fijn voor jequote:
Nee pizza.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef Radjesh het volgende:
spam!?
Het newbie-voorsteltopic is om de hoek.quote:
Hoer.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef Radjesh het volgende:
spam!?
Nee, belde om 8 uur.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef Mr-Coffee het volgende:
Heb je je pizza al?
okidoki, en Sander doe niet zo stoer >>>quote:Het newbie-voorsteltopic is om de hoek.
quote:fijn voor je
Dat lijkt me echt té smerig.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Ik heb wel trek in een pizza met ansjovis
Bij tweakers.netquote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Ik heb wel trek in een pizza met ansjovis ,
euh waar is het voorstel topic![]()
Pizzaboer ligt waarschijnlijk in een lachstuip om dit topic.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nee, belde om 8 uur.
Duurt wel lang.
Nobelstraat. Je kunt er alleen bestellen, het is geen restaurant. Het is een heel klein zaakje maar ze maken de lekkerste pizza'squote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef FloggingMolly het volgende:
Waar in Utrecht zit die tent?
...té schattig...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef Oosthoek het volgende:
Wat een heerlijke tentBel je voor een pizza quattro stagioni (die overigens ontzettend lekker zijn
) biedt hij zn excuses aan dat het wel 35 minuten kan gaan duren
omdat het zo druk is. Bij de gemiddelde shoarmaturk mag je drie kwartier wachten en dan mag je van geluk spreken als je geen bezorger met een chronisch kuthumeur treft.
Iedereen in Utrecht die honger heeft:
Pinocchio 030-2400192
mond op mond reclame is natuurlijk prima, maar daar hoef je Fok! niet voor te gebruiken..quote:
Maak je eigen avatar, schijtkamperquote:Op zondag 19 februari 2006 20:23 schreef beertenderrr het volgende:
lekke band van die turk zeker weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |