Liever die 7 reacties in je voordeel dan in je nadeel lijkt mequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die paar reacties.
Zet ook geen zoden aan de dijk
Ik ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ineens zoooo het gevoel dat Raffaëla gaat winnen.
Toch maak ik me niet zo druk om al die pro-Raf reacties hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Liever die 7 reacties in je voordeel dan in je nadeel lijkt me.
Ik zou zeggen, doe eens een poging en strandt hopeloos bij de audities zodat wij even hard kunnen lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Danzig het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Rafaella zal winnen, ze is veel te wisselvallig in haar optredens en ze heeft de uitstraling van een kanariepiet. Mocht Rafealla op de een of andere manier winnen dan doe ik volgende keer ook mee. Ik kan totaal niet zingen maar ik zeg wel dat ik verliefd ben op Jerney (denk niet dat iemand het gelooft maar probeer het toch). Omdat ik niet zwanger kan worden als man zijnde zal ik een paar van die 12-jarige meisjes die op de tribune zitten bezwangeren, ik voorspel dan heel erg veel media-aandacht. En 4 weken later ben ik het nieuwe idol.![]()
Nee hoor, ik ga heeel zwoel naar Jerney kijken...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe eens een poging en strandt hopeloos bij de audities zodat wij even hard kunnen lachen.
Zeg later dan dat je een anonieme zaaddonor bent en door heel nederland kinders hebt rondlopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef Danzig het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga heeel zwoel naar Jerney kijken...
en mocht ik dan nog niet door zijn heb ik jullie in iedergeval een leuke avond bezorgd.
Kijk, hier heb ik wat aan, nuttige tipsquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeg later dan dat je een anonieme zaaddonor bent en door heel nederland kinders hebt rondlopenPubliciteit
Beter toch, wint er tenminste een keer iemand die ik ook wel wilquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Gezien de reacties op internet en om me heen vindt het Floortje-verzadigingsmoment net op tijd plaats.
???? Ik merk juist dat de kinderen voor Floortje zijn en de wat oudere voor Raff???? Je geeft denk ik een beetje een gekleurd beeld vanuit je eigen visie. De break out en Hitkrant hadden vorige week beide van Floortje een poster en de hitkrant deze week weer van Floortje, dus de kleintjes hebben juist veel op haar gestemd....Nou laten we maar afwachten dan....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Danzig het volgende:
Wie er gaat winnen zaterdag a.s. is ook afhankelijk van wie er gaat bellen/sms-en. Ik merk in mijn omgeving en ook in de media dat vooral de kinderen voor Rafealla zijn en de wat oudere voor Floortje. Dus als al die kleine paupers al in bed liggen dan zal Floortje winnen, anders Rafealla.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:59 schreef WithMe het volgende:
Ik denk dat het meer een stille hint is dat de TT niet helemaal meer klopt...
Dat is toch heel iets anders.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel dicht trouwens: [POLL] Floortje of Raffa, wie moet er winnen? is actueler.
Sven, dr staat al weken een nieuwe avatar op je te wachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel dicht trouwens: [POLL] Floortje of Raffa, wie moet er winnen? is actueler.
Leg eens uit dan, ik zie het verschil niet?quote:
Jaja, ik ben de hele week niet online geweest!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sven, dr staat al weken een nieuwe avatar op je te wachten
Dat is de poll op het forum, dit topic gaat over de verschillende polls in de media.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
Ik vroeg me al af waar je wasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, ik ben de hele week niet online geweest!
Bij deze dusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, ik ben de hele week niet online geweest!
In die ander gaat het erom wie je hoopt en waarom enzo, in deze gaat het erom wie je denkt dat het wordt, met wat polls van her en der van het internet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, ik zie het verschil niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |