quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij over een (licht) gefrustreerde vader, die zijn zoon dezelfde kant ziet uitschieten als waar hij zelf vroeger is geëindigd. Anders had hij nu niet twee banen moeten aanhouden om de studie van zijn zoon te bekostigen.
De perfecte basis voor een palletsorteerder in de toekomst.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef Rydell het volgende:
Had ik maar zo'n vader. Chill zeg!Lekker ongedisciplineerd, en relaxed je dagen achter de computer slijten, en er nog geld voor krijgen ook. Wat een luizenleven! Ga zo door pa! Ik zeg : Goed bezig.
![]()
Daar moet je je basisschool toch voor hebben afgerond?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De perfecte basis voor een palletsorteerder in de toekomst.![]()
Laat hem maar lekker op zijn bek gaan, hij merkt het vanzelf welquote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef exup het volgende:
Jaja, makkelijk praten, een schop onder de reet, is tegenwoordig niet meer "pedagogisch"verantwoord, de t#ring voor zo'n k#tkereltje, gaat hij toch lekker werken met alleen z'n VMBO zal hij het lekker ver mee schoppen, zo achter de lopende band.
En deze vader is wat gefrustreert, want het "menneke"is nog te iel om eens lekker door te "slaan" want dan gaat het brekebeentje mekkeren (en z'n moeder waarschijnlijk ook).
O'ja maak je geen illusie hoor de "gefrustreerde"ouweheer heeft wel 3 x modaal (tot zover iemand hier weet wat dat eigenlijk is?!) trekt hij toch lekker zijn eigen plan!! Laat hij het gezin het l#zerus krijgen, voldoe ik lekker niet aan mijn verplichtingen, neem een leuke dame van 10 a 15 jaar jonger uit Thailand, Zuid Amerika of Rusland.
Dan kan de rest van het weerbastige gezin dat alleen maar tegengas geeft toch lekker in een achterstandswijk gaan wonen tussen de all#chtonen en de losers, eens kijken wat er dan van terechtkomt.
Want witte jonge jongetjes hebben wel een grote smoel tegen hun ouwe heer, maar o'jee als ze opeens tussen de pubers van een andere "culturele afkomst"komen te staan in zo'n wijk, dan is het uit met het praten, dan mag je je fysiek gaan bewijzen, want praten is een teken van zwakte.
En dan lukt het opeens niet meer zo best in het leven, en studeren is op dat moment ook einde wedstrijd want er is geen geld meer voor, want Pa heeft zijn betalenverplichtingen geheel gestopt.
Genesis
Ksal zeggen dat hij jouw advies moet lezen! (wil jij hem misschien in een fysiek gesprek wat wijsheid bijbrengen?!)quote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef Dirktator het volgende:
[..]
De perfecte basis voor een palletsorteerder in de toekomst.![]()
Laat de belhamel maar komen! Om de fameuze woorden van S. Squarepants te citeren: "Ik ben er klaar voor"!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef exup het volgende:
Ksal zeggen dat hij jouw advies moet lezen! (wil jij hem misschien in een fysiek gesprek wat wijsheid bijbrengen?!)
Genesis
Hmm, oke je bent goed bij de pinken! (o'ja met een simpele opleiding sleep je dit inkomen niet binnen hoor, dus deze "ouwe"heer kan wel iets, is niet de wereld maar je kan er leuke dingen van doen)quote:Op zondag 19 februari 2006 18:48 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker op zijn bek gaan, hij merkt het vanzelf welEn modaal is ¤29500 als ik het goed heb op dit moment.
Nou ja, ik ben bezig met HBO en heb dus niet meer dan VWO en sleep al modaal+ binnen hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 18:56 schreef exup het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent goed bij de pinken! (o'ja met een simpele opleiding sleep je dit inkomen niet binnen hoor, dus deze "ouwe"heer kan wel iets, is niet de wereld maar je kan er leuke dingen van doen)
Exup (sorry Genesis is mijn nickname in andere fora)
Pap wat doe je hierquote:Op zondag 19 februari 2006 18:56 schreef exup het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent goed bij de pinken! (o'ja met een simpele opleiding sleep je dit inkomen niet binnen hoor, dus deze "ouwe"heer kan wel iets, is niet de wereld maar je kan er leuke dingen van doen)
Exup (sorry Genesis is mijn nickname in andere fora)
Goed gezien, ik heb een hele mooie Getunede en gepimpte FZR 1000 Exup Genesis, 150 pk, van 0 - 100 in 3,0 secs, van 0 - 200 in 9,0 secs en een (echte top) van 278 km/p.u. (kheb ook een snelle Honda Coupe!)quote:Op zondag 19 februari 2006 19:01 schreef Euronymous het volgende:
gokje, je bent een yamaha (fzr) fan?
mooie motors!
succes met je puber
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk dat je vastzit in het systeem, ik kan aanraden om de film ''Fight Club'' eens te bekijken.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef exup het volgende:
[..]
Goed gezien, ik heb een hele mooie Getunede en gepimpte FZR 1000 Exup Genesis, 150 pk, van 0 - 100 in 3,0 secs, van 0 - 200 in 9,0 secs en een (echte top) van 278 km/p.u. (kheb ook een snelle Honda Coupe!)
Exup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |