que?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
Mja, dat zorgde wel even voor flink wat turbulentie..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
't Ging anders wel bv om de comingout van davidov enzo...
Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuisquote:Op zondag 19 februari 2006 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Is Davidov out? En hij had toch al wat ehm... wrijvingen met z'n ouders?![]()
Aww... Dat is kut inderdaad. Je zou denken dat het tegenwoordig minder problemen zou opleveren. Zeker als je in Amsterdam woont.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuis. Echt heel sneu dat het nog zo kan lopen. Hij is vanavond nog even met XMN8R en mij mee geweest op onze speurtocht door Amsterdam om maar niet naar huis te hoeven.
mja, helaas niet dus..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aww... Dat is kut inderdaad. Je zou denken dat het tegenwoordig minder problemen zou opleveren. Zeker als je in Amsterdam woont..
erg jammer dat het zo gaat iddquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuis. Echt heel sneu dat het nog zo kan lopen. Hij is vanavond nog even met XMN8R en mij mee geweest op onze speurtocht door Amsterdam om maar niet naar huis te hoeven.
Nou nou.. zo erg zal het bij hem niet zijn. Z'n ouders verstoten hem niet, maar het kost ze nogal moeite om het te accepteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
erg jammer dat het zo gaat idd
een vriend van mij heeft een aantal jaar geleden zelfmoord gepleegt nadat zn ouders m verstoten hebben
dan merk je pas hoe belangrijk familie is enszo
mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou nou.. zo erg zal het bij hem niet zijn. Z'n ouders verstoten hem niet, maar het kost ze nogal moeite om het te accepteren.
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
't Ging anders wel bv om de comingout van davidov enzo...
Uhuh.. dat zie ik om me heen ook gebeuren bij jongens die hetzelfde mee hebben gemaakt ja..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,
toen ze zagen dat jan nog steeds jan was, en niet met 10 mannen per week t bed in dook, toen leerde ze het wel accepteren, dat is vaak denk ik een van de grote knelpunten.. want ouders zien homo's natuurlijk grotendeels zoals de media hen voorspiegeld, en da's nou ook niete cht een ideaalbeeld
op een gegeven moment moet je toch wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...
wat dat betreft mis ik waxxer wel.
en xiance: ik vind het wle heel erg knap van je dat je toch de stoute schoenen hebt aangetrokken. ik denk dat het nu moet bezinken en dat het langzaamaan ook in je ouders' leven moet worden opgenomen. en inderdaad; men zegt dat je je familie niet kan kiezen omdat je die al hebt, dat maakt een familie niet minder belangrijk of heftig. heel veel sterkte de komende tijd en heel tof dat vlarp en xmn8r je steunen!
wat dat betreft sluit ik me aan bij jerruh, het is fijn dat jij en X hem kunnen steunen, hij zal jullie nodig hebben denk ik zoquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. dat zie ik om me heen ook gebeuren bij jongens die hetzelfde mee hebben gemaakt ja..
mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je toch wel?
mijn moeder zei altijd "als mijn kind homo is, dan is hij dood voor mij" als je dat maar vaak genoeg hooord.. zowiezo, op een gegeven moment krijg je toch wel die drang om te laten zien wie je ware ik is, en of dat nou op je 15e of op je 30ste is..
ik geniet primaquote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...
ow, en blijf wel genieten van de rest he, dat geef je in ieder geval de energie en positiviteit.
Hij heeft gelukkig meer mensen om op terug te vallen. En ja, dat heeft ie nodig. Maar ik ben er voor 'mquote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat dat betreft sluit ik me aan bij jerruh, het is fijn dat jij en X hem kunnen steunen, hij zal jullie nodig hebben denk ik zo
in tijden van nooit kan je nooit teveel steun hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij heeft gelukkig meer mensen om op terug te vallen. En ja, dat heeft ie nodig. Maar ik ben er voor 'm
Idd.. later zullen ze zich pas gaan realiseren hoeveel pijn ze hem hebben gedaan door zo te reageren en niet direct hem te steunen...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...
ow, en blijf wel genieten van de rest he, dat geef je in ieder geval de energie en positiviteit.
vergeet niet dat hen voor hen ook moeilijk is hoor..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd.. later zullen ze zich pas gaan realiseren hoeveel pijn ze hem hebben gedaan door zo te reageren en niet direct hem te steunen...
die's wel erg diepgaand voor de vroege avondquote:Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Xiance het volgende:
in tijden van nooit kan je nooit teveel steun hebben
same for you.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
sjah Jerruh, anders begin je zelf eens een inhoudelijke discussie over iets boeiends?
zeg, ben ik trouwens nu niet bezig met een discussie of in ieder geval een goedlopend gesprek?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
sjah Jerruh, anders begin je zelf eens een inhoudelijke discussie over iets boeiends?
mij betichten van inteeldquote:Op maandag 20 februari 2006 00:02 schreef Cairon het volgende:
Nee Jerruh, jij loopt je te verheugen op de komst van je matties zodat je een lekker inteelt gesprekje kunt voeren in het topic met je homeboys.
(en ja je bent lief hoor... )
me and my gangquote:Op maandag 20 februari 2006 00:05 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen binnenpretjes met mensen uit mijn kliekje.
ik ben hier altijdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef Cairon het volgende:
als ze er zijn ben jij er als de kippen bij anders
en het is inteelt met een T
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef Xiance het volgende:
wat een heerlijke handtasjes niveau weer
En Cairon is hier het zonnestraaltje van het topicquote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Jerruh het volgende:
ach jah, waarom niet, ik heb toch al een slechte naam hier, dus dan kan dit kleine, inferieure relletje er ook wel bij.
ach rot op, bij jou is het onschuldigquote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef Cairon het volgende:
oh please, mijn naam hier is oneindig veel slechter dan die van jou. Vergeleken met mij ben jij de natte droom van een puistige puber van 14, terwijl ik de mother of all loads ben.
Jij bent een konijnenkeutel, ik ben olifantstront.
Jij bent een krasje op een rewritable cd van de aldi, ik ben een met een sleutel gezette kras op je nieuwe auto.
and you're the fungus on the feed of mother naturequote:Op maandag 20 februari 2006 00:28 schreef Cairon het volgende:
you're just a puny abces on the pimple of life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |