Dus jij gaat tussen de middag even naar huis..: "MAAAAAAAAAM?! Wil jij m'n mouwen even opstropen? Dan zie ik er weer cool uit als ik met m'n vriendjes in de zandbak ga spelen!"quote:
Whahahaha pruts0rquote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef Piemol het volgende:
Ik draag overhemden met van die knopen, lange mouwen want kort is niet goed.
Nu loop ik dus soms enorm te kutten met opstropen
Hoe de fak doe je dat nou?
Dat kleine knoopje zit los, dus ik begin goed.
Vouw je de stijve flappen aan het begin buitenom of binnenom?
Ik verrag alleen die mouwen en dan ziet t eruit als gebergte qua kreukelhoeveelheid
Ik vouw het gebeuren buitenom en als het dan mijn elleboog gepasseerd is doe ik het 1 slag binnenom maar dan lijken het weer zwembanden.
Als ik het niet binnenom doe lijkt het weer op zo'n armband,zoals de nazi's hadden,maar dan zonder hakenkruis.
klacht: lange overhemden en het opstropen van de mouwen is klote, t zit klote en t ziet er klote uit!
(bij mij dan)
Tweakerquote:Op maandag 20 februari 2006 15:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Whahahaha pruts0r![]()
Mja, Nawien is liev en legt het even uit.
Je kan het op maar liefst 2 (!) (goeie uiteraard) manieren doen
1. Je rolt de mouwen netjes naar buiten op; dit is gewoon een kwestie van gevoel en handigheid
2. Je rolt de mouwen netjes naar buiten op en maakt het met knoopjes vast, deze manier ziet er het netst uit, maar de 1e is ruiger![]()
Doe er je voordeel mee !![]()
Die weten het het best! Die dragen altijd overhemden met pennen en een zakjapanner in hun borstzakje! En hebben het geleerd van hun lieftallige moederquote:
Ja maar die stropen hun mouwen niet op johquote:Op maandag 20 februari 2006 15:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die weten het het best! Die dragen altijd overhemden met pennen en een zakjapanner in hun borstzakje! En hebben het geleerd van hun lieftallige moeder
Daar heb je ook wel weer een goed puntquote:Op maandag 20 februari 2006 15:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja maar die stropen hun mouwen niet op joh. Da's toch koud enzo?
![]()
Tegenargument is dan weer dan tweakers nooit buiten komen. Dus zo koud is het niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer een goed punt
nee tot deze zomer vroeg ik het gewoon 's morgens eventjesquote:Op maandag 20 februari 2006 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus jij gaat tussen de middag even naar huis..: "MAAAAAAAAAM?! Wil jij m'n mouwen even opstropen? Dan zie ik er weer cool uit als ik met m'n vriendjes in de zandbak ga spelen!"
Zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |