abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2342443
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:01 schreef Showtime het volgende:

[..]

Dat bewijst alweer dat je haar uitspraken met een korreltje zout moet nemen want ze veranderen van dag tot dag.

Ik kan me nog goed herinneren hoe ze Gert-Jan regelmatig de hemel in prees de eerste weken. Gert-Jan was haar goede vriend waar ze het best mee kon praten en nu heeft ze een totaal andere mening.

Een donderdag zal ze dolblij zijn als GJ mag blijven.
Dan is ze helemaal in tranen!!
Maar het is niet leuk hoe ze tegen hem doet af en toe!!
Een beetje meer respect zou niet verkeerd zijn.
pi_2342463
Op Kelly wordt afgegeven doordat ze haar huisgenoot/maatje genomineerd heeft, en zelf gigantisch uit haar slof schiet als ze erachter komt dat Gert-Jan haar ook genomineerd heeft. Dit heeft niets te maken met haar hormonen maar met achterbaksheid!
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
pi_2342510
BB heeft Kelly even te pakken gehad, nog nooit zo'n lang bericht op de site gelezen!!

Kelly met zichzelf geconfronteerd
'Kelly zit in de Dagboekkamer. Ze wil Big Brother graag vertellen wat haar zo dwars zit aan Gert-Jan, maar ze slaagt hier niet in.

Mascha Prins 30-11-2001 21:12
Rijk Kelly heeft een rotdag, vertelt ze in de Dagboekkamer. Ze voelt zich niet lekker en er zitten vervelende dingen in haar hoofd. Wat voor dingen? Nou, wat er gisteren is gebeurd, zegt ze, doelend op haar ruzie met Gert-Jan. Ik krijg het gevoel dat het lijkt of ik erin zit om mensen weg te werken en zelf de eindstreep te halen en dat is niet zo. Maar als Big Brother vraagt of ik Gert-Jan als concurrent zie, lijkt het net of jullie het wel zo zien.
Kelly heeft blijkbaar besloten een promotiepraatje voor zichzelf te houden en Gert-Jan een beetje zwart te maken. Ik ben erin gegaan voor mezelf en ik had al niet gedacht dat ik zo ver zou komen. Ik heb genomineerd op mijn gevoel en mijn gevoel tegenover Gert-Jan is al vanaf dag één niet goed.

Dit verbaast Big Brother enigszins, want ze leken het toch altijd prima met elkaar te kunnen vinden. Niemand kan ook zien hoe ik me voel, zegt ze. En ik doe wel aardig tegen Gert, want ik wil hier ook een gezellige tijd hebben. Ik vind hem aardig, maar verder Ik weet niet wat het is. Ik voel me gewoon niet lekker bij hem. Ik weet wel dat hij goed zijn best doet, maarehnee.

Negatief
En als het voor Kelly niet lekker voelt, moet ze iemand ook gewoon echt niet vertelt ze nu. Big Brother snapt er helemaal niets van, want dat ze zulke sterke negatieve gevoelens heeft over Gert-Jan is nooit eerder gebleken. Zie je hem misschien toch een beetje als een bedreiging? vraagt BB voorzichtig. Maar volgens Kelly is dit absoluut niet zo.

We zijn gewoon twee verschillende types en hij was vanaf het begin mijn type al niet. Het klikt of het klikt niet. Ik doe dan alsnog mijn best..maar..het voelt gewoonzo.anders. Kelly komt steeds minder goed uit haar woorden nu BB haar aan de tand voelt over haar houding tegenover Gert-Jan.

Ze probeert uit te leggen waarom ze die gevoelens heeft, maar gemakkelijk gaat het haar niet af. Nu gooit ze het erop dat hij haar gekozen heeft toen er teams gevormd moesten worden. Ze vloekt en zegt dan: Ik dacht toen: Waarom kies je niet iemand anders? Want ik zat liever bij Frank, Andries en Diane en hij haalde me bij die leuke mensen weg.

Geheugen
Dat ze met Diane van tijd tot tijd ook heftige ruzies heeft gehad lijkt ze vergeten. En hoezeer ze zich in Andries vergist, die heeft gezegd dat hij op haar kotst, kan ze niet weten. Maar dat hij haar snel verruilde voor Audrey, daar denkt ze ook niet meer aan. Dat Gert-Jan er vanaf het begin voor haar geweest is, is ook uit haar geheugen verdwenen en dat hij haar verkoos boven de anderen vindt ze geen eer, maar heel jammer.

Big Brother onderwerpt haar nu aan een soort kruisverhoor. Als jouw gevoel over hem steeds terug komt, waarom heb je hem dan niet eerder genomineerd? Hier kan ze zich nog uit redden. Ze had met Coos en Pascal nog meer moeite dan met Gert-Jan en daarom koos ze voor hun.

Nu herinnert BB haar eraan dat Gert-Jan ooit wilde overstappen naar het andere team en dat Kelly toen ontplofte. Want jij had hem nodig, brengt BB haar terug in het geheugen. Kelly begint nog erger te hakkelen. Hij is ook degene geweestalle ruzies die we toen hadden Hij, Coos en Pascal waren de hoofdfactoren voor de rotstemming en ik en Sandy hebben daar ook onder geleden en toen Gert naar de andere kant wilde Dan liet hij ons achter met Coos en Pascal en daarom was ik woest.

Big Brother: Maar hij zat daar wel in zijn eentje en had zoiets van: als de kaarten zo liggen, ga ik wel. Kelly geeft toe. Ja, hij zat daar wel alleen. BB: Dus is het niet zo gek dat hij wilde overstappen. Maar volgens Kelly gaat die vlieger niet op. Hij is toch een volwassen kerel? Big Brother zegt hierop dat dat inderdaad zo is. Maar wel één die door zijn team in de steek gelaten werd.

Hier weet Kelly niets op te zeggen. En dus verdedigt ze zichzelf. Jullie voelen niet wat wij voelen. Jullie kijken wel 24 uur per dag, maar Ik had hem toen nodig. Niet alleen tegen Coos en Pascal. Voor mij was hij toen ook gewoon een vriend. Dit is appels met peren vergelijken. Toch lijkt ze wel door te hebben dat ze zichzelf voortdurend tegenspreekt, want ze komt steeds minder goed uit haar woorden en veel zinnen die ze begint, maakt ze niet af. Ook slaat ze continu haar ogen neer en ze spreekt met zachte stem.

Oprakelen
Ik vind hem niet alleen maar rot Het is een doodgoede man en soms te lief. Maar als ik nu moet nomineren dan doe ik hem, want bij hem heb ik een rotgevoel en bij Leo en Sandy niet. En als jullie dan nog alles willen oprakelen, dan moet dat maar zo. Dan vraagt BB waarom het nu eigenlijk zo moeilijk gaat in Huis, want aan het nomineren alleen kan dat toch niet liggen. Dat is gewoon, even gewoon Ik weet het niet. Ik voel me gewoon rot. En ik baal van mezelf dat ik zo hysterisch was.

Volgens BB is het helemaal niet erg dat ze hysterisch was, maar is het wel nodig dat ze haar ruzie met Gert-Jan uitspreekt. Dat ga ik ook zeker doen, zegt Kelly. Ik ben ook niet meer boos op hem. Alleen maar ontevreden en ik zit in een dip. Ik moet eerst even alles op een rijtje zetten en dan praat ik met hem en beginnen we opnieuw.

Ga je hem ook over je gevoel vertellen? wil Big Brother weten. Dat gaat ze zeker doen, verzekert ze BB. Maar ik kan hem ook niet uitleggen wat voor gevoel het is en waarom ik het heb. Maar dit antwoord is niet goed genoeg, want Big Brother vraagt haar of het niet eerlijker zou zijn als ze het wel kan uitleggen. Want anders kan Gert-Jan weinig met jouw gevoelens, terwijl je het wel op zijn schouders legt. Hier is Kelly het mee eens, maar ze blijft het moeilijk vinden om haar gevoel onder woorden te brengen.

Big Brother stelt voor dat ze dit eerst met Sandy bespreekt, zodat ze het misschien wel kan uitleggen. Kelly bedenkt dankbaar dat dit wel een goede oplossing is. Ze voelt zich nu weer beter zegt ze en nadat ze Big Brother bedankt heeft voor het gesprek verlaat ze de dagboekkamer.'

Bron: http://www.big-brother.nl

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 30-11-2001 21:29]

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2342520
Ik denk niet dat het alleen boosheid om nominatie was,
maar alles erom heen. De vragen in de dagboekkamer
of ze G-J als concurrent zag, of dat ze verliefd is op
G-J. Kelly wil het eerlijk spelen en niet concurreren, en daar is ze ook helemaal niet mee bezig. En in mijn ogen
is ze nog heel erg verliefd op An3s. Vandaar dat tweestrijdig gevoel dat ze heeft bij G-J.
pi_2342565
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 21:10 schreef maryo46 het volgende:
Mijn buren hebben een tweelingjongen van 7 jaar oud.
Een ervan is hetzelfde als Kelly. Vanaf zijn 3e jaar
is dit kind doodongelukkig. Zijn ouders steunen hem/haar
hier heel goed in. Hij/Zij gaat nu op straat en naar school
gekleed als meisje. Zij heeft precies dezelfde maniertjes
als Kelly( Spiegelen Haren prutsen onvoorspelbaar gedrag
Het ene moment blij en het andere moment verdrietig of boos)
Dit komt bij Kelly zoals jullie zelf zien ook voor, komt
natuurlijk niet alleen door de hormonen maar ook door wat
ze al allemaal heeft meegemaakt in haar leventje.
Ik kan me goed voorstellen dat het niet makkelijk is om zo'n proces door te moeten maken als kind. Ook dat er wel eens onterechte reacties komen wat je kwaad en verdrietig kan maken. Begrip heb ik er voor.

Maar wat ik onterecht vindt, is dat onbehoorlijk gedrag goedgepraat wordt, "omdat zo'n kind het zo moeilijk heeft". Er zijn zat kinderen/mensen die het op diverse fronten moeilijk hebben of hebben gehad. Ik persoonlijk vind dat dus geen geldig excuus voor het vertonen van negatief zeer onbehoorlijk gedrag.

Je moet iemand respecteren en accepteren hoe iemand is, maar je mag iemand beoordelen op gedrag.

Begrijp je wat ik bedoel?

quote:
Als je het van dichtbij meemaakt kan je je zo goed inleven in Kelly. Vandaar dat ik er zoveel moeite mee heb dat ze zo
word afgekraakt door vele fokkers hier. Mijn buurkindje
word ook vaak net zoals Kelly hier op haar gedrag afgemaakt.
Gewoon heel zielig. Denk jezelf in dat jij of iemand in
jouw familie zoiets meemaakt hoe je je dan voelt. Accepteer
mensen zoals ze zijn, ze hadden graag ook willen geboren
worden zoals ze (Kelly) nu is. Het is jammer dat het negatieve van haar alleen maar word beschreven hier.
Over het algemeen wordt kelly beoordeelt op haar onbehoorlijke gedrag en niet op haar transseksueel zijnde. Het gedrag van Kelly vind ik af en toe echt niet door de beugel kunnen. Moet ik dit dan zomaar goedkeuren omdat ze een moeilijk proces heeft doorstaan??? Nee, dat vind ik dus niet.

Kelly wil graag als volwaardige vrouw beoordeelt worden, en dat wordt ze ook. De negatieve uitlatingen over haar zijn over haar manier van doen. Hoe ze andere mensen behandelt en hoe ze zichzelf opstelt. Haar gedrag hoeft men toch niet te accepteren omdat ze een transseksueel is? Ik vind dat dus geen geldig excuus. Zo kan je vele dingen goedpraten, als je deze manier van denken hanteert, ook crimineel gedrag, en dat vind ik erg gevaarlijk.

quote:
Door deze ervaring (met mijn buurkindje)heb ik een GROOT ZWAK VOOR KELLY. Ik zou zeggen Kelly laat zien wie je bent
met al je goede en slechte kanten.
Van mij hoef je er nog lang niet uit.
Ik kan me voorstellen dat je daarom een groot zwak hebt voor Kelly en dat je graag meer en veel van haar wil zien. Maar toch wil je vragen om af en toe ook eens naar haar te kijken als normaal mens, zonder oogkleppen op haar gedrag beoordelen. Als Kelly geen transseksueel was geweest, maar een gewone vrouw zonder moeilijke jeugd, dan had vrijwel niemand haar gedrag goedgekeurd!!! Dat vind ik zo tegenstrijdig.
pi_2342589
Wat ben ik blij dat BB een keer een objectief stukje over Kelly plaatst op de site!! Mijn complimenten, zo hoort het BB, een realistische weergave!!!

Nu dit alleen nog laten zien in de uitzending...zou wel zo eerlijk zijn!

pi_2342621
Ik praat haar gedrag niet goed.
Ik weet en beleef het zelf hoe frustrerend het is
om iemand met een onvoorspelbaar gedrag om je heen
te hebben.
Ik lees op Fok dat ze wel vaak bekritiseerd word over
haar nu vrouw zijn
Dit gedrag van haar gaat wel over, zogauw haar innerlijk
tot rust is gekomen.
pi_2344608
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 21:44 schreef maryo46 het volgende:
Ik praat haar gedrag niet goed.
Ik weet en beleef het zelf hoe frustrerend het is
om iemand met een onvoorspelbaar gedrag om je heen
te hebben.
Ik lees op Fok dat ze wel vaak bekritiseerd word over
haar nu vrouw zijn
Dit gedrag van haar gaat wel over, zogauw haar innerlijk
tot rust is gekomen.
Dan had ze wellicht beter niet aan zo'n programma mee moeten doen dat was beter voor haarzelf geweest.
pi_2344627
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 21:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Een donderdag zal ze dolblij zijn als GJ mag blijven.
Dan is ze helemaal in tranen!!
Maar het is niet leuk hoe ze tegen hem doet af en toe!!
Een beetje meer respect zou niet verkeerd zijn.

Juist degene waar je het meest om geeft kan je soms het meeste kwetsen. Ik denk dat Kelly Gert-Jan gebruikt om haar frustaties in het huis op kwijt te raken. Op een gegeven moment is de maat vol en dan stemt Gert-Jan op haar, nu komt ze zichzelf met gesprekken in de dagboekkamer tegen.
Donderdag zal ze uiteraard zeer tevreden zijn wanneer Gert-Jan er nog is.
Viper 4 life
pi_2344707
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 21:10 schreef maryo46 het volgende:
Mijn buren hebben een tweelingjongen van 7 jaar oud.
Een ervan is hetzelfde als Kelly. Vanaf zijn 3e jaar
is dit kind doodongelukkig. Zijn ouders steunen hem/haar
hier heel goed in. Hij/Zij gaat nu op straat en naar school
gekleed als meisje. Zij heeft precies dezelfde maniertjes
als Kelly( Spiegelen Haren prutsen onvoorspelbaar gedrag
Het ene moment blij en het andere moment verdrietig of boos)
Dit komt bij Kelly zoals jullie zelf zien ook voor, komt
natuurlijk niet alleen door de hormonen maar ook door wat
ze al allemaal heeft meegemaakt in haar leventje. Als je
het van dichtbij meemaakt kan je je zo goed inleven in Kelly. Vandaar dat ik er zoveel moeite mee heb dat ze zo
word afgekraakt door vele fokkers hier. Mijn buurkindje
word ook vaak net zoals Kelly hier op haar gedrag afgemaakt.
Gewoon heel zielig. Denk jezelf in dat jij of iemand in
jouw familie zoiets meemaakt hoe je je dan voelt. Accepteer
mensen zoals ze zijn, ze hadden graag ook willen geboren
worden zoals ze (Kelly) nu is. Het is jammer dat het negatieve van haar alleen maar word beschreven hier.
Door deze ervaring (met mijn buurkindje)heb ik een GROOT ZWAK VOOR KELLY. Ik zou zeggen Kelly laat zien wie je bent
met al je goede en slechte kanten.
Van mij hoef je er nog lang niet uit.
Het spijt me dan dat ik dit moet gaan zeggen: Als iemand zulk onvoorspelbaar gedrag er op na houdt dan wordt het tijd dat er op psychisch niveau naar gekeken wordt. Waar het in mijn ogen op lijkt is dat mensen die in een verkeerd lichaam geboren worden, en dit zo ook voelen emotioneel en psychisch dus in de knoop zitten (en nee, ik ben geen zieleknijper). Mischien kunnen de ouders van het buurkindje daar eens wat meer aandacht aan besteden. Blijkbaar zal je dus altijd het gegeven meedragen dat je ooit eens als jongen geboren bent, en daarna als vrouw door het leven gaat. Wat betreft Kelly, ik denk dat dit voor haar niet de goede therapie is, maar zal ze toch eens met iemand moeten gaan praten, die kan doorgronden waardoor er zoveel tegenstrijdigheden, en vreemde gevoelens opspelen. Als dit allemaal wat vaag klinkt, het is nog vroeg.
Wil Coos zichzelf melden bij de uitgang.
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2001 @ 11:23:54 #136
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2345047
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 21:29 schreef maryo46 het volgende:
Kelly wil het eerlijk spelen en niet concurreren, en daar is ze ook helemaal niet mee bezig. .
Als ze werkelijk eerlijk was dan had ze ook gewoon kunnen toegeven dat ze de concurrent weg wil spelen en bang is dat G-J van haar zal gaan winnen.
DAT is volgens mij DE reden dat ze G-J nomineerde.
$$$$geurtjes$$$$$poedertjes$$$$$$$luxe$$$$$$$$kapper$$$$$$$$$$maskertjes$$$$$nagellak$$$$$nagelstyliste$$$$$creme$$$
  zaterdag 1 december 2001 @ 11:52:09 #137
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_2345254
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 11:08 schreef CJ het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Iedereen denkt wel eens aan zichzelf. Ook ik. Als je dat niet zou doen dan zou je het niet overleven.

Er is ook helemaal niets mis met egocentrisme (zolang het niet overheersend wordt). Wat ik zo schattig (not) aan Kelly vind is dat ze aan de lopende band anderen beschuldigt van egoisme, terwijl ze niet lijkt in te zien dat ze zich daar zelf ook schuldig aan maakt. Zelden iemand mogen aanschouwen die zichzelf zo centraal in het universum plaatst als deze drama-queen. Daarmee heeft ze een plaatsje veroverd in mijn "erger-top-1", wat haar overigens onmisbaar maakt voor het programma. Zou haar nooit willen missen!!

[Dit bericht is gewijzigd door Scipio op 01-12-2001 13:29]

"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
  zaterdag 1 december 2001 @ 12:18:13 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2345424
Net als met Coos weet ik zeker dat het ook Kelly zal breken als er mensen buiten roepen "Kelly eruit!" ..... Dus kunnen er niet even een aantal mensen met een megafoon Kelly duidelijk maken hoe de kijkers over haar denken. Dan is ze zo vertrokken!!!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2346773
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Net als met Coos weet ik zeker dat het ook Kelly zal breken als er mensen buiten roepen "Kelly eruit!" ..... Dus kunnen er niet even een aantal mensen met een megafoon Kelly duidelijk maken hoe de kijkers over haar denken. Dan is ze zo vertrokken!!!
Het Coossie eruit lied verliep perfect, ik denk dat een Kelly eruit lied net zo makkelijk moet gaan. np
Viper 4 life
  zaterdag 1 december 2001 @ 16:29:51 #140
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_2346979
Kelly praat weer op haar manier haar ruzie uit met GJ:
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 15:32 schreef scanman01 het volgende:
....
"Waarom ben je niet bij Andries gebleven dan?"
"Dan ben ik toch!!", zegt GJ voor de tiende keer. "Dat probeer ik je nou al 10 keer uit te leggen".
"Dat is gelul .. dat is gelul! Jij probeert altijd maar jezelf eruit te praten", reageert Kelly overspannen....
Ook geeft ze weer blijk van een stukje mensenkennis
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 15:32 schreef scanman01 het volgende:
...
"Ik denk dat ze jou gewoon een lieverd vinden", zegt Kelly. "Laat ze maar denken wat ze denken.
Zegt onze geblondeerde Adona over het andere team
"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
pi_2347074
Weet niet meer welke bewoner het heeft gezegd, maar iemand heeft al 'ns opgemerkt: het is duidelijk dat ze een aantal jaar in de homo-scene heeft rondgehangen.
Kelly heeft nl. nog wel wat van die valse nichterigheid in haar. Denk ook niet dat ze dit zal kwijtraken.
Misschien is ze gewoon erg verwend en heeft ze altijd haar zinnetje gekregen.

En ook al heeft ze veel problemen gehad (en overwonnen), dat mag haar nog geen reden geven om zo egoistisch en -centrisch bezig te zijn...

pi_2347590
BB gaat nog even verder met de anti-Kelly campagne.

Ditmaal is het Sandy die niet zo blij met Kelly is.

Nienke Hoek 01-12-2001 17:03
Rijk - Sandy zit als een zielig vogeltje in de Dagboekkamer. Ze heeft het niet meer naar haar zin in het Huis en wordt gek van alle ruzies. "Ik moet even huilen, hoor", snikt Sandy als ze even niet meer uit haar woorden komt. "Er is steeds ruzie en iedereen wil maar met mij praten over zijn problemen."
Ze heeft het meest moeite met haar maatje Kelly. "Zij is zo dominant. Ik durf geen kritiek te leveren, want dan krijg ik meteen een snauw. Terwijl ze aan de andere kant ook heel lief is." Sandy heeft het gevoel dat ze alleen maar als praatpaal fungeert in het Huis. "Ik ben hier ook BB aan het doen, maar ik moet de hele tijd naar iedereen luisteren. Zij zijn vervolgens hun verhaal kwijt, maar ik blijf ermee zitten."

Egoïstisch
Als Sandy even alleen wil zijn, wordt ze altijd gestoord door iemand. Vooral door Kelly, vertelt ze. Ondanks dat zij haar beste maatje is, heeft ze bij haar de meeste irritaties. Big Brother oppert dat ze dat tegen Kelly moet zeggen, maar Sandy ziet daarvan af. "Kelly heeft geen flauw idee van wat ik allemaal voel. Ik heb geprobeerd om op mijn eigen manier dingen tegen haar te zeggen, maar ze begint dan gelijk te blèren. Ze is heel egoïstisch. Ik heb gewoon geen energie om het tegen haar te zeggen."

I'm not nuts. I just have guts!!
pi_2347651
Hij was stom lazures en moest door zijn vriendin Kelly na zijn douche in zijn badjas geholpen worden.
Ook gaf ze hem een kus en droogde hem af.
Ook zijn haren maakte ze droog voor het slapen gaan.
Toen Gert nog in de woonkamer een glas met wijn omgooide en van dronkenschap op de grond ging liggen, lagen de glasscherven op die plek bezaaid.
Nu ook heeft Kelly hem daar weer geholpen, om hem het bed in te krijgen en dat hij geen glasscherven in zijn voeten kreeg.

Deze post stond op mediawatchers.
Ik weet wat er waar van is.Dat GJ dus zo dronken was.

pi_2351073
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben ook niet zo gecharmeeerd van Kelly, maar vind zo'n actie niet kunnen. Iemand vanover een schutting anoniem gaan lopen uitschelden. Terwijl het slachtoffer niks terug kan doen. Behoorlijk laf bovendien.

Zelfs met Coos had ik toen medelijden. Als je verder geen contact met de buitenwereld hebt, kan zo'n boodshap onevenredig hard aankomen.

zondag 2 december 2001 @ 00:10:47 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2351098
quote:
Op zondag 02 december 2001 00:07 schreef zeman het volgende:
Ik ben ook niet zo gecharmeeerd van Kelly, maar vind zo'n actie niet kunnen. Iemand vanover een schutting anoniem gaan lopen uitschelden. Terwijl het slachtoffer niks terug kan doen. Behoorlijk laf bovendien.
Zit wat in... Een normaal mens verdient dat niet!
pi_2351160
zo'n geluidswagen huren is niet eens zo duur joh...

oeps.. heb ik weer teveel gezegd..

zondag 2 december 2001 @ 00:20:21 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2351174
Even een crosspost......

pi_2351851
Maden
De bewoners van het Big Brother-huis gaan morgen de laatste maand van vrijwillige gevangenschap in. En hoewel er toch nog ruim een half miljoen mensen naar schijnen te kijken, is de hype er wel een beetje vanaf.
De gesprekken bij de bakker over de ontwikkelingen in de schaftkeet zijn verstomd, afvallers kunnen weer gewoon over straat, en intellectueel Nederland doet er massaal het zwijgen toe.

Nou zijn er sinds 11 september belangwekkender discussieonderwerpen te verzinnen dan het wel en wee van een handvol semi-alfabete ijdeltuiten in Almere, maar toch. Aan het einde van het eerste seizoen moest je concluderen dat alle kritiek voorbarig was geweest. Nederland was drie maanden lang in de ban geweest van het grote niets, dat zich voltrok als één langgerekte zondagmiddag. Weinig verheffend, maar ook zeker geen reden om cultuurpessimist te worden.

Dat is inmiddels wel anders. Van de week zag ik hoe een van de bewoners, de hysterische transseksueel Kelly, ondergedompeld werd in een bad van levende maden. Kelly's siliconen borsten staken als twee hard-plastic boeien boven de krioelende massa uit. Nou kijk ik sinds het rariteitenkabinet van Menno Büch nergens meer van op, maar mijn bek viel toch even open toen ik het wicht hoorde kermen: "Papa, mama: dit is voor jullie. Ik ben blij dat ik dit heb volbracht".

Ineens had ik diep medelijden met de ouders van het meisje. Die lieve mensen hebben waarschijnlijk alles in het werk gesteld om van hun jongetje een gelukkig meisje te maken, en vervolgens blijkt haar levenswerk uit een madenbad te bestaan. Nooit heb ik de bittere desillusie van het ouderschap schrijnender verbeeld gezien. Daar staat tegenover dat iedere jongvolwassene die zijn eigen veters kan strikken nu vol trots kan zeggen: "Papa, mama, dit is voor jullie!"

Jerry Goossens

Bron: utrechts Nieuwsblad

Pa en Ma van Kelly na BB

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2352365
quote:
Op zondag 02 december 2001 00:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zit wat in... Een normaal mens verdient dat niet!

Je hebt helemaal gelijk Scanman, een normaal mens verdient dat niet!

Straks denkt big-brother nog dat wij hun taak over willen nemen door het verdere verloop in het big-brother huis te manipuleren.

Viper 4 life
  zondag 2 december 2001 @ 02:40:03 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2352432
Willen jullie allemaal even lachen?

Kijk dan even op deze Kelly fansite:

Kelly fan site

Bedenk wel dat dit DE Kelly fansite is!!!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 02-12-2001 02:57]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')