Nou ik had dus geopteerd voor de 2.7 maar de verkoper zei zeer zelfverzekerd:quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Superlekker! Jammer van de motor, maar voor de rest ben ik erg jaloersVooral het gedeelte van geen bijtelling!
Die achterkant is gaaf met die ledjes, stond laatst bij de fitness naast zo'n zelfde A6, alleen had hij een 3.2 quattro![]()
quote:Hallo,
Ik heb vanacht om een uur of 5 de servers geplaatst.
Ik moet nu helaas nog slapen. Ik ga nu eerst mijn nachtrust inhalen tot een uur of 17.00
Daarna ga ik beginnen met het toekennen van ip's ed.
Ik verwacht dat ik vrijdag middag alles kan afleveren aan jullie.
Ik neem aan dat jullie gewoon de patch 1.20 erop willen hebben?
Met vriendelijke groet.
Ik kan je overigens geen ongelijk geven hoor! Ik vind luxe ook belangrijk, heb ik ook namelijk, maar standaard gaat een A6 2.0 TDI nooit, onder de 10 seconden naar de 100. Die chip kan daar wel voor zorgen, maar fabriek af red je dat gewoon niet. Neemt niet weg dat ik het een super mooie bak blijf vindenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ik had dus geopteerd voor de 2.7 maar de verkoper zei zeer zelfverzekerd:
"Probeer nu eens die 2.0 en dan hoef ik niks meer verder uit te leggen, besteed je het extra geld maar aan de opties" Nou dit is snel beklonken geweest.
Goeiendag wat een sensatie die trekkracht. Ik heb de 1.9 hiervoor gereden met 10 pk minder maar die reed in principe beter aangezien de 2.0 een turbo dip heeft in zijn curve (vandaar de chip).
Zeg nu zelf: van 0-100 in 8,5 seconden (standaard) en dat voor een auto van 1900 kg.![]()
Zo logisch vind ik dat nog niet eens om die patch erop te knallenquote:
quote:Good day soldiers, We want to let you know that we have been making great progress on patch 1.21 and are happy to share with you some of the issues that are being addressed. The patch will be tested in a limited beta starting the end of this week. We're working around the clock to minimize your wait on the release of 1.21 but at the same time want to make sure that the patch is thoroughly tested before it goes out officially.
Below is a list of the current confirmed fixes
Crash bug when using Hummer with TOW in the Special Forces expansion pack has been fixed
Screen capture is now working
Performance issues with certain ATI cards has been addressed
Server browser can now filter by map name
Claymores - the number that can be dropped at any one time has been reduced to 2
Once again thank you for your patience and see you all on the Battlefield!
The team at DICE and EA
This reaction made me smilequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Stoer ik wil ook naar een Drive In fitness
watvoor sysje heeft raffie?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef Suikermais het volgende:
@ Raffie
Je systeem is up and running !!!
Call of Duty 2 heb ik er ook maar vast opgezet..net zoals Nero en Powerdvd.
Niet zo vet als jou systeempje,maar goed genoeg om een tijd mee vooruit te kunnen.quote:
ook erg nicequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:08 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Niet zo vet als jou systeempje,maar goed genoeg om een tijd mee vooruit te kunnen.
Ik heb mezelf trouwens ook een nieuwe vga aangeschaft. Nvidia 6800 GS. Zal volgens mij wel goed genoeg zijn voor dit persoontje.
De meningen lopen nogal uiteen over het vliegen met danwel zonder joystick, persoonlijk vlieg ik met joystick. Maar voor beide geldt oefening baart kunst.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:01 schreef DonSauza het volgende:
Hallo,
Nou ik ben vandaag voor het eerst met Battlefield 2 bezig.
Erg pittig vooral het vliegen...doen ze dat allemaal met de muis?
Heb nog niets geraakt met de helicopter of straaljager...![]()
Wel ben ik 2 rangs omhoog gegaan, maar slaat hij dit in het spel op of is dat per server?
Dus kan ik bij de ene server een hogere rang hebben dan bij de andere?
Waar spelen jullie allemaal?
Ten slot: super gaaf spel!
Juppie,quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef Suikermais het volgende:
@ Raffie
Je systeem is up and running !!!
Call of Duty 2 heb ik er ook maar vast opgezet..net zoals Nero en Powerdvd.
jij ook a bij de friet-sjinees geweest ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
als je bij de chinees bent ff bellen
nee dat niet... ik kon het niet vinden moest ergens rechts en toen klopte mn route niet meer dus ben ik teruggereden op advies van Di3ki3 en bij de chinees op hem gewachtquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij ook a bij de friet-sjinees geweest ?![]()
Niet te geloven
1 frietje met,
frietje speciaal
kaaassoufle
frikandel speciaal
broodje frikandel
magische bedrag van 7 euro...![]()
Ik wist niet wat ik hoorde..
Ik weet waar ik mijn avond eten ga halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niet te geloven
1 frietje met,
frietje speciaal
kaaassoufle
frikandel speciaal
broodje frikandel
you gotta love Twentequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niet te geloven
1 frietje met,
frietje speciaal
kaaassoufle
frikandel speciaal
broodje frikandel
http://ubar.bf2s.com/ranks.phpquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:14 schreef DonSauza het volgende:
Weet iemand waar ik kan zien hoeveel punten ik nog moet halen voor de volgende rank etc?
Laat God nou net niet bestaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:09 schreef Suikermais het volgende:
en daar gaan we nog een keer :
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren..uit de rommel en de resten de mensen uit 't westen...
ja..dat weet ik ook wel.........quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Laat God nou net niet bestaan
Thnxquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
http://ubar.bf2s.com/ranks.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |