Dat ik bezwaar indien wil nog niet zeggen dat het ingewilligd wordt.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Forcefuzz het volgende:
Dus er is eigenlijk geen probleem want je hoeft de boete uiteindelijk niet te betalen?
Ik plas ook heel vaak wild, en heb nog nooit een boete gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Radjesh het volgende:
ik heb gisteren ook wild geplast
geen boete![]()
Ik heb het inderdaad gedaan, maar de betreffende agenten hebben het niet gezien. Hooguit een signalement van de achterkant (kleur shirt ofzo) van een andere agent gekregen, maar dat lijkt me ook lastig in het donker. Daarbij komt dat er 25 man voor de kroeg stonden waarvan er ook vast wel 1 een blauw shirt aan had. En 75 euro vind ik eigenlijk best veelquote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Ablaze het volgende:
Dan vind ik de boete wel fair.
Je hebt het immers wél gedaan. En nog gelogen ook.
Los van het feit of je die boete goed- of afkeurt.
Daar heeft men zo'n leuk Engels spreekwoord voor (alleen is dat meer voor de gevangenis), die tevens al talloze keren genoemd is hier op Fok!; If you can't do the time, don't do the crimequote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
*knip*
En 75 euro vind ik eigenlijk best veel
Jij komt Beekse Bergen zeker niet meer in of welquote:Op maandag 20 februari 2006 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik doe ook vaak aan wildplassen, maar meestal grommen ze dan keihard terug.
Nog nooit gebeten?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Crime does'nt pay, in dit geval kost het 75 euroquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar heeft men zo'n leuk Engels spreekwoord voor
en terecht, die boete. Dat gore gepis overal op straatquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik vrijdag dus naar de kroeg, lekker drinken...Ging ik ff met een maat pissen. Maar omdat het in de kroeg zo druk was richting de toiletten besloten we buiten te gaan. WIj dus een stukje lopen, pissen ergens, en lopen weer terug. Worden we opeens voor de kroeg aangesproken door 2 agenten die via de portofoon te horen hadden gekregen dat er net 2 jongens hadden staan wildplassen. Voor de kroeg stonden plusminus 25 mensen. Hoe weten ze ooit dat wij dat waren? We hebben natuurlijk gezegd dat we van een ander cafe kwamen, dus dat we het niet gedaan hadden enzo, maar we hebben de boete wel gehad. Fucking 75 euro!!! Dat is toch niet normaal meer?! Maar we gaan natuurlijk wel bezwaar maken want het had niet zo goed iemand anders kunnen zijn. We zijn immers niet op heterdaad betrapt.
Maar het blijft gewoon kut allemaal![]()
het is ook goor als iemand tegen je deur of in je portiek staat te zeiken. Die boetes mogen van mij nog wel hogerquote:Op maandag 20 februari 2006 11:50 schreef fokkieslim het volgende:
ik heb vlakbij een uitgaansplek gewoond,idioten die ik zag zeiken(ik woonde boven de winkels)kregen een emmer water of een steen voor de kop.
Wildplassen in een bos of zo ok,maar niet ergens waar veel mensen wonen en dan ook nog een toilet aanwezig is.
Die 75 euro is een peuleschil.
Wilde je centjes besparen vanwege de toiletjufrouw.
ik betaal de toilet juffrouw wel,want vind het toch wel een fijn idee dat het schoon isquote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is ook goor als iemand tegen je deur of in je portiek staat te zeiken. Die boetes mogen van mij nog wel hoger
Maar wat betreft die toiletjuffrouw: die betaal ik uit principe niet. Iedere horeca gelegenheid is verplicht een gescheiden heren en damestoilet te hebben, dus betalen voor iets wat ze verplicht moeten hebben: no way
heerlijk is dat he,quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Radjesh het volgende:
ik heb gisteren ook wild geplast
geen boete![]()
Dat wil ik niet eens meer. Wel eens recht in de bek van een tijger gepist? Dat doe je echt geen tweede keer meer hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 11:05 schreef Cassius het volgende:
Jij komt Beekse Bergen zeker niet meer in of wel
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
ach, laten we het zo maar zeggen: ik ben ongevraagd besneden
Hij is vast nog wel ergens op www.rotten.com te vindenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je bent zeker niet bereid om een foto te posten?
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik heb gisteren ook wild geplast. Ook geen boete. Alleen een vieze WC.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik plas ook heel vaak wild, en heb nog nooit een boete gehad![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:31 schreef jitzzzze het volgende:
Wild plassen doe ik ook wel eens; zit weer de hele wc onder
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
gelukkig plas ik altijd rustig
HAHAHAHAHA.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef Mustard_Man het volgende:
je moet je niet zo aanstellen, ze lieten je tenminste rustig uitplassen.
Nog trots op ook zeker?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hij is vast nog wel ergens op www.rotten.com te vinden
ja hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 13:53 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Pas kreeg een gozer hier ook 50 euro boete omdat ie ergens stond te miegen.
Zei ie:"doe er maar een tientje bij wat ik heb ook nog een scheet gelaten."
Kreeg ie 60 euro boete
echt gebeurd
Als ik een pleurishekel aan jou had, ben ik de eerste die je aangeeft bij de politie hoor ;-)quote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef hisham_abbas het volgende:
Wat een NSB'ers, dat burgers andere burgers gaan verklikken.
En iemand finaal in elkaar rammen schijnt maar 175 euro te kosten.
Ook als het een agent isquote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef hisham_abbas het volgende:
neuhquote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef hisham_abbas het volgende:
Wat loop je nou te huilen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad gedaan, maar de betreffende agenten hebben het niet gezien. Hooguit een signalement van de achterkant (kleur shirt ofzo) van een andere agent gekregen, maar dat lijkt me ook lastig in het donker. Daarbij komt dat er 25 man voor de kroeg stonden waarvan er ook vast wel 1 een blauw shirt aan had. En 75 euro vind ik eigenlijk best veel![]()
Stoere vriendenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
neuh![]()
Een vriend van me (dezelfde die trouwens ook gepakt is met wildplassen vrijdag) heeft oudjaarsavond iemand met 1 saus het ziekenhuis in geramt en is opgepakt. Dat komt hem te staan op iets van 830 euro. Zitten trouwens ook kosten van de ambulance of taxi ofzo bij, kapotte kleren en uhh hoe heet zo iets...mentale schadevergoeding aan die kerel + de boete.
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
gelukkig plas ik altijd rustig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |