Zou je willen Tong... Deze dame heeft niets gegoogled !quote:
Die wist ik ookquote:
Dat weet ik niet wat voor naam Adam bij Radio Decibel gebruiktequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:53 schreef Ole het volgende:
Jeroen is goed.
Maar de naam van Adam bij Decibel???
Laat hem nog even open staan!
Niet van Piet Muijselaar... Die man heeft nooit bij radio2 gewerkt.quote:
Dat is Jenny Arean, zij speelde ''Het meisje met de blauwe hoed'' samen met André van Duin haar ex Huib Rooymans. etc. etc.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef tong80 het volgende:
Ja maar daarvoor had ie iets met een blauwe hoed
Goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:21 schreef tong80 het volgende:
Dat zijn de lekkers van heel zijn voornaam. HAFMO van Mierlo
Is goedquote:Op zondag 26 februari 2006 16:19 schreef Radegast het volgende:
the bold and the beautiful
Jawel. Nicolas' Elvisverering gaat nogal verquote:
Paul Haenen,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 03:45 schreef Ole het volgende:
Wie speelt Margreet Dolman, en noem nog een ander typetje van deze acteur/trice ...
Wim T schippersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Ole het volgende:
Paul Haenen en Bert is goed.
Wie doet de stem van Ernie?
Wim T. Schippers.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:46 schreef Ole het volgende:
Paul Haenen en Bert is goed.
Wie doet de stem van Ernie?
heel goed jijb ent weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:52 schreef Ole het volgende:
Wetenschapskwis?
Ze heeft ook een broer die ooit een hit heeft gehad, hoe heet hij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Heddy Lester.
Frank Affolter, hij had een hit met The way to love / Het is nog niet te laat.quote:
Ik vraag me al jaren af hoe het met Truus gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Willem en Truus van Hanegem
Ik kijk nooit naar ONMquote:Op zondag 26 maart 2006 14:05 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste tekstschrijver voor OWNM ?
Ooooh, wat is-ie nog jong daar! Maar volgens mij is-ie goed, Warren Beatty.quote:
Dat kind is kennelijk tot geloof gekomme, ik zag haar laatst nog op 1 of ander bijbelforem.. ff kijkûh..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af hoe het met Truus gaat.
Bestaat ze nog wel?
Truus was toch wel een fenomeen in die tijd.
Willem -> Truus, pils -> schuim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |