Is dit hetzelfde als c4? Het zou namelijk ook kunnen dat ik wat c4 hier en daar had geplaatst daar... Nou ik join jullie dan wel ff vanaaf...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik zou het niet weten Rudy maar ik ben met Lies en Diamond wel honderd keer over die dingen heen gelopen..
C4 moet je zelf activeren dus dan krijg je inderdaad wel teamkills. Ik ben er zelf donderdag misschien weer even maar dan begint carnaval ook dus dan ben ik niet achter de pc te vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde als c4? Het zou namelijk ook kunnen dat ik wat c4 hier en daar had geplaatst daar... Nou ik join jullie dan wel ff vanaaf...
Is er btw al nieuws over de nieuwe BoF-server?
Achter je PC zitten heb je sowiezo niet zoveel aan... alleen maar kabels te zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
misschien weer even maar dan begint carnaval ook dus dan ben ik niet achter de pc te vinden.
hehehehe lolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Achter je PC zitten heb je sowiezo niet zoveel aan... alleen maar kabels te zien![]()
Dat zou inderdaad best kunnen. ik heb het verder niet meegemaakt maar oke.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:48 schreef -chiel- het volgende:
Volgens mij heb je wel een teamkill als de enemy over jou claymore loopt terwijl een friendly in de buurt is!
Dan was dat het waarschijnlijk, die minpunten, de c4 was een ronde later...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:48 schreef -chiel- het volgende:
Volgens mij heb je wel een teamkill als de enemy over jou claymore loopt terwijl een friendly in de buurt is!
Ik weet van gekkigheid niet meer van friendly en wat enemy is. De helf van de keren dat ik een claymore zie zonder rood vierkantje eromheen, dus dat ie van de enemy is, gaat ie niet af.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Claymores gaan niet meer af op team mates en je kan ze neer blijven leggen sinds de patch.![]()
ja gisteravond was het uitkijken op karkand waar ik reedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:36 schreef -chiel- het volgende:
Al die mijnen en claymores zal Escape zijn rondritten ook wel verzieken!
verrek zeg dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik weet van gekkigheid niet meer van friendly en wat enemy is. De helf van de keren dat ik een claymore zie zonder rood vierkantje eromheen, dus dat ie van de enemy is, gaat ie niet af.
Hebben meer mensen hier last van? Ik ben zelfs al een aantal keren er gewoon langs gelopen. Terwijl als je voor de patch een claymore zag, het 9 van de 10 keren al te laat was en je ontplofte.
Moet je eens aan Diamond vragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef -chiel- het volgende:
Gister komt er 1 op me af gerend, die gooit een claymore een stuk voor me (in real een meter of 8), ik schiet hem dood terwijl ik lig en vervolgens probeer ik weg te kruipen maar helaas, boem!.
Wat een klotedingen zijn dat geworden.
Zijn we eindelijk van die c4 smijters af hebben we dit weer!
Ja idd, word gek van die dingen! Ik zie er een liggen... dus ik dacht: laat ik er dit keer met een ruim boogje omheen lopen, en ja hoorrrrrrrrrrrrr BOEMquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet je eens aan Diamond vragen.
Die wordt er HELEMAAL gek van.. hij liep er 10 meter omheen zei hij en nog KABOEM.
En maar vloeken op TS.![]()
Ik durf ook geen hoop meer te putten uit 1.21![]()
Pak een 64/64 karkand en leg ze overal bij die golfplaten openingen en hoeken. Niet alleen via die gang rechtdoor maar ook aan de achterzijde van de gebouwen aan de overkant van de straten links en rechts. Als je bij de vlag naar beneden springt richting die tunnelsteeg aan de overkant (waar die afval container staat) hieracher steek je de straat over en je gaat achter die schutting langs. hier bij die bomen en verder naar de us toe bij die hoek totaan die APC die daar ligt. Dat traject leg je helemaal vol. Bij een 64 spelers server (Havok bijv.) komen de ventjes tot ver over die heuvels aanzetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef JumperJack het volgende:
idd gooide op PE en een andere karkand only server de map helemaal vol met claymores. vooral als mec bij hotel is het een goudmijnmaar op een gegeven moment zie ik in hotel iemand binnen komen lopen (dat trappetje op), gooi twee claymores voor zn voeten en hij pief paf poeft mij dood en verovert de vlag
weard...
en met al die claymores kom ik iig niet verder dan 6/7 van de 13 kills, zelfs wanneer ik hem dus met 32 spelers op een 64 player map speel...![]()
kan ook da ik ze niet op de goede plaats neerlegjammer dat ze gewoon ook verdwijnen na verloop van tijd
![]()
Midden op straat op een 64/64 karkand ? dat had hetzelfde resultaat gehad! DOOD!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Chiel, je had gewoon stil moeten blijven liggen tot de claymore verdwijnt
Volgens mij verdwijnen ze na een bepaalde tijd na je dood...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Midden op straat op een 64/64 karkand ? dat had hetzelfde resultaat gehad! DOOD!
Maar hoe lang duurt het voordat ie verdwijnt?
had ik ook eens gedaan. ik kon amper weglopen voordat ik weer gefragd werdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Pak een 64/64 karkand en leg ze overal bij die golfplaten openingen en hoeken. Niet alleen via die gang rechtdoor maar ook aan de achterzijde van de gebouwen aan de overkant van de straten links en rechts. Als je bij de vlag naar beneden springt richting die tunnelsteeg aan de overkant (waar die afval container staat) hieracher steek je de straat over en je gaat achter die schutting langs. hier bij die bomen en verder naar de us toe bij die hoek totaan die APC die daar ligt. Dat traject leg je helemaal vol. Bij een 64 spelers server (Havok bijv.) komen de ventjes tot ver over die heuvels aanzetten.
Wat ik al zei: neem wel iemand mee als supply dan heb je binnen een minuut heel de frontlinie dicht getimmerd en begint de teller te lopen.
Op karkand ben ik 9 van de 10 keer de laatste tijd support dus loop mij maaf achterna dan strooi ik af en toe wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:53 schreef JumperJack het volgende:
[..]
had ik ook eens gedaan. ik kon amper weglopen voordat ik weer gefragd werd![]()
enne. wie heeft interesse om support te worden met mij als sniper![]()
![]()
Als ik het goed begreep heeft ze hem net niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op karkand ben ik 9 van de 10 keer de laatste tijd support dus loop mij maaf achterna dan strooi ik af en toe wel.
Trouwens Battlelies... je was aardig bezig op HaVoK met je claymores... op een gegeven moment had je 25 kills.. heb je nu de badge??
sorry, my badquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je had een paar posts hierboven expert medic geschreven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |