quote:Op zondag 19 februari 2006 18:14 schreef Bruce117 het volgende:
Shurova nu al boven de tijd van timmer
De 3 belangrijkste kandidates zijn nog steeds niet geweest. Zegt nog niks dus.quote:
Nee, in tegenstelling tot een andere Ma is deze heel lief ze is 82 jaar en ze slaapt altijd na het eten (lMaril die spijt heeft van haar grapje nu ze Ma zo lief ziet slapen) maar ze heeft witte wijn op en ook een goede is ze niet gewend, dus slaapt ze als een tiet,ze kraamde net bij het wakker worden wel wat onzin , zo van hè Timmer was toch gediskalificeert (500m) maar verder she is the bestquote:Op zondag 19 februari 2006 18:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch geen hamer gebruikt, hoop ik?
gordiaanse bedoelde hij denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 18:15 schreef marit1978 het volgende:
wat is een Turkse Knoop trouwens ???
ik denk het ookquote:Op zondag 19 februari 2006 18:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie van de buitenlanders alleen Simionato en Friesinger als een bedreiging dus Oranje heeft sowieso een medaille denk ik, wat Wust ook doet
Ja, want ze heeft ook al veel energie verspeeld bij...... enz enzquote:Op zondag 19 februari 2006 18:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als Wüst zich maar niet opblaast tijdens de warming up![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |