helaasquote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef ikJur het volgende:
jammer die zijn net te groot voor mij anders had ik ze mooi kunnen gebruiken voor skaten, want mijn emerica's beginnen flink te verpauperen
Ik denk dat dat wel goed zit, hoewel ik ze niet heb aangehad met skaten o.i.d.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef NeoPhythe het volgende:
hoe zit het met de grip van die dingen ? (ook niet al te onbelangrijk bij het skaten)
Ede, Gelderlandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:58 schreef TeleluvR het volgende:
Waar af te halen?
Te ver, helaas...quote:
Bedankt, ze kunnen trouwens ook verzonden worden hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te ver, helaas...
Succes met de verkoop!![]()
Weet ik, maar ik koop geen schoenen zonder te passen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Bedankt, ze kunnen trouwens ook verzonden worden hoor
Helaasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Godver!! Als ze mijn maat waren had ik ze al gekocht.
Hee en ik woon in Ede![]()
Ik heb deze gekocht in Veenendaal, weet alleen de naam van de winkel niet meer. Er zitten in ieder geval twee winkels in het centrum daar die Vans verkopen. Moet je maar is gaan kijken, in Ede zul je ze niet gauw vinden denkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Oh en waar heb je ze zelf gekocht? Ben al een tijdje op zoek naar dit soort schoentje, maar kan elke keer net niet vinden wat ik zoek.
Ja ik weet denk welke je bedoelt... Dat smalle zaakje dat gerund wordt door die twee gasten? Ik zal es kijken!! Nee precies.. Ede..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef martijn877 het volgende:
[..]
Helaas![]()
[..]
Ik heb deze gekocht in Veenendaal, weet alleen de naam van de winkel niet meer. Er zitten in ieder geval twee winkels in het centrum daar die Vans verkopen. Moet je maar is gaan kijken, in Ede zul je ze niet gauw vinden denk![]()
Dat zou goed kunnen. Ze hebben er ook meestal een paar aanbiedingen staan, dus ga zeker eens kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja ik weet denk welke je bedoelt... Dat smalle zaakje dat gerund wordt door die twee gasten? Ik zal es kijken!! Nee precies.. Ede..
Ok danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:25 schreef Metal666 het volgende:
Yo, ik vind het best mooie schoenen.. Ik heb zelf eigenlijk maatje 11 (mijn huidige Vans dan) maar volgens mij moet 11,5 wel kunnen toch. Ik bied 30 eurootjes, mits ik even kan zien hoe de onderkant eruit ziet,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |