Niet om het een of het ander, maar ik houd het liever bij een Tatra-vrachtwagen, dat ding is lelijkquote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Tatra
Is er al een Tatra fan-topic?
Als ik er een heb open ik hetquote:Op zondag 2 april 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Tatra
Is er al een Tatra fan-topic?
quote:Op zondag 2 april 2006 15:42 schreef JosvG het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander, maar ik houd het liever bij een Tatra-vrachtwagen, dat ding is lelijk
quote:Op zondag 2 april 2006 15:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
![]()
Nu wil ik niet meer met je op vakantie.
ik open deel 2 wel, maar wel een verse OP.quote:Op zondag 2 april 2006 15:47 schreef JosvG het volgende:
Alexxxx, open jij deel 2 trouwens zo, want jij hebt waarschijnlijk de OP nog ergens ofzo. Anders wil ik wel even mijn handen uit de mouwen steken om een nieuwe op te maken.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef JosvG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, maar die 3de koplamp midden op de motorkap, en de hele achterkant zo'n beetje verpesten die auto wel heel erg. Maargoed, ik wil dan ook niet naar Litouwen voor een Tatra, maar voor een Niva.
Kunnen niet? Ze moeten wel. Er zit een luchtgekoelde V8 achterin tenslotte.quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef JosvG het volgende:
Die luchthappers op de achterkant![]()
![]()
Die haaievind![]()
![]()
De 2de foto vind ik dan nog het mooiste, maar die luchthappers kunnen écht niet.
Dat is dan weer wel een pluspunt, maar waarom kunnen die luchthappers dan niet gewoon onderaan de auto zitten, of iets subtieler verwerkt in ieder geval, dit misstaat echt gruwelijk als je het mij vraagt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kunnen niet? Ze moeten wel. Er zit een luchtgekoelde V8 achterin tenslotte.
Omdat het een auto uit 1936 (de laatste foto en de foto die Alex plaatste) of 1968 (die andere twee foto's) is.quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef JosvG het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel een pluspunt, maar waarom kunnen die luchthappers dan niet gewoon onderaan de auto zitten, of iets subtieler verwerkt in ieder geval, dit misstaat echt gruwelijk als je het mij vraagt.
Bedoel je deze: http://www.speurders.nl/a(...)t0710id06104407.2.99quote:Op zondag 2 april 2006 15:56 schreef synthetictherapy het volgende:
Die tatra's zijn trouwens wel gezochte klassiekers dus daarvan zullen er niet veel aangeboden worden , en waarschijnlijk ook niet binnen het budget, maar vond het vroeger wel mooie en technisch ook interesante auto's, (v8 is altijd goed).
Het meest oosterse wat ik heb gehad was een Trabant Cabrio van de oostduitse grenspolitie, dat was erg veel lachen, dat ding rijdt nu ergens in Friesland en wordt dagelijks gebruikt.
zal eens kijken of ik daar nog ergens pics van heb.
In die tijd hadden de mensen ook al oog voor esthetiek hoor, kijk maar naar de italianen van de 60er jarenquote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat het een auto uit 1936 (de laatste foto en de foto die Alex plaatste) of 1968 (die andere twee foto's) is.
Die autoquote:Op zondag 2 april 2006 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je deze: http://www.speurders.nl/a(...)t0710id06104407.2.99
Slechts 3000 euro. De duurste Trabant ooit.
Heb je ook wel gelijk in. Ach ja, ik vind ze wel mooi, en smaken verschillen natuurlijk nog altijd. Maar nogmaals, uit ga ik een 603 hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 16:02 schreef JosvG het volgende:
[..]
In die tijd hadden de mensen ook al oog voor esthetiek hoor, kijk maar naar de italianen van de 60er jarenBij die uit 1936 kan ik het ze nog vergeven. Maar dat is dan ook niet de tijd waaruit ik een auto wil hebben, want die vind ik vaak niet mooi helaas
.
Toen ik de advertentie las had ik hem best willen hebben. maar niet voor 3000 euroquote:Op zondag 2 april 2006 16:06 schreef JosvG het volgende:
[..]
Die auto![]()
![]()
Synthetictherapy, als dat ooit jouw auto is geweest ben je echt mijn held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |