abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 februari 2006 @ 23:18:12 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_35273313
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:

nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
que?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35273325
't Ging anders wel bv om de comingout van davidov enzo...
pi_35273462
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, dat zorgde wel even voor flink wat turbulentie..
Huh!?
pi_35273567
Is Davidov out? En hij had toch al wat ehm... wrijvingen met z'n ouders?
pi_35273655
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Is Davidov out? En hij had toch al wat ehm... wrijvingen met z'n ouders?
Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuis . Echt heel sneu dat het nog zo kan lopen. Hij is vanavond nog even met XMN8R en mij mee geweest op onze speurtocht door Amsterdam om maar niet naar huis te hoeven.
Huh!?
pi_35273769
oh.. wrijving..
hmm..
hier?

nouja.. my work is done
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_35273800
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuis . Echt heel sneu dat het nog zo kan lopen. Hij is vanavond nog even met XMN8R en mij mee geweest op onze speurtocht door Amsterdam om maar niet naar huis te hoeven.
Aww... Dat is kut inderdaad. Je zou denken dat het tegenwoordig minder problemen zou opleveren. Zeker als je in Amsterdam woont. .
pi_35273830
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Aww... Dat is kut inderdaad. Je zou denken dat het tegenwoordig minder problemen zou opleveren. Zeker als je in Amsterdam woont. .
mja, helaas niet dus..
Huh!?
pi_35273864
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Vlarp het volgende:

[..]

erg jammer dat het zo gaat idd
een vriend van mij heeft een aantal jaar geleden zelfmoord gepleegt nadat zn ouders m verstoten hebben
dan merk je pas hoe belangrijk familie is enszo
pi_35274031
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef Xiance het volgende:

[..]

erg jammer dat het zo gaat idd
een vriend van mij heeft een aantal jaar geleden zelfmoord gepleegt nadat zn ouders m verstoten hebben
dan merk je pas hoe belangrijk familie is enszo
Nou nou.. zo erg zal het bij hem niet zijn. Z'n ouders verstoten hem niet, maar het kost ze nogal moeite om het te accepteren.
Huh!?
pi_35274092
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Nou nou.. zo erg zal het bij hem niet zijn. Z'n ouders verstoten hem niet, maar het kost ze nogal moeite om het te accepteren.
mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,
toen ze zagen dat jan nog steeds jan was, en niet met 10 mannen per week t bed in dook, toen leerde ze het wel accepteren, dat is vaak denk ik een van de grote knelpunten.. want ouders zien homo's natuurlijk grotendeels zoals de media hen voorspiegeld, en da's nou ook niete cht een ideaalbeeld
  zondag 19 februari 2006 @ 23:38:53 #162
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35274096
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...

wat dat betreft mis ik waxxer wel.

en xiance: ik vind het wle heel erg knap van je dat je toch de stoute schoenen hebt aangetrokken. ik denk dat het nu moet bezinken en dat het langzaamaan ook in je ouders' leven moet worden opgenomen. en inderdaad; men zegt dat je je familie niet kan kiezen omdat je die al hebt, dat maakt een familie niet minder belangrijk of heftig. heel veel sterkte de komende tijd en heel tof dat vlarp en xmn8r je steunen!
put
your
clothes
on!
pi_35274193
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Xiance het volgende:

[..]

mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,
toen ze zagen dat jan nog steeds jan was, en niet met 10 mannen per week t bed in dook, toen leerde ze het wel accepteren, dat is vaak denk ik een van de grote knelpunten.. want ouders zien homo's natuurlijk grotendeels zoals de media hen voorspiegeld, en da's nou ook niete cht een ideaalbeeld
Uhuh.. dat zie ik om me heen ook gebeuren bij jongens die hetzelfde mee hebben gemaakt ja..
Huh!?
pi_35274197
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...

wat dat betreft mis ik waxxer wel.

en xiance: ik vind het wle heel erg knap van je dat je toch de stoute schoenen hebt aangetrokken. ik denk dat het nu moet bezinken en dat het langzaamaan ook in je ouders' leven moet worden opgenomen. en inderdaad; men zegt dat je je familie niet kan kiezen omdat je die al hebt, dat maakt een familie niet minder belangrijk of heftig. heel veel sterkte de komende tijd en heel tof dat vlarp en xmn8r je steunen!
op een gegeven moment moet je toch wel?
mijn moeder zei altijd "als mijn kind homo is, dan is hij dood voor mij" als je dat maar vaak genoeg hooord.. zowiezo, op een gegeven moment krijg je toch wel die drang om te laten zien wie je ware ik is, en of dat nou op je 15e of op je 30ste is..
pi_35274239
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Uhuh.. dat zie ik om me heen ook gebeuren bij jongens die hetzelfde mee hebben gemaakt ja..
wat dat betreft sluit ik me aan bij jerruh, het is fijn dat jij en X hem kunnen steunen, hij zal jullie nodig hebben denk ik zo
  zondag 19 februari 2006 @ 23:43:48 #166
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35274264
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef Xiance het volgende:

[..]

op een gegeven moment moet je toch wel?
mijn moeder zei altijd "als mijn kind homo is, dan is hij dood voor mij" als je dat maar vaak genoeg hooord.. zowiezo, op een gegeven moment krijg je toch wel die drang om te laten zien wie je ware ik is, en of dat nou op je 15e of op je 30ste is..
mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...

ow, en blijf wel genieten van de rest he, dat geef je in ieder geval de energie en positiviteit .
put
your
clothes
on!
pi_35274339
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...

ow, en blijf wel genieten van de rest he, dat geef je in ieder geval de energie en positiviteit .
ik geniet prima ik heb het mijn ouders zeer kwalijk genomen, ik heb ze vergeven, en nu shoppen mijn moeder en ik voor leuke jongens
en ik bend aar erg blij mee, want het had ook anders kunnen zijn..

maar daarom zeg ik, ouders zien vaak alleen de media kant van de homo, en dat is zo jammer, want dat maakt het voor zoonlief ook zo'n vervelende tijd
pi_35274341
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Xiance het volgende:

[..]

wat dat betreft sluit ik me aan bij jerruh, het is fijn dat jij en X hem kunnen steunen, hij zal jullie nodig hebben denk ik zo
Hij heeft gelukkig meer mensen om op terug te vallen. En ja, dat heeft ie nodig. Maar ik ben er voor 'm
Huh!?
pi_35274426
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hij heeft gelukkig meer mensen om op terug te vallen. En ja, dat heeft ie nodig. Maar ik ben er voor 'm
in tijden van nooit kan je nooit teveel steun hebben
pi_35274442
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Idd.. later zullen ze zich pas gaan realiseren hoeveel pijn ze hem hebben gedaan door zo te reageren en niet direct hem te steunen...
Huh!?
  zondag 19 februari 2006 @ 23:50:06 #171
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_35274474
sjah Jerruh, anders begin je zelf eens een inhoudelijke discussie over iets boeiends?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_35274502
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Idd.. later zullen ze zich pas gaan realiseren hoeveel pijn ze hem hebben gedaan door zo te reageren en niet direct hem te steunen...
vergeet niet dat hen voor hen ook moeilijk is hoor..
het is heel makkelijk om met de straffe vinger naar de ouders te wijzen, maar die doen dit ook niet voor de lol ofzo hoor, ik ken de achtergronden verder niet, maar ik weet wel, dat geen enkele moeder haar kind zomaar laat vallen (de zieke geest daar gelaten, maar die vermoorden hun kinderen meestal al voor ze puber worden)
  zondag 19 februari 2006 @ 23:53:00 #173
16874 creno
born this way
pi_35274570
ik heb de vorige topics ook doorgelezen: en

ik wil ook ff Davidov succes wensen...

en nu ga ik slapen, en Kate Ryan was (komt door een deel van haar "nick"naam waarschijnlijk )
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_35274617
Slaap lekker allen
Huh!?
pi_35274644
Ik kan me voorstellen dat het voor een enig kind nog lastiger is, omdat je dan geen broers of zussen hebt die voor familie diplomatie kunnen zorgen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')