abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2465343
Is niet waar, de eerste weken heeft ze al die dingen tegen Gert Jan al verteld, ze kwamen alleen weer omhoog toen Gert Jan bepaalde dingen deed waar ze zich niet prettig bij voelde, je kunt van Kelly veel zeggen, maar achter de ellebogen heeft ze het niet.
pi_2465468
quote:
Op woensdag 12 december 2001 16:55 schreef yantjes het volgende:
je kunt van Kelly veel zeggen, maar achter de ellebogen heeft ze het niet.
Daar is ze ook te dom voor denk ik.

Go Kelly!

Sex is like Nokia: Connecting People
  woensdag 12 december 2001 @ 17:12:41 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2465551
quote:
Op woensdag 12 december 2001 16:55 schreef yantjes het volgende:
Is niet waar, de eerste weken heeft ze al die dingen tegen Gert Jan al verteld, ze kwamen alleen weer omhoog toen Gert Jan bepaalde dingen deed waar ze zich niet prettig bij voelde, je kunt van Kelly veel zeggen, maar achter de ellebogen heeft ze het niet.
Vandaar dat iedereen dacht dat Kelly en GJ maatjes waren? En dat die aanvallen op hem nergens op gebaseerd waren iedere keer? En als je hoort hoe Kelly over Leo praat als hij er niet bij is.... "dat is toch geen vent" ... en meer van die denigrerende opmerkingen.
Maar Kelly is hartstikke eerlijk...
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 12 december 2001 @ 17:25:10 #254
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_2465746
quote:
Op woensdag 12 december 2001 14:56 schreef Dark het volgende:
Van de BB-site

Nienke Hoek 12-12-2001 14:30

Rijk - Diane en Daniëlle hebben vannacht een verrassing gevonden in de slaapkamer. Kelly heeft namelijk een lieve brief voor de twee achtergelaten. Ook schenkt ze Daniëlle een mooie trui van zichzelf. In de brief beschrijft Kelly zichzelf als 'plastic'. De meiden zijn het daar absoluut niet mee eens. Ze vinden haar een lieve schat.
Diane vindt niet dat ze recht heeft op de hartverwarmende woorden van Kelly. "Ik heb zoveel nare dingen over haar gezegd", vertelt ze aan Daniëlle. "Ik vind dat ik dat tegen haar moet zeggen. Niet als ze de banden terugkijkt en dan hoort wat ik allemaal over haar zeg. Ik wil haar persoonlijk vertellen dat ik de brief niet heb verdiend." Diane wacht een goed moment af om haar even apart te nemen.

Zoals je kunt lezen is Kelly de enige niet die dingen verteld heeft over een ander, Kelly heeft het al tegen GJ gezegd, nu nog ff wachten op Diane, die nog tijd nodig heeft om een goed moment uit te zoeken.

Zou Andries ook nog een vlaag van bekentenisdrang krijgen?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Moderator woensdag 12 december 2001 @ 17:51:43 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2466065
En dan te bedenken dat dit allemaal niets met eerlijkheid en "in het reine komen" te maken heeft, maar ALLES te maken heeft met het feit dat de hele bliksemse bende op video is vastgelegd..
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_2466142
Ja Gert, dat klopt helemaal.

Van die Diane spelen ze straks alleen nog die tape af dat ze zo door het lint gaat.
Of die zich nog ergens kan laten zien????????????

woensdag 12 december 2001 @ 18:02:53 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2466156
En slotje maar.....
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')