Wilkinson heeft geen mach 3 mesjes.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:00 schreef mjb44 het volgende:
en wilkinson mach 3 scheermesjes.
sorry, ik bedoel extreme 3.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:05 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wilkinson heeft geen mach 3 mesjes.![]()
Dus dit smeer je laag voor laag op je gezicht voordat je gaat scheren?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:14 schreef W1ZZ het volgende:
Ow man, er zijn echt al zóveel topics hierover geweest!
Nog een keertje mijn lijstje dan maar
Proraso pre/post crème
Williamson shaving oil
Taylor of old Bond Street scheercrème (diverse geuren)
Die pre/post doe ik voor een paar minuten inmasseren, dan het restant (als dat er is) afspoelen. Op een goed nat gezicht éénmalig de olie aanbrengen, daar idd bij elke pass (elke keer dat je met het mes over je hele baard heen bent geweest) de scheercrème met de kwast overheen.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dus dit smeer je laag voor laag op je gezicht voordat je gaat scheren?
Misschien voor mij ook wel eens de moeite waard om te proberen, als ik mij elke dag nat zou scheren dan heb ik me gezicht vol me scheerirritatie zitten.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Die pre/post doe ik voor een paar minuten inmasseren, dan het restant (als dat er is) afspoelen. Op een goed nat gezicht éénmalig de olie aanbrengen, daar idd bij elke pass (elke keer dat je met het mes over je hele baard heen bent geweest) de scheercrème met de kwast overheen.
Ik zou wel zonder de olie kunnen scheren maar dan zou ik me niet elke dag kunnen scheren.
De Taylors crème koop ik idd daar, hoewel ik altijd langsga ipv bestellen. Is een erg aardige vent en Leiden is vanuit Rotterdam wel te doen. shaving oil gewoon kruidvat, Proraso koop ik in Italië want daar ga ik vrij vaak heen. Maar die zou je idd ook op scheerwinkel.nl kunnen kopen.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Misschien voor mij ook wel eens de moeite waard om te proberen, als ik mij elke dag nat zou scheren dan heb ik me gezicht vol me scheerirritatie zitten.
Waar koop je die zooi dan? Heel toevallig http://www.scheerwinkel.nl/ ???
Ik krijg vooral irritaties als ik zeer kort scheer en tegen de haargroeirichting in ga.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Misschien voor mij ook wel eens de moeite waard om te proberen, als ik mij elke dag nat zou scheren dan heb ik me gezicht vol me scheerirritatie zitten.[..]
Waarom zou je überhaupt tegen de haargroeirichting in gaan?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef mwuhaha het volgende:
Ik scheer met met Gilette hydraterende scheergel, met single blade wegwerp mesjes. Single blade omdat dit minder snel irritaties geeft dan triple blade mesjes zoals mach3.
[..]
Ik krijg vooral irritaties als ik zeer kort scheer en tegen de haargroeirichting in ga.
Heb je je electrisch scheerapparaat al? Hoe zit het bij jou daar met irritaties?
Omdat je het echt glad wilt en niet alleen maar zichtbaar glad?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt tegen de haargroeirichting in gaan?
Dat is toch stoerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Omdat je het echt glad wilt en niet alleen maar zichtbaar glad?
Nou das best een raar verhaal. Met mesjes heb ik altijd dat de irritatie een dag later verschijnt, terwijl vlak na het scheren meestal geen of weinig irritatie zichtbaar is. Maar met me scheerapparaat heb ik het precies andersom, dus vlak na het scheren is er veel roodheid en branderigheid, maar dat is na een nachtje slapen bijna helemaal weggetrokken.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef mwuhaha het volgende:
Ik scheer met met Gilette hydraterende scheergel, met single blade wegwerp mesjes. Single blade omdat dit minder snel irritaties geeft dan triple blade mesjes zoals mach3.
[..]
Ik krijg vooral irritaties als ik zeer kort scheer en tegen de haargroeirichting in ga.
Heb je je electrisch scheerapparaat al? Hoe zit het bij jou daar met irritaties?
Ja das ook zo, dat staat ook in de handleiding, die periode duurt zo'n 2 a 3 weken.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:49 schreef W1ZZ het volgende:
Ik hoor vaak dat je huid moet wennen aan een apparaat. Zou 't niet weten, heb me nog nooit droog geschoren.
Hier ook \o/, geeft tenminste weinig zooi.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:21 schreef FloggingMolly het volgende:
Mach 3 + scheerolie
heb jij een zware baard? Dan ga ik ook op zeker de aldi proberen. Kep laatst etos mesjes gehad, maar dat was een drama. pluken haar bleven achter, behalve daar waar de huid geheel verwijderd wasquote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Athalon het volgende:
Ik gebruik de driedelige mesjes van de Aldi, net als het scheerapparaat en dat bevalt prima. Heb tig aantallen andere geprobeerd in mijn leven, maar de goedkoopste werkt dus net zo goed als de duurste blijkt![]()
Langer haar is inderdaad vervelend, wat ik doe is iig eerst douchen met heet water, en vervolgens mijn gezicht ook nog nat maken met heet water. Maar het beste is gewoon op tijd scheren.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Hier ook \o/, geeft tenminste weinig zooi.
Maar ik merk wel dat het met scheerolie wat lastiger gaat als het haar iets langer is. Wat is de truc? Moet ik het beter inmasseren? Langer laten intrekken? Heter of kouder water gebruiken?
Hoe dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:39 schreef sanger het volgende:
Wilkinsson Quatrro, geen scheerschuim
Aluin ook goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef NightH4wk het volgende:
Ijsblokje erop na het scheren is soms ook wel nice.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |