dagelijks leven is promoten van de kerk niet de bedoeling, je kunt heel goed met ze praten, zonder dat hun geloof opdringerig naar voren komt, dit in tegenstelling tot andere strenge geloven)quote:Op zondag 19 februari 2006 22:15 schreef JosvG het volgende:
Mormonen zijn ook niet helemaal ok... Wat heeft je geloof nu met zendingswerk te maken
Volgens mij vergis jij je nu. In denk dat jij het hoofdkantoor van de Jehova's getuigen bedoeld.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:22 schreef Christine het volgende:
[..]
In Emmen kennelijk (waar Zwansen woont). Maar daar zit het Europese hoofdkantoor van de Mormonen.
Hier in Den Haag zie ik ze ook nog wel eens in de tram, maar niet zo vaak meer.
Zieltjes winnen die na de doop allemaal in de hemel mogen, en de mormonen dopen óók hun overleden voorouders ( doen ze in de tempel ) en die kunnen dan op hun beurt ook weer de hemel in.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:15 schreef JosvG het volgende:
Mormonen zijn ook niet helemaal ok... Wat heeft je geloof nu met zendingswerk te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |