Waarschijnlijk omdat ze niet met al die aandacht en drukte om kan gaan. Haar tijd komt vast nog wel.quote:

Dan doe je Anni tekort lijkt me.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef Ericr het volgende:
Ik denk
1) Wust 1:15,73
2) Simionato 1:15,93
3) Timmer 1:16,01

We krijgen waarschijnlijk Leen ook nog wel een keertje...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:36 schreef Bruce117 het volgende:
Rot toch een op met die beroerte reclame, ik krijg er bijna een beroerte van

Ja, ik vind het ook steeds vervelender bij de NOS die reclames er tussen door de hele tijd, ze duren ook zo verchrikkelijk langquote:Op zondag 19 februari 2006 17:36 schreef Bruce117 het volgende:
Rot toch een op met die beroerte reclame, ik krijg er bijna een beroerte van

Leenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We krijgen waarschijnlijk Leen ook nog wel een keertje...
Wat zou ik die graag in willen vriezen

van Frisia Financieringenquote:

Die staat er op de 1000 echt ook wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja beetje chauvinisme, denk dat Anni op de 1.500 er staat.

Tegen die tijd is het topic al weer locked en is er een nieuw topic.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:39 schreef DeTolk het volgende:
teeeveeeepeeeee

Nou ik heb liever zo die reclames.. en dna kun je zelf op planbare tijden ff drinken pakken/plassen weet ik veel wat.. als op een commerciele zender met ontzettend veel kut reclames...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook steeds vervelender bij de NOS die reclames er tussen door de hele tijd, ze duren ook zo verchrikkelijk lang, die mogen een voorbeeld aan de BBC ofzo nemen, helemaal geen reclames er tussen door.

Kan Chiara wel met de druk omgaan? Ging vorige keer mis, meen ikquote:Op zondag 19 februari 2006 17:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die staat er op de 1000 echt ook wel.
Ik blijf bij 1. Simionato; 2. Friesinger; 3 Klassen

Desperate times...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef maril het volgende:
Te laat maar ik ben er ,mijn moeder op visite en te eten ,heb valium in haar eten geprakt en ze slaapt nu op de bank![]()
heel vredig
kan nu lekker kijken
![]()

quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef maril het volgende:
Te laat maar ik ben er ,mijn moeder op visite en te eten ,heb valium in haar eten geprakt en ze slaapt nu op de bank![]()
heel vredig
kan nu lekker kijken
![]()

quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou ik heb liever zo die reclames.. en dna kun je zelf op planbare tijden ff drinken pakken/plassen weet ik veel wat.. als op een commerciele zender met ontzettend veel kut reclames...
En dan hebben we nog behoorlijk veel schaatsreclames.. dus waar miep je nu over zeg

Als je pech hebt is die ook al weer dichtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het topic al weer locked en is er een nieuw topic.

OOoooohhhh wat errugquote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef wdn het volgende:
hey maril!!!!!!!!!!!!![]()
je hebt het curling gemist

quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef maril het volgende:
heel vredig
kan nu lekker kijken
![]()

Toch vind ik Ria geilerquote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef Ericr het volgende:
De Loor ziet er wel goed uit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |