Dat wordt nog uitgezocht. Misschien reed ik wel maar je krijgt het nadeel van de twijfelquote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef nikky het volgende:
En waar ben ik geflist?
120 en dan met twee personen 140. Ik vind dat ik dan nog aardig rustig reedquote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef livEliveD het volgende:
Hoe hard mag je als er zo’n bord staat:
[afbeelding]Nou
120 km/hquote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef livEliveD het volgende:
Hoe hard mag je als er zo’n bord staat:
[afbeelding]Nou
pwned (agree with stupid ^^ )quote:
Als het op de ring is, issie voor jou. Jij zei dat ik harder moest gaan rijden en de bekeuring zou voor jouw zijn aangezien jij in de veronderstelling was dat er niet geflitst werd...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat wordt nog uitgezocht. Misschien reed ik wel maar je krijgt het nadeel van de twijfel![]()
Ik vind je een dure rijstijl hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef nikky het volgende:
Ik vind dat ik dan nog aardig rustig reed![]()
ik las gefistquote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef nikky het volgende:
En waar ben ik geflist?
Pffft ¤38.00quote:Op zondag 19 februari 2006 17:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind je een dure rijstijl hebben![]()
Ohhhohhhhh.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:03 schreef nikky het volgende:
Als het op de ring is, issie voor jou.
34,00quote:
Ik heb het over de 100 km zone ring. Niet de 80 kilometer zonequote:Op zondag 19 februari 2006 17:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ohhhohhhhh.
Ik zei op de ring: "Je krijgt gegarandeert een bon als je gemiddeld harder dan 83 rijdt. Het werkt hier anders als met die huifkarren in jullie omgeving!" En jij zo van "Relax, ik rijd echt niet te hard. Nou ja beetje maar komt goed"
En die is niet van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 17:05 schreef vosss het volgende:
Ow, nikky, by the way........ik heb er hier ook nog 1 liggen.
Ik wilde er eik geen topic over openen, maar nu er toch al een "nikky-heeft-met-mijn-auto-een-bekeuring-gehad-topic" is kan ik het hier wel ff kwijt denk ik
Aha!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:05 schreef vosss het volgende:
Ow, nikky, by the way........ik heb er hier ook nog 1 liggen.
Ik wilde er eik geen topic over openen, maar nu er toch al een "nikky-heeft-met-mijn-auto-een-bekeuring-gehad-topic" is kan ik het hier wel ff kwijt denk ik
pfff? das wel 38 euro hoor. Daar kan je een hoop leuke dingen mee doenquote:
Miep niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
34,00
En waar moeten me 5 kinderen nu van eten?!? Nou![]()
In een 30km-zonequote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
[..]
En die is niet van mij. Ik reed alleen in het dorp en heb niet harder gereden dan 50
Daar stonden geen flitspalenquote:
Das dus een 80 kilometer ring!!!!! Aaaaaarghhhhquote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
Ik heb het over de 100 km zone ring. Niet de 80 kilometer zone
Onverantwoordelijk gedrag noem ik het! De jeugd van tegenwoordigquote:
Ik reed 160 bij Bant/Luttelgeest..quote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das dus een 80 kilometer ring!!!!! Aaaaaarghhhh
Ook op de terugweg: "Hej ik heb heel niet door dat we 160 rijden met deze auto!" Grmbl
das weer genoeg benzine voor een half uurquote:Op zondag 19 februari 2006 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
pfff? das wel 38 euro hoor. Daar kan je een hoop leuke dingen mee doen![]()
Waar?quote:
Voor mij wel ja, nikky zou er bv ook een middag van kunnen drinkenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
das weer genoeg benzine voor een half uur
Neequote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar?
En staan er van die kastjes?![]()
Drie dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor mij wel ja, nikky zou er bv ook een middag van kunnen drinken
Mmmm nou vooruit. Goed gedaanquote:
Kijk eens aan; 12 euro opzuipen per dag, blijft 25 euro over voor te tanken.quote:
alsof jij weet waar dat isquote:
In zo'n auto hoort geen remquote:Op zondag 19 februari 2006 17:18 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel 1 van de weinige vrouwen die het gaspedaal weet te vinden. Erg prettig. Alleen nu nog op tijd op de rem![]()
Gelukkig nietquote:Op zondag 19 februari 2006 17:21 schreef static het volgende:
Geen hertjes tegengekomen?
Ja of trajectcontrole, of een driepoot of of of. Nou ja ietsquote:
Vlak voordat ik hem in moest leveren ben ik met een vriend van me die auto gaan wassen. Hij reed. Hele bak is gaar gereden. Met de handrem door de bocht, drempels veel te hard nemen, op het laatste moment keihard remmen. Die hele boordcomputer ging over de zeik met error dit, error dat.quote:
blijf uit mn polder.quote:
Nou ja er is een kans dat ik reed en dan ben ik zwaar de lulquote:Op zondag 19 februari 2006 20:20 schreef BrauN het volgende:
Nikky is erg dom.
Dan revengequote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja er is een kans dat ik reed en dan ben ik zwaar de lul![]()
Wist ik veel dat ze mij zouden flitsen.. die aardige agenten doen dat nooitquote:
Nee het kan niet waar zijn. Jij was het! Moet wel. Toch? Pleasequote:
Hier kunnen het echt regelneukers zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef nikky het volgende:
Wist ik veel dat ze mij zouden flitsen.. die aardige agenten doen dat nooit
Race bejaardequote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee het kan niet waar zijn. Jij was het! Moet wel. Toch? Please
Holy shitquote:
MHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef livEliveD het volgende:
Ja maar, ja maar, ja maar
Jij.gaat.op.de.meet.kapot.!!!!!!! Grrrrrrr![]()
Gieterquote:Op maandag 27 februari 2006 23:52 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga door de grond hier
Oh my God. Ik moet aan de kloon nu
Je hebt delete knopjes heh, als ik je nu heel lief aankijk met puppy ogen en zo? *knippert met ogen*quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef nikky het volgende:
Gieter
Op dit moment nietquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:59 schreef Arcee het volgende:
nikky is met een kleine n.
En nikky is lief.
Welquote:
Welles.quote:
Nou ja een heel klein beetje dan.quote:
Zie je wel Livelivedquote:
Ja ja, is allemaal wel zoquote:
Zo anders peper je het ff inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:09 schreef nikky het volgende:
* dansje doet*
Slaap lekker, lieve nikky.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |