Is eind van de zomer wel haalbaar dan? Laatste twee weken van Augustus, bijvoorbeeld?quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dat rijbewijs komt wel, zoals het nu hgata vermoed ik ook dat het in Juni zal zijnmaar het word iig dus niet het begin van de zomer nee
mits ik een baan heb wel ja. zonder inkomen lijkt het me niet verstandig een auto te kopen, omdat ik hem voor woon-werkverkeer wil gebruiken e.d.quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is eind van de zomer wel haalbaar dan? Laatste twee weken van Augustus, bijvoorbeeld?
Het lijkt mij zelfs wel handig om een rijbewijs en een paar maandan rijervaring te hebben voor je een Niva uit Litouwen naar Nederland gaat rijdenquote:Op zondag 2 april 2006 15:21 schreef synthetictherapy het volgende:
Ik gaf ook enkel een voorzetje, ik ben in juli ook weer enige tijd in NL dus alles kan en alles mag, het lijkt me inderdaad wel handig om een rijbewijs te hebben,
Ik ben toch niet van plan om hier weg te gaan dus no worry en no hurry.
ja, inderdaad twee man zonder enige ervaring meteen heel europa door, dat kan niet goed komenquote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef JosvG het volgende:
Het lijkt me juist geweldig om zonder al te veel ervaring zo'n lange trip te makenIk ben hard op zoek naar werk, als ik iets heb gevonden laat ik het wel weten
Een leuke ervaring zal het zeker zijn. Maar ik zou mensen met < 1 maand rijbewijs niet zomaar in mijn Lada laten rijden, om eerlijk te zijn. Ben er toch een beetje voorzichtig mee af en toequote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef JosvG het volgende:
Het lijkt me juist geweldig om zonder al te veel ervaring zo'n lange trip te makenIk ben hard op zoek naar werk, als ik iets heb gevonden laat ik het wel weten
Haha, hoe meer ik lees over Nederland hoe mooier ik het hier vindquote:Op zondag 2 april 2006 15:25 schreef De_Hertog het volgende:
Verder mooi dat het je zo goed bevalt daarAltijd leuk om mensen te 'kennen' op verre plaatsen
Snap ik, we hebben geen negerzoenen meer, politici die elkaar dissen door raps te schrijven naar elkaar en een politiek systeem dat de schijn ophoud dat ze correct bezig zijnquote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef synthetictherapy het volgende:
[..]
Haha, hoe meer ik lees over Nederland hoe mooier ik het hier vind![]()
Je weet hoe een Tatra er uit ziet, just in case?quote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef synthetictherapy het volgende:
[..]
Haha, hoe meer ik lees over Nederland hoe mooier ik het hier vind![]()
Maar ik heb van het weekend een handelaar gesproken die importeerd uit duitsland etc, die weet wel heel wat lada's te staan, een groot deel staat niet op internet omdat er niet echt een markt voor is, de economie groeit hier behoorlijk en alles wat enigszins westers is heeft de voorkeur.
Maar zoals ik al gemeld heb ga ik morgen naar een automarkt en zal dus wat pics en info plaatsen .
Heel litouwen is een oefentereinquote:Op zondag 2 april 2006 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
Synthetictherapy: heb je een leuk oefenterrein voor de Niva's daar?
Het zal ook wel goed komen. Maar verkijk je er niet op, dat is alles wat ik zeg, een oude Lada rijd je niet zomaar mee wegquote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef JosvG het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar ik heb het gewoon over de trip zelf. Ik ben zelf ook als de dood als anderen aan mijn spullen komen. Komt omdat ik 1x een maat van me op mijn Zündapp heb laten rijden. Dat is de enige keer in de afgelopen 38 jaar dat die Zündapp gevallen is.
Waarom niet, wat is het probleem daarmee dan? Ik kan me moeilijk voorstellen dat een Lada het van mij zal winnenquote:Op zondag 2 april 2006 15:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het zal ook wel goed komen. Maar verkijk je er niet op, dat is alles wat ik zeg, een oude Lada rijd je niet zomaar mee weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |